Komunikaty PR

Walentynkowa premiera różowo-złotych urządzeń od Niceboy

2024-02-14  |  10:20
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

Czeska marka Niceboy wprowadza na polski rynek nowe urządzenia w walentynkowych, różowo-złotych wersjach kolorystycznych, dostępne w przystępnych cenach, mogące sprawdzić się jako prezent dla bliskiej osoby. Smartwatch Niceboy Watch 3 wyposażono w baterię 200 mAh, łączność Bluetooth 5 oraz ochronę IP67. Posiada on minimalistyczną, metalową kopertę oraz wyświetlacz o wysokiej rozdzielczości. Słuchawki Niceboy Hive Joy 3 posiadają baterię o pojemności 300 mAh, pozwalającą na użytkowanie urządzenia nawet do 33 godzin, a także Bluetooth 5.3, łączący się na odległość do 10 metrów oraz funkcję lokalizacji. Polskim dystrybutorem marki Niceboy jest firma 4cv Mobile. 

 

Z badania wynika, że celebrować walentynki zamierza połowa ankietowanych, a czego niemal dwóch na trzech respondentów w wieku do 34 lat. Aż 90 proc. badanych deklaruje, że ten dzień planuje spędzić z partnerem, jednak blisko 6 proc. wybierze towarzystwo rodziny, 4 proc. – przyjaciela lub przyjaciółki, a 3 proc. – grupy znajomych. Swoją premierę na polskim rynku mają urządzenia Niceboy w walentynkowych, różowo-złotych wersjach kolorystycznych: smartwatch Watch 3 oraz bezprzewodowe słuchawki Hive 3 Joy. Ich atrakcyjne ceny, sprawiają, że mogą być ciekawym prezentem.

 

Smartwatch Niceboy Watch 3 posiada wyświetlacz 1,85 cala o rozdzielczości 220x280. Wykorzystana w urządzeniu technologia IPS zapewnia wysoką rozdzielczość, nasycone kolory oraz szeroki kąt widzenia, dzięki czemu powiadomienia widoczne będą w każdych warunkach oświetleniowych. Zegarek wyposażony jest w łączność Bluetooth 5 oraz baterię o pojemności 200 mAh, która gwarantuje do 6 dni użytkowania, a dla wygody użytkownika w urządzeniu zastosowano magnetyczne złącze ładowania. Dodatkowo smartwatch posiada stopień wodoszczelności IP67, co oznacza, że jest pyłoszczelny oraz odporny na zachlapania i krótkotrwałe zanurzenie w wodzie.

 

Dowolną personalizację Niceboy Watch 3 umożliwia biblioteka, zawierająca ponad 200 tarcz. Zegarek posiada wiele trybów sportowych, a także opcje monitorowania zdrowia – czujnik tętna, funkcję kontroli jakości snu, a także monitoringu cyklu menstruacyjnego. Dodatkowo urządzenie wyposażone jest w informacje o pogodzie, czasomierz, stoper oraz alarm. Smartwatch wyróżnia minimalistyczna, metalowa koperta o cienkich ramkach. Szerokość smartwatcha to 35 mm, grubość 10 mm, a waga – 23 g, natomiast pasek wykonany z silikonu ma 20 mm. Niceboy Watch 3 dostępny jest w wersji różowo-złotej oraz srebrnej w cenie 274 zł, a także w wersji czarnej w cenie 349 zł.

 

Słuchawki Niceboy Hive Joy 3 szeroki zakres częstotliwości od 20 Hz do 20 000 Hz, a akumulator o pojemności 300 mAh pozwala na prowadzenie rozmów lub słuchanie muzyki nawet do 33 godzin. Pełne ładowanie baterii urządzenia trwa 2 godziny, a około 5 minut ładowania pozwala na użytkowanie ich przez kolejne 80 minut. Słuchawki posiadają wbudowany mikrofon oraz funkcję lokalizacji, co pozwala na kontrolę ich położenia poprzez dedykowaną aplikację mobilną Niceboy ION, która dodatkowo posiada korektor dźwięku i kontrolę poziomu naładowania baterii słuchawek.

 

Zastosowana w Niceboy Hive Joy 3 łączność Bluetooth 5.3 pozwala na utrzymywanie połączenia z urządzeniem na odległość nawet do 10 metrów. Po pierwszym sparowaniu słuchawki łączą się automatycznie z zapamiętanym urządzeniem, co ułatwia szybką obsługę i podnosi komfort ich użytkowania. Za wysoką jakość dźwięku odpowiadają zastosowane w nich kodeki AAC oraz 40-milimetrowe przetworniki. Urządzenie charakteryzuje lekka konstrukcja, jego waga to jedynie 100 g, a także wysokiej jakości wykonanie, możliwość regulacji oraz wygodne nauszniki wyłożone elastyczną gąbką. Słuchawki Niceboy Hive Joy 3 dostępne są w wersji biało-różowej oraz czarno-niebieskiej w cenie 245 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki Biuro prasowe
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na
IT i technologie Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
2024-12-16 | 16:00

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, w ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty w Polsce trzy modele odkurzaczy pionowych. Mowa o R20 Aqua z innowacyjną
IT i technologie A gdybyście tak tej zimy wspólnie zanurzyli się w magii… immersji?
2024-12-16 | 16:00

A gdybyście tak tej zimy wspólnie zanurzyli się w magii… immersji?

Zima. Szarość za oknem. Światła miasta gasną wcześniej, a smutne odcienie powtarzalnej codzienności wdzierają się do wyobraźni. W tej monotonii zaczynacie poszukiwać czegoś więcej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.