Komunikaty PR

Weber Shandwick z kampanią społeczną „MAMY czas na zdrowie” dla Haleon

2023-12-11  |  13:00
Biuro prasowe

Kampania społeczna „MAMY czas na zdrowie” organizowana przez Haleon, producenta leku Theraflu oraz Fundację Share the Care oferuje wsparcie aktywnym zawodowo mamom w znalezieniu czas na odpoczynek, kiedy chorują. Agencja Weber Shandwick odpowiada za kompleksową realizację kampanii, w tym za opracowanie strategii oraz działania PR & social media.

Prawie 50% pracujących mam w Polsce pomimo przeziębienia czy grypy nadal pracuje. Chcą pokazać, że poważnie traktują swoje obowiązki zawodowe, ale też uważają, że nie ma nikogo, kto mógłby je zastąpić w pracy. Nawet jeśli biorą wolne, to i tak nie odpoczywają, wykonując obowiązki domowe i zajmując się dziećmi. Powyższe wyniki badań jakościowych i ilościowych przeprowadzonych przez dwa renomowane instytuty badawcze IPSOS i SW Research, były impulsem do stworzenia kampanii „MAMY czas na zdrowie”.

- Marka Theraflu, która jest organizatorem kampanii społecznej „MAMY czas na zdrowie”, chce dbać o kobiety kompleksowo. Nie tylko poprzez dostarczanie rozwiązania w postaci leków na objawy przeziębienia i grypy, ale również poprzez zwracanie uwagi na rolę odpoczynku, istotnego elementu wspierającego leczenie oraz adresowanie ważnych problemów społecznych związanych ze zdrowiem. – powiedziała Anna Bachulska-Kossek, Brand Manager, Haleon.

W ramach kampanii powstał Kodeks „MAMY czas na zdrowie”. Jest on skierowany do pracujących mam, ale również do ich partnerów, bliskich, współpracowników i pracodawców. Liczymy, że wprowadzenie zasad postępowania zawartych w Kodeksie „MAMY czas na zdrowie” doprowadzi do wyeliminowania barier, z jakimi mierzą się obecnie pracujące mamy, a tym samym – do ważnych zmian społecznych. W ramach kampanii „MAMY czas na zdrowie” powstaną internetowa platforma edukacyjna z filmami oraz serią warsztatów w ramach Ogólnopolskiego Programu Siostrzanego Wsparcia, a także wyjątkowy przewodnik z praktycznymi wskazówkami i ćwiczeniami.

- Kampania „MAMY czas na zdrowie” to przede wszystkim narzędzia. Nie chcemy jedynie pokazywać problemu, ale przede wszystkim dawać inspiracje, rozwiązania i wskazówki zarówno dla pracujących mam, jak i ich otoczenia. Liczymy, że kampania będzie miała pozytywny wpływ na sytuację pracujących mam w Polsce. Dziękujemy Haleon i Fundacji Share the Care za zaufanie w odważnym realizowaniu tego wyjątkowego projektu – powiedziała Wiktoria Kinik, ESG Manager Weber Shandwick.

Zespół Healthcare Weber Shandwick, zarządzany przez Irenę Sękal, wspólnie z londyńską agencją kreatywną Flipside odpowiada w ramach kampanii „MAMY czas na zdrowie” za długofalową, kompleksową realizację kampanii, w tym opracowanie strategii, realizację badań społecznych, produkcję materiałów filmowych, przygotowanie treści na platformę edukacyjną www.mamyczasnazdrowie.pl, dobór narzędzi kampanii i oczywiście komunikację PR i social media.

Od 3 lat marka Theraflu prowadzi podobną kampanię skierowaną do pracujących mam w USA „Rest and Recover”. W jej ramach powstał fundusz wsparcia finansowego dla mam, które z powodu grypy lub przeziębienia nie poszły do pracy i straciły w tym czasie 100% swoich zarobków.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo Biuro prasowe
2025-05-15 | 17:00

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo

Pod hasłem „choroby rzadkie” kryje się długa lista różnych i w większości uwarunkowanych genetycznie schorzeń. – Patrząc na te choroby zbiorczo, okazuje
Zdrowie Droga Basi Gołubowskiej do diagnozy ALS i nadziei na życie
2025-05-08 | 17:00

Droga Basi Gołubowskiej do diagnozy ALS i nadziei na życie

Kampania edukacyjna „Sto żyć. ALS” Stowarzyszenia Dignitas Dolentium przedstawia poruszającą historię Barbary Gołubowskiej, pacjentki z SOD1-ALS. Stwardnienie zanikowe
Zdrowie Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy
2025-03-26 | 19:00

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Strach, bóle i skurcze mięśni nie dawały Monice spać. Zaczęła długą wędrówkę po lekarzach w poszukiwaniu diagnozy. – Nie zliczę, ile było tych wizyt,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Muzyka

Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat

Lider zespołu Feel przyznaje, że 2025 rok jest szczególnym w ich karierze, świętują bowiem 20-lecie istnienia. Muzyk nie kryje wzruszenia i jest dumny z tego, że udało im się przetrwać w branży przez tyle lat i odnieść duży sukces. Swój jubileusz grupa będzie świętować w piątek, 23 maja podczas Sopot Hit Festival. Z tej okazji nie zabraknie niespodzianek. Na scenie pojawi się chociażby Zespół Pieśni i Tańca Śląsk.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.