Komunikaty PR

„W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!”

2024-07-09  |  17:30
Biuro prasowe

Wystartował edukacyjny projekt realizowany przez New Age Media dla marki Motorola w kinach sieci Cinema City. W ramach projektu, na 377 ekranach w 41 obiektach kinowych będą emitowane trzy wersje spotu, w których Janusz Chabior, znany z wyrazistych ról w takich filmach jak „Służby specjalne”, „Botox”, „Ślepnąc od świateł”, „Kobiety mafii”, czy „Polityka”, namawia widzów, aby podczas seansu skupili się na doświadczaniu kinowych wrażeń, a nie rozpraszali siebie i innych korzystaniem ze smartfonów. Koncepcję kreatywną i produkcję zrealizowała agencja Tigers, a zespół New Age Media zadbał o emisję spotów. Emisja potrwa do końca bieżącego roku.

„W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!” to hasło przewodnie projektu. Jest ono ściśle powiązane z dużym ekranem, zarówno w warstwie treści, jak i realizacji. Promuje zdrowe zasady zachowania podczas seansów. Spoty były nagrywane w jednym z kin należących do sieci Cinema City.

Na kinowych ekranach sieci Cinema City widzowie przez najbliższe 6 miesięcy będą mogli zobaczyć trzy wersje spotu. W każdym pojawia się przekaz edukacyjny, kreatywnie połączony z obecnością urządzeń marki Motorola. Goście Cinema City będą mogli poznać między innymi najnowszy model ikonicznego, składanego smartfona motorola razr 50 ultra, czy też edge 50 ultra - aktualnego flagowca marki w charakterystycznej, wykończonej drewnem obudowie.

Janusz Chabior, który użyczył twarzy projektowi, znany jest nie tylko ze swoich charakterystycznych kinowych oraz telewizyjnych ról mocnych postaci o często skomplikowanej ścieżce życiowej, ale także z licznych ról teatralnych. Jest wielokrotnym laureatem Wiktorów, otrzymał również Złote Lwy.

- Pomysł ze spotem, w którym razem z Motorolą namawiamy do oglądania, doświadczania i przeżywania kina od razu mi się spodobał. Nie patrz w ekran smartfona, tylko na kinowy. Takie hasło powinno wisieć na drzwiach każdej sali kinowej w Polsce - podsumowuje Janusz Chabior.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.