Wciel się w rolę blogera-podróżnika i wygraj atrakcyjne nagrody w konkursie!
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
karolina.kapusta|goodonepr.pl| |karolina.kapusta|goodonepr.pl
+ 48 796 996 211
www.goodonepr.pl
Wciel się w rolę blogera-podróżnika i wygraj atrakcyjne nagrody w konkursie!
Internetowa platforma do nauki języka angielskiego dla dzieci Novakid zaprasza dzieci do kolejnego kreatywnego konkursu. Aby rozwijać u najmłodszych zdolności językowe i jednocześnie wzbudzać w nich ciekawość świata, szkoła organizuje letni konkurs “Podróżuj z Novakid”, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody!
Novakid to internetowa szkoła językowa, która pomaga dzieciom w wieku 4-12 lat w nauce języka angielskiego online. Podstawą edukacji na platformie jest komunikacja i metoda pełnego fizycznego reagowania (tzw. total physical response), przypominająca naukę języka ojczystego. Proces edukacji jest prowadzony w formie zabawy i wzbogacają go takie rozwiązania, jak: wirtualna rzeczywistość, interakcja i grywalizacja, by jak najbardziej uatrakcyjnić najmłodszym naukę języka. Mali uczniowie mają do dyspozycji ponad 150 anglojęzycznych nauczycieli z całego świata.
W letnim konkursie Novakid zaprasza dzieci do zabawy, która jednocześnie rozwija wyobraźnię i umiejętności językowe. Aby wziąć w niej udział, należy wcielić się w rolę blogera-podróżnika i zachęcić w krótkim filmie do odwiedzin swojej rodzinnej miejscowości lub ogólnie kraju. Warto opowiedzieć o wakacyjnych aktywnościach, które czekają na turystów. Może to być wizyta w muzeum, leśny spacer z przygodami, odwiedziny zwierząt w zoo albo spływ kajakowy. Zgłoszenie konkursowe może być przygotowane w formie piosenki, zapowiedzi, wierszyka czy relacji z wycieczki. Ważne, by było skierowane do rówieśnika z obcego kraju i wykorzystywało angielskie zwroty i słówka związane z wakacyjnymi rozrywkami. – W dobie utrudnionego podróżowania chcemy zwrócić uwagę na polską przyrodę i lokalne atrakcje turystyczne, które znajdują się na wyciągnięcie ręki. Zachęcamy dzieci do rozejrzenia się po swojej rodzinnej miejscowości i poszukiwania przygód w stylu prawdziwych, małych podróżników. Jesteśmy przekonani, że każde, nawet niepozorne miejsce skrywa wiele atrakcji – mówi Agata Jagiełło, regionalny marketing manager w Novakid.
Konkurs skierowany jest do dzieci w wieku 4-12 lat i potrwa do 31.07.2021 r. Zgłoszenia należy wysłać przez formularz, który znajduje się na stronie: https://new.novakid.pl/travelblogger, lub publikując je na Instagramie, oznaczając profil @novakidpolska, albo na TikToku, oznaczając @novakidschool. Wyniki zostaną opublikowane na początku sierpnia w mediach społecznościowych Novakid i na blogu.
W puli nagród znajdują się: pakiety lekcji języka angielskiego lub bonusy na platformie Novakid, bony do sklepu Coccodrillo, gry od marki GRANNA, książki dla dzieci od księgarni TaniaKsiazka.pl, zestawy kosmetyków od marki Sylveco, bony do sklepu IKEA, pakiety Empik Premium oraz bony od Allegro!
Patronami medialnymi konkursu są: Magazyn Dzieci, E-szkrab.pl, Supermamy.pl.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.