Komunikaty PR

Wawel na wiosnę z nutami nowości

2024-03-14  |  14:30
Biuro prasowe
Do pobrania Zdjęcia ( 0.73 MB )

Tegoroczna oferta to zaproszenie do odkrycia limitowanej edycji słodyczy, których jakość i dobry skład są na poziomie… Level Wawel! 

Malaga, Tiki Taki i Kasztanki… w nowej odsłonie!  

Znane od pokoleń, kultowe czekoladki nadziewane - Malaga, Tiki Taki i Kasztanki z Wawelu - tej wiosny zaskoczą swoim nowym smakiem! Po raz pierwszy w ponad 60-letniej historii tego produktu, w tradycyjnych czekoladkach znajdziemy nowe pikantne nuty smakowe. Malaga zaskoczy nutą pieprzu cytrynowego, Tiki Taki dodatkiem mięty pieprzowej, a Kasztanki wyrazistym smakiem chili. Limitowaną wersję czekoladek można zakupić na wagę, dzięki czemu każdy skomponuje swój idealny słodko-pikantny mix słodyczy z Wawelu.  

Czekoladowe nowości z Wawelu  

To nie koniec niespodzianek! Pikantne nuty smakowe znajdują się także w wiosennych czekoladach nadziewanych o takim samym smaku, jak czekoladki: tabliczka Malaga 92 g z pieprzem cytrynowym, w której dodatek pieprzu idealnie łączy się ze śmietankowo-rodzynkowym nadzieniem, Tiki Taki 90 g z miętą pieprzową, gdzie nuta mięty podkreśla kokosowo-orzechowe wnętrze i Kasztanki 89 g z chili, którego ostrość perfekcyjnie podkreśla kakaowy smak. 

Czekolady Wawel to wyższy poziom czekoladowego doznania, gdzie za pysznym smakiem idzie także krótki i dobry skład. Dlatego tej wiosny do słodkiego świata produktów Wawel dołączą czekolady duże: Migdał z wiśnią 275 g oraz Zabajone 275 g. W ofercie dostępna jest również znana już i lubiana przez konsumentów czekolada Krówkowa 270 g

Prezent dla siebie i bliskich  

Bombonierka to idealny prezent na nadchodzącą Wielkanoc. W roli słodkiego podarunku tradycyjnie sprawdzą się bombonierki Malaga, Tiki Taki i Kasztanki. W tym roku Wawel przygotował kolekcję tradycyjnych czekoladek, zamykając je w jednej kolorowej bombonierce 169 g. Połączenie kultowych smaków Malaga, Tiki Taki i Kasztanki w jednym eleganckim, uniwersalnym kolorystycznie opakowaniu, które sprawdzi się jako prezent zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. 

Kolejną pyszną propozycją na podarunek są czekoladki nadziewane inspirowane popularnymi nalewkami: Cytrynówka 185 g i Wiśniówka 185 g, dostępne w żółtym i czerwonym kartoniku prezentowym. 

Wiosenny luz z Wawelem 

Do wielkanocnego koszyczka polecają się pyszne jajeczka, wypełnione po brzegi pysznym czekoladowym nadzieniem - pakowane w barwne owijki, nawiązujące kolorem do wielkanocnych pisanek. Są dostępne w sprzedaży na wagę, co pozwala każdemu do woli wypełnić swój koszyczek, a później podać je jako słodki poczęstunek. Czekoladowe jajeczka z Wawelu świetnie nadają się także jako element wielkanocnej zabawy w szukanie słodyczy w różnych zakątkach domu lub ogrodu.  

Wiosenne nuty znajdziemy również w nowych smakach cukierków na wagę. Marka Wawel zaprasza do odkrycia słodkiego smaku cukierka Śmietankowego z galaretką malinową, który łączy w sobie kremową śmietankę z owocową galaretką oraz cukierka Czekoladowy z galaretką wiśniową, gdzie intensywność czekolady delikatnie przeplata się z przyjemnym smakiem soczystych wiśni. Obie propozycje będą doskonałym dopełnieniem stołu w czasie spotkań z bliskimi i słodkich chwil dla siebie. 

Tegoroczna oferta wiosenna marki Wawel to połączenie kultowych smaków z zaskakującymi nutami nowości. To z jednej strony przełamanie znanych od pokoleń smaków zaskakującymi dodatkami pikantnych przypraw, a z drugiej strony owocowe, wiosenne smaki, które zabiorą każdego w świat słodkości z Wawelu. Warto spróbować! 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.