Komunikaty PR

W nowojorskim rytmie

2023-11-21  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Urok nowojorskiego stylu – ponadczasowy, elegancki, z odcieniami starego złota, postanowili zachować we wnętrzu inwestorzy z Gliwic, którzy do współpracy przy projekcie zaprosili architekt Marzenę Miszczyk-Brzozowską z biura projektowego Miszczyk Interior Design, Ambasadorkę marki Geberit. To ona wpisała wnętrza nabytego przez klientów z drugiej ręki domu w rytm nowojorskiego stylu życia. A że według życzenia inwestorów, miał on stanowić prywatną oazę relaksu 5-osobowej rodziny, projektantka sięgnęła również po inspiracje stylem Hampton – ulubionego miejsca wypoczynku nowojorczyków.

Ponadczasowa elegancji

Bazę całej aranżacji stanowi więc uniwersalna i ponadczasowa biel, która buduje neutralne tło dla klasycyzujących form mebli i dodatków. Doskonale łączy się ona także z obecnymi we wszystkich pomieszczeniach naturalnymi materiałami – drewnem i kamieniem. Najlepszym na to przykładem jest otwarta, 80-metrowa strefa dzienna, która nie tylko łączy salon z kuchnią i jadalnią, ale też z przestrzenią wokół domu. Duże przeszklenia zapraszają naturę do środka, a przestronny taras stanowi przedłużenie strefy wypoczynku. Ta ostatnia emanuje ciepłem i przytulnością, tworząc idealne miejsce do wspólnego spędzania czasu dla całej rodziny. Elegancji dodaje jej klasyczna sofa narożna z charakterystycznymi przeszyciami oraz miękkimi poduchami utrzymana w piaskowym beżu. Szczyptę luksusu wnosi zaś eksponująca niepowtarzalny rysunek kamienia obudowa kominka. Całość dopełniają szykowne dodatki – marmurowe stoliki, czy złote lampy oraz stylowe sztukaterie. Nutę Hampton podkreśla zaś subtelnie przewijający się, niczym lejtmotyw, łagodny odcień błękitu.

Funkcjonalne rozwiązania

Stąd już tylko krok do równie eleganckiej, rodzinnej jadalni, która stanowi stylistyczny łącznik między strefą salonową a kuchenną. Duży drewniany stół swą nowoczesną formą nawiązuje do prostej i minimalistycznej zabudowy kuchennej, zaś stylowe krzesła korespondują z klasycznymi elementami części wypoczynkowej. Sama kuchnia jest niezwykle ergonomiczna i funkcjonalna, a dzięki białym frontom doskonale wpisuje się w koncepcję wystroju otwartej części dziennej. Domknięta efektowną wyspą, której obudowa wykonana została z tego samego materiału, co kominek oraz lustrzanym słupkiem wyznacza część roboczą w pomieszczeniu. Elegancji dodają jej złote akcenty, w postaci armatury czy uchwytów meblowych, które podkreślają, że jest ona integralną częścią całości.

Nowoczesne technologie

Na szczególną uwagę zasługuje także łazienka. Stanowi ona kwintesencję całego projektu, śmiało eksponując wszystkie charakterystyczne jego elementy. Stąd odnajdziemy tu zarówno subtelną biel, stanowiącą tło dla aranżacji, rysunek kamienia zdobiący część ścian i umywalkę, jak i nawiązujące do sztukaterii ramki frontów szafek, miękkie, obłe formy wyposażenia czy złote dodatki i dekoracyjne oświetlenie. Jednak tym, co szczególnie podkreśla założenia koncepcyjne projektu jest… toaleta myjąca wybrana z oferty Geberit, która pojawiła się we wnętrzu na specjalne życzenie inwestorów. Z portfolio marki dobrano również stelaż podtynkowy Geberit wraz z przyciskiem spłukującym Geberit Sigma.

Toaleta myjąca Geberit AquaClean Sela została wybrana przez inwestorów ze względu na funkcjonalność i jakość wykonania. Jedno urządzenie o dwóch zastosowaniach pozwoliło zaoszczędzić miejsce w łazience, zapewniając przy tym najwyższy poziom higieny. Klasyczny, nienachalny design pozwolił idealnie wkomponować ją w wystrój łazienki, a nowoczesne funkcje, jak np. oświetlenie nocne toalety, spełnić oczekiwania inwestorów. Przy wyborze konkretnego modelu bardzo istotna okazała się również dostępność różnorodnych komponentów, jak stelaże WC czy przyciski Sigma, które można dowolnie personalizować oraz części zamiennych – wyjaśnia Marzena Miszczyk-Brzozowska. - Klienci skorzystali z zaproszenia do showroomu Geberit do Krakowa, gdzie zobaczyli różne toalety myjące i mogli je przetestować. Ostatnio często wysyłamy klientów do krakowskiego showroomu marki – dodaje z uśmiechem architektka.

Wybór tak zaawansowanego technologicznie rozwiązania o unikatowym designie, zamiast tradycyjnej miski WC i bidetu, jest najlepszym dowodem na to, że w całym projekcie pod płaszczykiem klasycznej elegancji, kryją się bardzo nowoczesne i funkcjonalne rozwiązania, które choć niewidoczne na pierwszy rzut oka, najlepiej wpisują wnętrza w założenia stylu inspirowanego największą metropolią na świecie.

Projekt: Marzena Miszczyk-Brzozowska, Miszczyk Interior Design, Ambasadorka marki Geberit

Zdjęcia: Mateusz Minko

www.geberit.pl

Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli Biuro prasowe
2025-02-04 | 15:00

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Pod lupę bierzemy łóżka kontynentalne, które najczęściej zamawiają ludzie w naszym regionie, a także w całym kraju. Przyglądamy się im z uwagą. Wymieniamy
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to
Dom Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
2024-12-27 | 01:00

Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie

Zbliża się Sylwester – czas zabawy, podróży i odpoczynku. Jednak podczas naszej nieobecności dom i posesja mogą stać się łatwym celem dla złodziei. Jak skutecznie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.