Warszawa wiosłuje na rekord! Zagraj dla WOŚP z centrum handlowym Targówek
Zagraj dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy z centrum handlowym Targówek! Już w niedzielę, 28 stycznia podczas Finału WOŚP odbędzie się 13 edycja ogólnopolskiej akcji bicia rekordu w wiosłowaniu na ergometrze wioślarskim. Celem akcji jest zbiórka pieniędzy, a także promocja wodnych dyscyplin sportowych i polskich Mistrzów sportu. Za pomoc w próbie pobicia rekordu galeria przewidziała specjalne certyfikaty i upominki!
Już w niedzielę 28 stycznia odbędzie się 32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Z tej okazji w centrach handlowych 11 polskich miast odbędzie się 14 edycja ogólnopolskiej akcji bicia rekordu w wiosłowaniu na ergometrze wioślarskim. Do zaciętej rywalizacji przystąpią klienci z Bydgoszczy, Gdańska, Gorzowa Wielkopolskiego, Krakowa, Lublina, Łodzi, Poznania, Szczecina, Torunia, Warszawy i Wrocławia. W akcji stolicę po raz kolejny reprezentować będzie centrum handlowe Targówek, które od lat bierze udział w biciu rekordu, a aktywne wsparcie WOŚP na stałe wpisało się do kalendarza aktywności galerii.
Mieszkańcy Warszawy spróbują pobić poprzednio ustanowione rekordy. Pojedynek polega na zmobilizowaniu jak największej ilości osób, z których każda pokona dystans 500 metrów. Tegorocznym celem zbiórki jest zakup sprzętu do diagnozowania, monitorowania i rehabilitacji chorób płuc pacjentów na oddziałach pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych. Każdy uczestnik otrzyma pamiątkowy certyfikat i słoiczek słodkiego miodu prosto z uli zlokalizowanych na dachu centrum! Dodatkowo, przez cały dzień w centrum handlowym Targówek będzie także odbywać się zbiórka pieniędzy do puszek WOŚP.
Przyjdź z rodziną i przyczyń się do zwycięstwa w słusznej sprawie! Zapraszamy już 28 stycznia
od 10.00 do 18.00. Więcej informacji na temat wydarzenia oraz aktualnej oferty centrum można znaleźć na stronie centrum.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.