Komunikaty PR

W lutym „skupcie się” na żółtych serach od SM Mlekpol

2022-02-09  |  08:12
Biuro prasowe

Zabawny spot reklamowy, w którym widzowie poznają zalety oraz wszechstronność zastosowania żółtych serów, zyskał sympatię widzów i w lutym ponownie pojawia się na ekranach telewizorów. Dzięki niemu konsumenci mogą więcej dowiedzieć się na temat produktów posiadających certyfikat „Jakość Tradycja”, czyli żółtych serów od SM Mlekpol.

Od 2021 r. trwa kampania informacyjno–promocyjna serów ze znakiem „Jakość Tradycja” od SM Mlekpol, której celem jest poszerzanie świadomości kulinarnej poprzez promocję zastosowania serów dojrzewających nie tylko w tradycyjnych kanapkach, ale również w bardziej wyrafinowanych potrawach. W ramach działań powstał 30-sekundowy spot reklamowy, który ponownie pojawił się w głównych stacjach telewizyjnych, kanałach tematycznych oraz telewizji regionalnej. Kampania TV potrwa przez cały miesiąc.
Spot można zobaczyć na: https://youtu.be/4TdzDQsBpGM.

Celem naszych działań, jest uświadomienie konsumentom, że certyfikat „Jakość Tradycja”, to ogrom pracy włożonej przez dostawców i pracowników Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w produkcję najwyższych jakościowo serów dojrzewających. Sery: Królewski z Kolna, Złoty Mazur, Salami oraz Gouda – mogą poszczycić się znakiem, który przyznawany jest produktom wysokiej jakości z uwzględnieniem tradycyjnych metod wytwarzania – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

Sery SM Mlekpol wytwarzane są z najwyższej jakości polskiego mleka i znakomicie sprawdzą się nie tylko na śniadaniową kanapkę, ale także do dań na ciepło, takich jak pizza czy zapiekanka. Urozmaicą także deskę serów na wieczornym przyjęciu. Więcej inspiracji z serami Mlekpolu znajduje się na www.najlepszewkuchni.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Czas na gotowe zupy! - wystartowała jesienna kampania marki JemyJemy Biuro prasowe
2024-10-04 | 09:45

Czas na gotowe zupy! - wystartowała jesienna kampania marki JemyJemy

Marka JemyJemy, lider* na rynku zup gotowych z półki, wraz z początkiem października rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię mediową, obejmującą OOH, digital, social
Żywienie Nowości produktowe FRoSTY – smak i różnorodność na każdą porę roku!
2024-10-03 | 12:00

Nowości produktowe FRoSTY – smak i różnorodność na każdą porę roku!

FRoSTA, znany producent mrożonek, kontynuuje rozwój swojej oferty, wychodząc naprzeciw potrzebom współczesnych konsumentów. Firma stawia na 100% naturalnego smaku i proste
Żywienie Nowe MINIczekolady funkcjonalne z Wawelu: Koncentracja, Stres i Regeneracja
2024-10-03 | 12:00

Nowe MINIczekolady funkcjonalne z Wawelu: Koncentracja, Stres i Regeneracja

  W portfolio krakowskiego producenta słodyczy pojawiły się teraz MINIczekolady funkcjonalne: Koncentracja z ekstraktem z korzenia ashwagandhy, Stres z witaminami B6 i C oraz ekstraktem

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Farmacja

Szybko rośnie liczba osób z ostrą infekcją układu oddechowego, w tym grypy. Szczyt zachorowań przypadnie już na drugą połowę października

Centrum e-Zdrowia podaje, że od początku września odnotowano blisko 1,8 mln porad ambulatoryjnych udzielonych z powodu ostrych infekcji układu oddechowego, w tym grypy. Najlepszą metodą walki z chorobą jest szczepionka – najlepiej przyjęta między wrześniem a listopadem. Wciąż jednak na taki krok decyduje się zaledwie kilka procent Polaków, tymczasem grypa jest jedną z 10 najczęstszych przyczyn zgonów u osób powyżej 65. roku życia.

Żywienie

Aleksandra Adamska i Ewelina Adamska-Porczyk: Na Filipinach spałyśmy z karaluchami i innymi robakami. Brakowało nam moskitiery na całe ciało

Chociaż podczas pełnej emocji wyprawy przez Filipiny do Tajwanu nie brakowało trudnych momentów, w których górę brało zmęczenie, to jednak mimo wszelkich niedogodności Aleksandra Adamska i Ewelina Adamska-Porczyk starały się nie narzekać, tylko wyciągać z tej podróży to, co najlepsze. Uczestniczki „Azja Express” przyznają, że nie mogły się przekonać do miejscowego jedzenia, ale za to zachwyciła je aromatyczna kawa. W bagażu zabrakło miejsca na moskitierę, dlatego też z czasem przyzwyczaiły się także do spania w jednym pomieszczeniu z karaluchami.