Komunikaty PR

Weganizm moda czy wymóg czasów

2020-10-27  |  09:00
Biuro prasowe

Weganizm nazywany jest bardziej restrykcyjną wersją wegetarianizmu, ponieważ oprócz mięsa odrzuca się wszelkie produkty pochodzenia zwierzęcego. Trend bycia “wege” wciąż rośnie w siłę. Coraz więcej ludzi jest na diecie wegańskiej, ale wege to nie tylko jedzenie to sposób bycia oraz możliwość oferowania produktów, usług, np. wegańskie restauracje, ubrania, czy kosmetyki...

Ale o co tak naprawdę chodzi w weganizmie?

Mimo coraz większej popularności “wege trendu”, wciąż nie wszystkie produkty pochodzenia zwierzęcego da się łatwo zastąpić. To jednak mass media coraz częściej podają, że nadmierne jedzenie mięsa przyczynia się do wielu chorób cywilizacyjnych. Weganie bardzo często poza kwestiami zdrowotnymi wskazują także na sferę moralności i etyki.  Coraz wyraźniej słychać także głos obrońców zwierząt. Trend bycia “wege” jest niejako odpowiedzią na te problemy. Co więcej, dla wegan dieta jest jedynie początkiem drogi. Dążą oni do wyeliminowania produktów pochodzenia zwierzęcego w każdym aspekcie swojego życia. Stąd coraz więcej marek ma w swojej ofercie wegańskie pozycje, które nijak nie kojarzą się z jedzeniem. Wegańskie szczoteczki do zębów, ubrania, kosmetyki – przykłady można mnożyć.

Wegańskie kosmetyki, pędzle..

Rok 2019 przyniósł szybki rozwój tego trendu szczególnie w branży kosmetycznej. Konsumenci coraz częściej szukają najwyższej jakości produktów, które nie były testowane na zwierzętach a do tego są wegańskie. Trend ten został zauważony przez  główne koncerny kosmetyczne, które idąc tym tropem  zaczęły  tworzyć wegańskie linie kosmetyków.  Jednocześnie pojawili się również mniejsi producenci, dla których idea weganizmu nie wynika z aktualnej mody a jest  swoistym DNA marki. Jednym z przykładów marki, która w swoich produktach jest zgodna z ideą weganizmu jest IUNO Cosmetics. Jest to rodzinna, polska marka produkująca w pełni wegańskie kosmetyki i akcesoria do makijażu. W ofercie IUNO znajdują się nie tylko kosmetyki kolorowe, ale także najwyższej jakości wegańskie pędzle.   

- Nasza marka powstała zaledwie dwa lata temu, a już otrzymaliśmy nagrody potwierdzające zaufanie naszych klientów, np. Kobieca Marka roku 2018, Diamenty Beauty 2019 czy Influencer’s Top 2020. Cieszy nas fakt, że kobiety szukają unikatowych kosmetyków, produkowanych niekoniecznie przez największe koncerny. Jesteśmy rodzinną firmą, która zwraca uwagę na jakość kosmetyków i ich skład. Nie testujemy ich na zwierzętach i cała produkcja realizowana jest w Polsce. Przed wprowadzeniem kolejnych kosmetyków intensywnie testujemy kolorystykę, napigemntowanie, wydajność. Oprócz kosmetyków tj. pudrów, rozświetlaczy, bronzerów, czy zestawów do modelowania twarzy 3w1 w ofercie IUNO znalazły się również wegańskie pędzle. Widzimy jak z roku na rok wzrasta świadomość kobiet przy wyborze kosmetyków - mówi Aleksandra Małachowska, współwłaścicielka IUNO Cosmetics. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.