Komunikaty PR

Wege produkty coraz bardziej popularne!

2021-10-27  |  13:00
Biuro prasowe

Już 43% Polaków sięga po gotowe dania, w których składzie nie ma ani grama mięsa. Dlaczego? Marka FRoSTA zapytała o to wprost.

Z badania przeprowadzonego na zlecenie marki FRoSTA1 wynika, że 12% osób zdecydowanie deklaruje, że jest wege. Równocześnie widoczny jest wzrost liczby fleksitarian, czyli osób, których dieta bazuje się na warzywach i innych produktach roślinnych, jednak od czasu do czasu spożywają mięso, w tym ryby. Konsumenci coraz chętniej ograniczają spożycie mięsa i testują produkty, które są jego zamiennikami. Równocześnie 39% respondentów ma w swojej rodzinie czy wśród znajomych wegetarian, zatem jest to kolejna grupa osób poszukująca pomysłów na bezmięsne posiłki.                                                                   

Na pytanie „Czy w Twoim gospodarstwie domowym kupowane są produkty będące roślinnymi zamiennikami dla mięsa i produktów pochodzenia zwierzęcego?” 31% ankietowanych odpowiedziało twierdząco. Coraz chętniej sięgamy po orzechy i nasiona, kasze i rośliny strączkowe, ale także gotowe dania roślinne. Okazuje się, że aż 43% Polaków kupuje gotowe dania, w których składzie nie ma mięsa.

Wege gotowanie = wyzwanie?

Weganizm, wegetarianizm, a nawet pescowegetarianizm (dieta dopuszczająca mięso ryb i owoce morza) to wyzwanie. Przygotowanie bezmięsnych posiłków bywa trudne. Jednak przygotowanie potraw wegetariańskich nie musi być żmudne i czasochłonne – wystarczy spróbować, aby przekonać się, że to nic trudnego. Dzięki gotowym daniom mrożonym możemy łatwo rozpocząć swoją przygodę z wege czy smacznie ugościć bliskich i przyjaciół, którzy są wegetarianami.

Roślinne mrożonki od dawna są czymś więcej niż pierogi czy pizza. 60% respondentów potwierdza, że dzięki mrożonkom można odżywiać się zdrowo i pożywnie. A w sklepowych zamrażarkach czeka wybór potraw wegetariańskich i wegańskich, które wystarczy podgrzać na kuchence lub w piekarniku. To wygodne i szybkie rozwiązanie, a w przypadku dań o prostym składzie i odpowiednio przechowywanych – to sposób na pełnowartościowy posiłek.

Pyszne i jakościowe burgery od FRoSTY!

Jeśli nie macie dobrego pomysłu na wege obiad nie załamujcie rąk tylko wyciągnijcie je po smaczne burgery od FRoSTY! W dobrych sklepach są dostępne w trzech wariantach: z batata i marchewki, doprawione estragonem, kalafiorowo-brokułowe z soczewicą i pietruszką oraz szpinakowe z ziemniakami i czosnkiem. Jak wszystkie produkty FRoSTY stworzone są z najlepszej jakości składników, bez wzmacniaczy smaku, aromatów czy barwników!

1 Badanie zostało zrealizowane przez agencję SW Research metodą wywiadów on-line (CAWI) na panelu internetowym SW Panel w dniach 23.02-24.02.2021.

Informacje o firmie:

FRoSTA to marka, która od 1998 roku wyraźnie wyróżnia się na rynku mrożonej żywności. Najważniejszym wyróżnikiem FRoSTY jest polityka 100% naturalnego smaku! Produkty marki nie zawierają dodatków do żywności – wzmacniaczy smaku, barwników ani aromatów. FRoSTA w swoich daniach używa świeżych ziół, prawdziwego masła czy świeżej śmietany – stąd właśnie bierze się ich naturalny smak. FRoSTA. Smaczna i prosta. 

Kontakt dla mediów:

Agata Zielińska
FRoSTA
e-mail: agata.zielinska@frosta.pl

Karolina Kraśnicka
LoveBrands Group
e-mail: karolina.krasnicka@lbrelations.pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Blue Chai Latte jednym z głównych bohaterów jesiennego menu Tchibo Biuro prasowe
2024-10-02 | 12:00

Blue Chai Latte jednym z głównych bohaterów jesiennego menu Tchibo

Tchibo otwiera nowy sezon w iście kolorowym stylu. W menu kawiarni Tchibo właśnie pojawił się napój Blue Chai Latte. Nowość charakteryzuje nietuzinkowy smak, unikatowy niebieski
Żywienie Jesienna kampania marki Profi: „To jest ten smak!”
2024-10-02 | 10:00

Jesienna kampania marki Profi: „To jest ten smak!”

Marka Profi, lider* na rynku pasztetów w Polsce, wkracza w jesień z nową kampanią mediową prowadzoną pod hasłem „TO JEST TEN SMAK!”. Celem zaplanowanych działań jest
Żywienie Pizza Hut wprowadza cyfrowe rozwiązania dla miłośników pizzy w Polsce
2024-10-01 | 11:20

Pizza Hut wprowadza cyfrowe rozwiązania dla miłośników pizzy w Polsce

Pizza Hut Polska wprowadza cyfrowe innowacje, które odmienią doświadczenia klientów. Rozmaite technologie, takie jak kody QR pozwalające składać zamówienia online do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Konsument

Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]

Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.

Konsument

Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych

Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.