Komunikaty PR

Weronika Rosati tworzy swoją markę kosmetyków naturalnych!

2021-03-31  |  09:05
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Zawadzka
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
katarzyna.zawadzka|goodonepr.pl| |katarzyna.zawadzka|goodonepr.pl
796 996 240
www.goodonepr.pl/
Do pobrania press ( 0.05 MB )

Po Julii Wieniawie, Kindze Rusin i Annie Lewandowskiej nadszedł czas na kosmetyki od Weroniki Rosati! Polska aktorka, na co dzień mieszkająca w Los Angeles, współtworzy własną markę z luksusowymi, naturalnymi produktami do pielęgnacji ciała i twarzy pod nazwą Lajuu. Będą wegańskie i nietestowane na zwierzętach, a w sprzedaży pojawią się już w maju br. Co ważne, każdy może dołączyć do biznesu gwiazdy i razem z nią współtworzyć i rozwijać tę markę. Jest to możliwe dzięki kampanii crowdfundingowej, która wystartuje w przyszłym miesiącu na platformie Beesfund.com.

Lajuu by Weronika Rosati to nowa marka kosmetyków, za którą stoi sztab specjalistów doświadczonych m.in. w tworzeniu, rozwoju i wprowadzaniu na rynek kosmetyków naturalnych. Wśród nich jest Aneta Stacherek, założycielka Bellamama, firmy z naturalnymi produktami dla kobiet w ciąży i po porodzie. Jej pomysł na markę zrodził się z własnej potrzeby oraz wieloletniej pasji do naturalnej pielęgnacji.

- Trzy lata temu, jako przyszła mama i miłośniczka naturalnej, świadomej pielęgnacji, długo nie mogłam znaleźć produktów o odpowiednim dla mnie składzie i subtelnym, niedrażniącym zapachu. Na rynku były dostępne oczywiście kosmetyki apteczne bezzapachowe, jednak ich skład pozostawiał wiele do życzenia. Tak trafiłam na niszę na rynku kosmetyków naturalnych, którą zdecydowałam się wypełnić. Teraz nadszedł czas na kolejną markę z kosmetykami wysokiej jakości, których sekretem jest odpowiednie dobranie cennych, aktywnych i innowacyjnych składników najwyższej jakości – mówi Aneta Stacherek, założycielka marki Bellamama oraz współzałożycielka Lajuu.

Zainspirowane kalifornijskim słońcem

Lajuu powstało z myślą o pewnych siebie kobietach, które stawiają na świadomą pielęgnację i kosmetyki wysokiej jakości. Rosati jako dyrektor kreatywna marki zadbała o każdy szczegół produktów, pracując zarówno nad wyborem składników aktywnych, kompozycji zapachowej, jak i nad ich elegancką oprawą. – Połączenie sił z Anetą, która ma doświadczenie w tworzeniu kosmetyków naturalnych, dało mi pewność, że razem zrobimy coś więcej niż kosmetyki! Chcemy podzielić się naszym podejściem do świadomej i zdrowej pielęgnacji – mówi Weronika Rosati, aktorka, celebrytka, dyrektorka kreatywna marki Lajuu. – Pomysł na wspólną markę zrodził się w moim ukochanym, słonecznym Los Angeles, gdzie byłyśmy razem z Anetą. Obserwowałyśmy szczęśliwych ludzi, z piękną, rozświetloną i opaloną skórę i pomyślałyśmy wtedy: „hej, dlaczego nie zamknąć tego słońca w słoiczku i nie zaoferować go innym?!” To właśnie dlatego jako pierwsza powstała linia brązująca. Zapewniająca subtelny, rozświetlony efekt opalonej skóry – takiej prosto z Kalifornii – tłumaczy Rosati.

Bazą wszystkich produktów jest woda kokosowa wydobywana prosto z wnętrza bardzo młodych kokosów, która sprowadzana jest m.in. z Hawajów. Zapewnia ona skórze rozświetlenie, miękkość oraz wygładzenie. Poprawia jędrność i elastyczność, a także posiada właściwości antybakteryjne. Jak zapewnia Aneta Stacherek, marka Lajuu stawia na aktywne, skoncentrowane formuły oraz składy pochodzenia naturalnego. – W naszych kosmetykach kluczową rolę odgrywają ekstrakty i oleje bogate w kwasy omega, które wzbogacamy innowacyjnymi składnikami, takimi jak bioferment z bambusa, lift oleoactif, czyli roślinny botoks, czy lingostem – otrzymywany z roślinnych komórek macierzystych z borówki brusznicy. Wszystkie kosmetyki będzie charakteryzował przyjemny, elegancki zapach – dodaje Stacherek.

