Komunikaty PR

Warszawa wiosłuje na rekord! Zagraj dla WOŚP z centrum handlowym Targówek

2024-01-22  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania Targówek ( 0.08 MB )

Zagraj dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy z centrum handlowym Targówek! Już w niedzielę, 28 stycznia podczas Finału WOŚP odbędzie się 13 edycja ogólnopolskiej akcji bicia rekordu w wiosłowaniu na ergometrze wioślarskim. Celem akcji jest zbiórka pieniędzy, a także promocja wodnych dyscyplin sportowych i polskich Mistrzów sportu. Za pomoc w próbie pobicia rekordu galeria przewidziała specjalne certyfikaty i upominki!


Już w niedzielę 28 stycznia odbędzie się 32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Z tej okazji w centrach handlowych 11 polskich miast odbędzie się 14 edycja ogólnopolskiej akcji bicia rekordu w wiosłowaniu na ergometrze wioślarskim. Do zaciętej rywalizacji przystąpią klienci z Bydgoszczy, Gdańska, Gorzowa Wielkopolskiego, Krakowa, Lublina, Łodzi, Poznania, Szczecina, Torunia, Warszawy i Wrocławia. W akcji stolicę po raz kolejny reprezentować będzie centrum handlowe Targówek, które od lat bierze udział w biciu rekordu, a aktywne wsparcie WOŚP na stałe wpisało się do kalendarza aktywności galerii.

Mieszkańcy Warszawy spróbują pobić poprzednio ustanowione rekordy. Pojedynek polega na zmobilizowaniu jak największej ilości osób, z których każda pokona dystans 500 metrów. Tegorocznym celem zbiórki jest zakup sprzętu do diagnozowania, monitorowania i rehabilitacji chorób płuc pacjentów na oddziałach pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych. Każdy uczestnik otrzyma pamiątkowy certyfikat i słoiczek słodkiego miodu prosto z uli zlokalizowanych na dachu centrum! Dodatkowo, przez cały dzień w centrum handlowym Targówek będzie także odbywać się zbiórka pieniędzy do puszek WOŚP.

Przyjdź z rodziną i przyczyń się do zwycięstwa w słusznej sprawie! Zapraszamy już 28 stycznia
od 10.00 do 18.00
. Więcej informacji na temat wydarzenia oraz aktualnej oferty centrum można znaleźć na stronie centrum.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.