Wafle Familijne Gofrowe BLACKcoco - kosmiczny debiut na Black Friday!

W 100% czarny wafelek z mocno kokosowym kremem to edycja limitowana, która debiutuje w rodzinie wafli Familijne dokładnie w Black Friday! Nowe, kosmicznie odlotowe Familijne Gofrowe BLACKcoco z edycji limitowanej mają potencjał do błyskawicznego opuszczania opakowania. Dlatego mus je schrupać… zanim znikną!
Wafle Familijne Gofrowe BLACKcoco to w 100% czarne wafelki, które swój intensywny kolor zawdzięczają naturalnemu barwnikowi na bazie roślinnego węgla. W połączeniu z bogatym kokosowym kremem o wysokiej, prawie 24% zawartości wiórków kokosowych, stanowią zupełnie nową, jeszcze bardziej jakościową odsłonę popularnych wafli z rodziny Familijne. Nowe Gofrowe - chrupiąca propozycja z certyfikowanymi składnikami jest doskonałym wyborem dla amatorów familijnych słodkości. Idealne do podjadania w ciągu dnia, dzielenia się z przyjaciółmi czy chrupania podczas wieczoru z filmem lub serialem. Upoluj okazję na Black Friday i spróbuj ich jako pierwszy!
Wafle Familijne Gofrowe BLACKcoco z edycji limitowanej będą dostępne w sprzedaży w wybranych sklepach w cenie ok. 3,99 zł za opakowanie 140 g.
Familijne to rynkowy numer jeden i najpopularniejsze wafle w Polsce. Spośród szerokiej oferty 11 smaków, każdy może wybrać swoje ulubione. W ostatnim czasie do rodziny dołączyły Familijne o smaku piernikowym w świątecznej ofercie limitowanej. Produkty z oferty Colian – polskiej firmy rodzinnej. Zapraszamy na stronę: www.familijne.pl.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Konsument
Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.