„Wakacyjny szał podróży” w AppGallery – wygraj zniżki za pobranie aplikacji
Huawei wystartował z promocją „Wakacyjny szał podróży” dla użytkowników sklepu z aplikacjami AppGallery. W promocji do zdobycia są między innymi zniżki na przejazdy w aplikacji Traficar, karty podarunkowe Allegro, a także fotograficzne smartfony Huawei. Promocja potrwa do 5 sierpnia.
W promocji „Wakacyjny szał podróży” nagrody można zdobywać w trzech rundach. W pierwszej rundzie o nazwie „Tropikalna wyspa” należy pobrać trzy wybrane aplikacje z listy dostępnej na stronie kampanii. Następnie użytkownik będzie mógł wybrać jeden z voucherów – voucher na porcję lodów
w aplikacji Good Lood, voucher na przejazd z aplikacją Traficar w wysokości 20 zł lub 30% zniżki na zamówienie fotoksiążki poprzez aplikację MoonyBook.
Po wzięciu udziału w pierwszej rundzie użytkownik zostanie przekierowany do drugiej rundy „Kemping w Himalajach”, gdzie będzie mógł pobrać kolejne trzy aplikacje, a następnie odebrać voucher powitalny o wartości 25 zł do wykorzystania w aplikacji OptiTaxi lub 10 zł na doładowanie portmonetki w aplikacji SkyCash.
Po wzięciu udziału w dwóch pierwszych rundach, użytkownik zostanie przekierowany do ostatniej rundy promocji, gdzie będzie można powalczyć o nagrody rzeczowe. Po udostępnieniu strony konkursowej pięciu osobom, uczestnik będzie mógł wygrać kartę podarunkową Allegro o wartości 50 zł, natomiast za udostępnienie strony konkursowej 50 osobom – fotograficzny smartfon Huawei P40 lite.
Szczegóły promocji znajdują się w stronie internetowej promocji oraz w dostępnym tam regulaminie.
AppGallery to sklep, który oferuje dostęp do ponad 11 tysięcy aplikacji. Każdego miesiąca ze sklepu korzysta ponad 490 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. Sklep jest częścią ekosystemu opartego na Huawei Mobile Services (HMS), w skład którego wchodzą takie usługi, jak Chmura, Przeglądarka i Motywy. Kluczem do ekosystemu HMS jest ID Huawei, czyli cyfrowy identyfikator użytkownika umożliwiający szybki i łatwy dostęp do usług na urządzeniach Huawei.
Z myślą o użytkownikach sklepu z aplikacjami AppGallery, powstała dedykowana strona na Facebooku: https://www.facebook.com/AppGalleryPL, na której można znaleźć nie tylko najświeższe oferty i informacje o najnowszych aplikacjach, ale również wymieniać się doświadczeniami i opiniami.
Huawei jest jednym z wiodących producentów infrastruktury telekomunikacyjnej i elektroniki użytkowej na świecie. Pełne portfolio produktów marki dostępne jest w sklepie internetowym huawei.pl, w którym na odwiedzających codziennie czekają nowe, atrakcyjne promocje, a w każdy wtorek klienci mogą skorzystać z oferty OkazjoWTORKÓW. W sklepie można znaleźć szeroką gamę produktów: smartfony, laptopy, tablety, smartwatche, słuchawki, routery i akcesoria, w tym produkty ekskluzywne, niedostępne nigdzie indziej, a także szereg benefitów, w tym wiele wygodnych form płatności, atrakcyjne raty 0%, darmowe i bezpłatne dostawy czy 15 dni na ewentualny bezpłatny zwrot zakupionego towaru.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.