Warszawa wiosłuje na rekord! Zagraj dla WOŚP z centrum handlowym Targówek
Zagraj dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy z centrum handlowym Targówek! Już w niedzielę, 28 stycznia podczas Finału WOŚP odbędzie się 13 edycja ogólnopolskiej akcji bicia rekordu w wiosłowaniu na ergometrze wioślarskim. Celem akcji jest zbiórka pieniędzy, a także promocja wodnych dyscyplin sportowych i polskich Mistrzów sportu. Za pomoc w próbie pobicia rekordu galeria przewidziała specjalne certyfikaty i upominki!
Już w niedzielę 28 stycznia odbędzie się 32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Z tej okazji w centrach handlowych 11 polskich miast odbędzie się 14 edycja ogólnopolskiej akcji bicia rekordu w wiosłowaniu na ergometrze wioślarskim. Do zaciętej rywalizacji przystąpią klienci z Bydgoszczy, Gdańska, Gorzowa Wielkopolskiego, Krakowa, Lublina, Łodzi, Poznania, Szczecina, Torunia, Warszawy i Wrocławia. W akcji stolicę po raz kolejny reprezentować będzie centrum handlowe Targówek, które od lat bierze udział w biciu rekordu, a aktywne wsparcie WOŚP na stałe wpisało się do kalendarza aktywności galerii.
Mieszkańcy Warszawy spróbują pobić poprzednio ustanowione rekordy. Pojedynek polega na zmobilizowaniu jak największej ilości osób, z których każda pokona dystans 500 metrów. Tegorocznym celem zbiórki jest zakup sprzętu do diagnozowania, monitorowania i rehabilitacji chorób płuc pacjentów na oddziałach pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych. Każdy uczestnik otrzyma pamiątkowy certyfikat i słoiczek słodkiego miodu prosto z uli zlokalizowanych na dachu centrum! Dodatkowo, przez cały dzień w centrum handlowym Targówek będzie także odbywać się zbiórka pieniędzy do puszek WOŚP.
Przyjdź z rodziną i przyczyń się do zwycięstwa w słusznej sprawie! Zapraszamy już 28 stycznia
od 10.00 do 18.00. Więcej informacji na temat wydarzenia oraz aktualnej oferty centrum można znaleźć na stronie centrum.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.