Wciel się w rolę blogera-podróżnika i wygraj atrakcyjne nagrody w konkursie!
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
karolina.kapusta|goodonepr.pl| |karolina.kapusta|goodonepr.pl
+ 48 796 996 211
www.goodonepr.pl
Wciel się w rolę blogera-podróżnika i wygraj atrakcyjne nagrody w konkursie!
Internetowa platforma do nauki języka angielskiego dla dzieci Novakid zaprasza dzieci do kolejnego kreatywnego konkursu. Aby rozwijać u najmłodszych zdolności językowe i jednocześnie wzbudzać w nich ciekawość świata, szkoła organizuje letni konkurs “Podróżuj z Novakid”, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody!
Novakid to internetowa szkoła językowa, która pomaga dzieciom w wieku 4-12 lat w nauce języka angielskiego online. Podstawą edukacji na platformie jest komunikacja i metoda pełnego fizycznego reagowania (tzw. total physical response), przypominająca naukę języka ojczystego. Proces edukacji jest prowadzony w formie zabawy i wzbogacają go takie rozwiązania, jak: wirtualna rzeczywistość, interakcja i grywalizacja, by jak najbardziej uatrakcyjnić najmłodszym naukę języka. Mali uczniowie mają do dyspozycji ponad 150 anglojęzycznych nauczycieli z całego świata.
W letnim konkursie Novakid zaprasza dzieci do zabawy, która jednocześnie rozwija wyobraźnię i umiejętności językowe. Aby wziąć w niej udział, należy wcielić się w rolę blogera-podróżnika i zachęcić w krótkim filmie do odwiedzin swojej rodzinnej miejscowości lub ogólnie kraju. Warto opowiedzieć o wakacyjnych aktywnościach, które czekają na turystów. Może to być wizyta w muzeum, leśny spacer z przygodami, odwiedziny zwierząt w zoo albo spływ kajakowy. Zgłoszenie konkursowe może być przygotowane w formie piosenki, zapowiedzi, wierszyka czy relacji z wycieczki. Ważne, by było skierowane do rówieśnika z obcego kraju i wykorzystywało angielskie zwroty i słówka związane z wakacyjnymi rozrywkami. – W dobie utrudnionego podróżowania chcemy zwrócić uwagę na polską przyrodę i lokalne atrakcje turystyczne, które znajdują się na wyciągnięcie ręki. Zachęcamy dzieci do rozejrzenia się po swojej rodzinnej miejscowości i poszukiwania przygód w stylu prawdziwych, małych podróżników. Jesteśmy przekonani, że każde, nawet niepozorne miejsce skrywa wiele atrakcji – mówi Agata Jagiełło, regionalny marketing manager w Novakid.
Konkurs skierowany jest do dzieci w wieku 4-12 lat i potrwa do 31.07.2021 r. Zgłoszenia należy wysłać przez formularz, który znajduje się na stronie: https://new.novakid.pl/travelblogger, lub publikując je na Instagramie, oznaczając profil @novakidpolska, albo na TikToku, oznaczając @novakidschool. Wyniki zostaną opublikowane na początku sierpnia w mediach społecznościowych Novakid i na blogu.
W puli nagród znajdują się: pakiety lekcji języka angielskiego lub bonusy na platformie Novakid, bony do sklepu Coccodrillo, gry od marki GRANNA, książki dla dzieci od księgarni TaniaKsiazka.pl, zestawy kosmetyków od marki Sylveco, bony do sklepu IKEA, pakiety Empik Premium oraz bony od Allegro!
Patronami medialnymi konkursu są: Magazyn Dzieci, E-szkrab.pl, Supermamy.pl.
Wspólna zabawa, wspólny rozwój: Grupa LEGO odkrywa korzyści płynące z zabawy!
Dzień Chłopaka, czyli idealna okazja do obdarowania chłopców w każdym wieku!
Familijne sponsorem podcastu „Co powie Tata?" – opowieści o pozytywnym ojcostwie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.