W Smartney DA SIĘ lepiej. Pożyczkowy fintech prezentuje nową reklamę TV
Maciej Kikta
Smartney Grupa Oney S.A.
Krakowiaków 44
02-255 Warszawa
maciej.kikta|smartney.pl| |maciej.kikta|smartney.pl
512278645
www.smartney.pl
W Smartney DA SIĘ lepiej. Pożyczkowy fintech prezentuje nową reklamę TV
Na ekrany powraca Dasia – sympatyczna bohaterka, która jak zwykle pokazuje, że nie ma rzeczy niemożliwych. To już trzecia kampania TV przygotowana przez Smartney – fintech należący do francuskiej grupy Oney Bank. W nowej reklamie po raz kolejny pokazuje, że na rynku finansowym wciąż jest miejsce na rozwiązania, które wydają się niemożliwe. Reklama prezentuje również ofertę skierowaną do klientów prowadzących własną firmę i najnowocześniejszy na polskim rynku produkt konsolidacyjny. Spółka po raz kolejny stawia na połączenie przekazu wizerunkowego i sprzedażowego.
Nad powstaniem nowej komunikacji czuwała Olga Kulmaczewska, dyrektor ds. marketingu, sprzedaży online i PR w Smartney:
„Nasi Klienci, partnerzy i pracownicy pokochali Dasię. To personifikacja naszej marki: sympatyczna, przyjazna i pomocna przyjaciółka, która zawsze chętnie doradzi i dla której nie ma rzeczy niemożliwych. Dużo uwagi poświęciliśmy zarówno treści jak i formie przekazu, a przyjęta przez nas lekko zabawna konwencja budzi zainteresowanie i sympatię widza opowiadając jednocześnie ciekawą opowieść. A właśnie historia opowiedziana z lekkim przymrużeniem oka oraz pozytywna energia Dasi to część naszego przepisu na to co w marketingu wydaje się niemożliwe: polaczenie reklamy wizerunkowej i sprzedażowej. W końcu powiedzenie: ‚Da się’ coraz częściej jest kojarzone właśnie ze Smartney. Widzimy to chociażby po Internetowych memach, które w zabawny sposób nawiązują do naszej reklamy. Dla nas jest to ogromna satysfakcja, gdy tworząc produkty, które ułatwiają mądre pożyczanie pieniędzy i projektując dla nich komunikację, obserwujemy wzrost zainteresowania naszych Klientów, który szybko przekłada się na świetne wyniki sprzedażowe”
Tym razem Dasia jest bohaterką trzech historii. W pierwszej z nich poznajemy taksówkarza. Sam się zatrudnia i sam chciałby pożyczać pieniądze, bez zbędnego czekania i dostarczania stosów papierów – teraz może pożyczyć pieniądze 100% online wprost ze swojej komórki. W kolejnej scenie z kobietą na bieżni w przewrotny sposób obrazujemy jak działa konsolidacja w Smartney: zamienia raty na jedną chudą, bez żadnego wysiłku, a do tego oferuje dodatkową gotówkę. Ostatnia scena pokazuje, ze nawet bardzo wysokie kwoty do 60 tysięcy złotych można pożyczyć w Smartney bez zaświadczeń. W sam raz na długo odkładany remont. Troje bohaterów, trzy problemy, jedna odpowiedź: DA SIĘ!
Smartney wchodząc na rynek w 2019 roku stworzył zupełnie nową kategorię usług finansowych – łącząc bankową solidność i bezpieczeństwo z fintechową wygodą i szybkością rozpatrywania wniosków. Oferowane przez Smartney pożyczki wielokrotnie zajmowały w rankingach pierwsze miejsce pod względem oferowanych cen i korzyści, podczas gdy sam proces pożyczkowy należy do najszybszych na rynku. Wszystko dzięki zaawansowanej technologicznie ocenie ryzyka i wykorzystywaniu w swoich procesach możliwości stwarzanych przez Otwartą Bankowość. Razem z nową kampanią telewizyjną powraca promocja, umożliwiająca klientom darmowy zwrot pożyczki w ciągu 60 dni.
Smartney ma się czym chwalić. Pod koniec 2021 roku, po niecałych trzech latach działalności jest już w czołówce firm udzielających kredytów gotówkowych na rynku pozabankowym. Pożyczka konsolidacyjna to jeden z najbardziej technologicznie zaawansowanych produktów na rynku finansowym. Wykorzystując złożone algorytmy oraz Open Banking pozwala klientom na korzystną konsolidację zobowiązań w szybkim fintechowym procesie. To pierwszy tego typu produkt w Europie.
Nowy spot można obejrzeć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=ZgIoFRPtYgg
Koncept kreatywny oraz kreacje do spotów przygotowała agencja kreatywna BRASIL.
Dom produkcyjny: PAPAYA
Muzyka: Rafał Kulczycki SIRENS konsultacje muzyczne
Zakup TV, dom mediowy: WAVEMAKER;
Planowanie i zakup mediów online SALES & MORE
Zdjęcia: Tomasz Puchalski, WIZERUNEK PROFESJONALISTY
Remont w rytmie “Satysfakcji” - kulisy powstawania kampanii marki Komfort
Mastercard i McCANN Poland z główną nagrodą w konkursie miesięcznikaFAST COMPANY
Grupa Tubądzin na Open Hair Festival w Sieradzu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Teatr
Anna Głogowska: Długo wstydziłam się stanąć na scenie teatralnej. Teraz zaczynam myśleć o sobie jako o aktorce
Tancerka przyznaje, że jakiś czas temu odkryła swoją nową pasję i z przyjemnością próbuje sił w aktorstwie. Postanowiła zamienić parkiet taneczny na teatralną scenę i jak podkreśla, czuje się teraz bardziej swobodnie i ma większe pole do popisu, bo nie musi się sztywno trzymać określonej choreografii, tylko bazuje na swojej kreatywności. Anna Głogowska nie ukrywa, że na początku nie miała odwagi stanąć ramię w ramię z zawodowymi aktorami, ale przekonała się, że też ma talent i sporo do zaoferowania.
Farmacja
Szybko rośnie liczba osób z ostrą infekcją układu oddechowego, w tym grypy. Szczyt zachorowań przypadnie już na drugą połowę października
Centrum e-Zdrowia podaje, że od początku września odnotowano blisko 1,8 mln porad ambulatoryjnych udzielonych z powodu ostrych infekcji układu oddechowego, w tym grypy. Najlepszą metodą walki z chorobą jest szczepionka – najlepiej przyjęta między wrześniem a listopadem. Wciąż jednak na taki krok decyduje się zaledwie kilka procent Polaków, tymczasem grypa jest jedną z 10 najczęstszych przyczyn zgonów u osób powyżej 65. roku życia.
Żywienie
Aleksandra Adamska i Ewelina Adamska-Porczyk: Na Filipinach spałyśmy z karaluchami i innymi robakami. Brakowało nam moskitiery na całe ciało
Chociaż podczas pełnej emocji wyprawy przez Filipiny do Tajwanu nie brakowało trudnych momentów, w których górę brało zmęczenie, to jednak mimo wszelkich niedogodności Aleksandra Adamska i Ewelina Adamska-Porczyk starały się nie narzekać, tylko wyciągać z tej podróży to, co najlepsze. Uczestniczki „Azja Express” przyznają, że nie mogły się przekonać do miejscowego jedzenia, ale za to zachwyciła je aromatyczna kawa. W bagażu zabrakło miejsca na moskitierę, dlatego też z czasem przyzwyczaiły się także do spania w jednym pomieszczeniu z karaluchami.