Wedlowe Ciastko czekoladowe z nadzieniem pomarańczowym
Marka E.Wedel oraz firma Stokson po raz kolejny zaskakują konsumentów. Kilkuletnia i udana współpraca zaowocowały wprowadzeniem na rynek innowacyjnej nowości, która wyznacza nowe trendy w tradycyjnej kategorii drożdżówek. Mowa o Wedlowym Ciastku czekoladowym z nadzieniem pomarańczowym. Nowość dostępna jest w sklepach sieci Biedronka.
Wedlowe Ciastko czekoladowe z nadzieniem pomarańczowym to wyjątkowe ciastko, pełne pysznego pomarańczowego nadzienia, w którym ukryto czekoladę E.Wedel w postaci dropsów. Dodatkowo, całości dopełnia czekoladowa dekoracja na wierzchu ciastka. Nowość to idealne połączenie oryginalnej wedlowskiej czekolady oraz pysznego delikatnego ciasta. Wypiek to innowacyjny produkt, który wyróżnia się w tradycyjnej kategorii drożdżówek. Ciastko dostępne jest w atrakcyjnym opakowaniu oddającym charakter wedlowskich słodkości - na błękitnej saszetce widoczny jest logotyp marki E.Wedel oraz nazwa produktu.
Nowość to efekt kolejnej współpracy marki E.Wedel i rodzinnej, polskiej firmy Stokson – jednego z najnowocześniejszych w Europie przedsiębiorstw wyspecjalizowanych w segmencie słodkich produktów piekarniczych. Firmy z sukcesami pracują ze sobą od 4 lat. Wspólne działania zaowocowały wprowadzeniem na rynek innych, pysznych produktów: Donuta E.Wedel, Muffina Czekoladowego E.Wedel, Muffina WW E.Wedel, Muffina Karmellove E.Wedel, Pączka E.Wedel, Mini Donut’s E.Wedel oraz Donuta WW E.Wedel. Każda z propozycji ma swój wyjątkowy smak i charakter, który pokochali wielbiciele wedlowskich łakoci.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.