Premiera kosmetyków już w maju

Jako pierwsza na rynku pojawi się seria brązująca, która, jak zapowiadają współtwórczynie Lajuu, będzie całkowicie pozbawiona typowego dla samoopalaczy zapachu. Obecnie trwają ostatnie prace nad wysokiej jakości produktami, które w sklepie internetowym marki będą dostępne już w maju br. Następna w sprzedaży pojawi się linia z produktami antyoksydacyjnymi. Już w przyszłym miesiącu każdy, kto chciałby dołączyć do Weroniki Rosati i wspólnie z celebrytką brać udział we współtworzeniu kosmetyków naturalnych Lajuu – będzie miał taką możliwość dzięki crowdfundingowi, czyli „finansowaniu przez tłum”. Kampania finansowania społecznościowego rozpocznie się w kwietniu na platformie Beesfund.com i pozwoli marce na zbudowanie grona zaangażowanych odbiorców i naturalnych ambasadorów jeszcze zanim produkty pojawią się w sprzedaży. – Dzięki kampanii crowdfundingowej każdy może stać się częścią biznesu Lajuu i razem z nami tworzyć luksusowe produkty pielęgnacyjne. Jestem przekonana, że kampania pozwoli nam zbudować grono ambasadorów, dla których ważne jest nie tylko to, że nasze produkty świetnie pielęgnują skórę, ale przede wszystkim powstają w firmie, która nie krzywdzi zwierząt i nie wpływa szkodliwie na środowisko – podkreśla Weronika Rosati.

Chętnie otaczam się silnymi kobietami, które wiedzą czego chcą, i które aktywnie działają w kwestii spełniania swoich pasji. Wspólnie sprawmy, aby wysokiej jakości produkty pielęgnacyjne marki Lajuu były dostępne rynkowo i zyskały rozpoznawalność! – zachęca znana aktorka. Zebrane w ramach kampanii pieniądze pozwolą na wprowadzanie na rynek kolejnych naturalnych serii kosmetyków.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy “25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat Biuro prasowe
2024-12-27 | 12:30

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Już od ćwierć wieku Teatr Sabat, założony przez Małgorzatę Potocką – wybitną tancerkę, choreografkę i reżyserkę – zachwyca widzów w centrum Warszawy. To miejsce,
Gwiazdy Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło
2024-12-16 | 10:00

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

W sobotni wieczór, 7 grudnia, w Aspen Prime Ski & Bike Resort odbyła się kolacja charytatywna, której celem było wsparcie Hospicjum Domowego dla Dzieci w Opolu. W wydarzeniu
Gwiazdy Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
2024-12-09 | 16:00

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!

Od 2 do 22 grudnia już po raz 11. wylicytować można kolację z gwiazdą i dzięki temu wesprzeć podopiecznych Fundacji Mam Marzenie. Projekt organizowany jest wspólnie z Allegro i w tym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Karolina Malinowska: Wraca zainteresowanie czytelnictwem wśród dzieci. To jednoczy pokolenia i rozwija więzi rodzinne

Była modelka przekonuje, że czas spędzony wspólnie z dziećmi przy książce na pewno zaprocentuje w przyszłości. Ważne jest nie tylko czytanie maluchom, ale także zachęcanie ich do tego, by w kolejnych latach nie smartfon czy tablet, ale książka była ich najlepszym przyjacielem. W obliczu rozwoju nowoczesnych technologii Karolina Malinowska dostrzega ich potencjał w promowaniu czytelnictwa. Umożliwiają one na przykład tworzenie spersonalizowanych publikacji skrojonych na miarę naszych potrzeb.

Problemy społeczne

Firmy stawiają na coraz większą autonomię pracowników. To ważne szczególnie dla młodego pokolenia

Celem pracodawców stają się samodzielne, zmotywowane, wydajne i kreatywne zespoły. W przeciwieństwie do tradycyjnych te samozarządzające się teamy pracują autonomicznie bez ciągłej kontroli, a każdy pracownik jest właścicielem swoich celów, zadań i obowiązków, aby osiągnąć wyniki. – W organizacjach, które wprowadzają koncepcje samoorganizujących się zespołów, niewątpliwie możemy mówić o zwiększeniu zaangażowania – ocenia Tina Sobocińska, doradczyni strategiczna HR i założycielka HR4future.

Media

Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka

Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.