Komunikaty PR

Welcome BLACK – profil prysznicowy w kolorze czarnym

2021-12-07  |  13:00

W aranżacji wnętrz czerń to jedna z najbardziej popularnych barw ostatnich lat. I chociaż jako główny kolor wyposażenia może stanowić propozycję zbyt odważną, w roli eleganckiego, a zarazem funkcjonalnego detalu sprawdza się znakomicie. Przykładem są rozwiązania do wyposażenia łazienek, takie jak przyciski spłukujące czy armatura sanitarna, które teraz możemy zestawiać także z odwodnieniem prysznicowym w czarnym kolorze.

Czerń to barwa ponadczasowa, która od lat znajduje nowych zwolenników – także w obszarze aranżacji wnętrz. Kolor ten dedykowany jest osobom, które cenią wyrazistość, elegancję oraz klasykę. To właśnie z myślą o nich marka TECE poszerzyła ofertę odwodnień TECEdrainprofile o profil prysznicowy z powierzchnią PVD w czarnym wykończeniu. Oznacza to jeszcze większe możliwości wyboru, a także spójność pod względem kolorystycznym poszczególnych elementów wyposażenia łazienki.

Harmonijne połączenia

Po latach dużej popularności bieli, szarości i chromu, coraz chętniej sięgamy po odważne i wyraziste akcenty. Do nich możemy zaliczyć czarne detale, które nadają łazience elegancki i nieco tajemniczy charakter. Odpowiedzią na ten kierunek jest nowy profil prysznicowy od marki TECE.

Zachowując wszystkie zalety serii, TECEdrainprofile umożliwia dopasowanie odwodnienia do poszczególnych elementów wyposażenia łazienki, takich jak armatura, przycisk spłukujący czy akcesoria sanitarne. Jest czarny, a dzięki specjalnej powierzchni PVD charakteryzuje się wysoką jakością wizualną – pod względem połysku i walorów kolorystycznych. Co więcej – powłoka jest wyjątkowo odporna na zarysowania i potencjalne czynniki korozyjne.

Komfort od linijki

TECEdrainprofile to odpowiedź na wiele wyzwań aranżacyjnych i tych, które związane są z instalacją odwodnienia. Wykonany ze stali nierdzewnej odpływ może być montowany w płaszczyźnie płytek – na całej szerokości strefy prysznicowej – i dopasowany do wymaganej długości. Dokonuje się tego poprzez przycięcie profilu po obu stronach. Takie podejście pozwala spersonalizować strefę prysznicową, zintegrować odwodnienie z płaszczyzną posadzki i zadbać o estetykę wnętrza.

Czarny profil prysznicowy tworzy doskonałe połączenie z płytkami oraz innymi materiałami wykończeniowymi - bez względu na ich rodzaj, kształt, strukturę czy kolorystykę. Wyjątkowy efekt osiągniemy dzięki zestawieniu profilu z wielkoformatowymi kaflami i podłogą z kamienia naturalnego. Dzięki przemyślanej konstrukcji może być montowany zarówno na krawędzi strefy prysznicowej, jak i na środku pomieszczenia.

Podstawy funkcjonalności

TECEdrainprofile oferuje nie tylko walory wizualne. Jest również łatwy w montażu oraz komfortowy w użytkowaniu. Dzięki modułowości z łatwością skompletujemy poszczególne elementy systemu i zyskamy pewność, że będą ze sobą kompatybilne. TECEdrainprofile umożliwia także późniejsze wypoziomowanie profilu (we wszystkich kierunkach) i dopasowanie wysokości do różnych grubości płytek podłogowych. Tuleja uszczelniająca to gwarancja solidności i trwałości połączenia, z kolei kołnierz można zamontować w łatwy sposób poprzez „zakliknięcie” na kolanie odpływowym.

Odwodnienie TECEdrainprofile jest łatwe w czyszczeniu i w pielęgnacji – nie wymaga wyjmowania rusztu, jak w przypadku odpływów rynnowych. Z kolei wewnętrzne nachylenie profilu optymalizuje odprowadzanie wody i działanie samoczyszczące, ułatwiając tym samym utrzymanie higieny.

Oprócz wariantu w kolorze czarnym, serię TECEdrainprofile z powierzchnią PVD tworzą także profile w wykończeniu: złoto czerwone, optyczne i czarny chrom. Taka różnorodność pozwala zindywidualizować projekt łazienki oraz zadbać o spójność poszczególnych elementów wyposażenia.

Dostępne długości: 800, 900, 1000, 1200 mm

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Oko na design. Malwina Konopacka otwiera swój showroom w DOMOTECE Biuro prasowe
2024-11-05 | 10:40

Oko na design. Malwina Konopacka otwiera swój showroom w DOMOTECE

Showroom Malwiny Konopackiej otwiera się w warszawskiej DOMOTECE. Na wystawie zobaczymy szeroki wachlarz obiektów – od premierowych kolekcji „Po drugiej stronie lustra”,
Dom Nowość: drzwi PIRUE – nowoczesne rozwiązanie dla wymagających
2024-11-05 | 01:00

Nowość: drzwi PIRUE – nowoczesne rozwiązanie dla wymagających

Jednym z najbardziej prestiżowych i nowoczesnych elementów, jakie w ostatnim czasie zdobyły uznanie zarówno wśród projektantów, jak i właścicieli nieruchomości,
Dom Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz
2024-11-04 | 13:29

Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz

Posługiwanie się odcieniami jednego koloru od podłogi aż po sufit w tym samym pomieszczeniu to gorący wnętrzarski trend „color drenching”, który w tym roku skradł serca

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.