Komunikaty PR

Westfield Arkadia w nowej odsłonie

2023-04-06  |  13:20
Biuro prasowe

Westfield Arkadia nie zwalnia tempa i rozszerza swoją ofertę o nowe marki lub najnowsze koncepty znanych i lubianych brandów jak Zara Home czy Deichmann – oto czego mogą się spodziewać klienci odwiedzający to największe w Warszawie centrum handlowe.

Marka Zara Home zaprasza miłośników pięknych wnętrz i dekoracji do odwiedzenia salonu w zupełnie nowej odsłonie. Na powierzchni niemal 400 mkw. na klientów czekają nowoczesne i eleganckie wnętrza, które wypełniają ciepłe i organiczne materiały z dominacją neutralnych odcieni, uzupełnione o elementy z kamienia i drewna. Całość rozplanowana jest w sposób odzwierciedlający projekt domu poprzez strefy: jadalni, kuchni, sypialni, pokoju dziennego czy łazienki. Nowy koncept marki należącej do Grupy Inditex został wyposażony w innowacje technologiczne, które jeszcze bardziej poprawiają doświadczenie zakupowe klientów, jak na przykład punkt odbioru zamówień internetowych, gdzie za pomocą ekranu dotykowego można poprosić o wydanie zamówienia. Sklep znajduje się na parterze, w tej samej lokalizacji co dotychczas.

 

Informacja o pojawieniu się na zakupowej mapie Warszawy norweskiej marki Helly Hansen z pewnością wzbudza entuzjazm wielbicieli sportu i komfortowych ubrań. W Westfield Arkadia klienci mogą odwiedzić pierwszy w Polsce sklep Helly Hansen, o powierzchni 130 mkw., który zlokalizowany jest na pierwszym piętrze centrum. Marka ta jest światowym liderem w produkcji odzieży żeglarskiej, outdoorowej, narciarskiej i roboczej. Ubrania i akcesoria Helly Hansen pokochało ponad 55 000 profesjonalistów na całym świecie – zaufali jej między innymi wybitni żeglarze, zawodowi ratownicy górscy i przewodnicy oraz narciarze reprezentacji olimpijskich. Klienci znajdą w ofercie marki odzież wierzchnią, bieliznę termiczną, ubrania miejskie, obuwie i akcesoria takie jak torby, czapki czy skarpetki.

Wiosną, w Westfield Arkadia nie zabraknie także propozycji dla miłośników bardziej młodzieżowych stylizacji. Swój salon na pierwszym piętrze otworzyła marka Cropp. Jasny lokal w nowym koncepcie wyróżnia się unikalnym wnętrzem z wyrazistymi akcentami kolorystycznymi. Aktualny design sklepu odzwierciedla najważniejsze wartości marki Cropp, czyli autentyczność, różnorodność i świadomość tego, co się dzieje wokół nas. Marka tworzy wyraziste ubrania, buty i dodatki dla kobiet i mężczyzn inspirując się światem muzyki, sztuki i sportu.

Sąsiadujący z Cropp sklep marki House, otworzył się ponownie na pierwszym piętrze, prezentując swoim klientom odświeżony logotyp, nowy asortyment i oryginalną aranżację wnętrza. Jako brand odzieżowy, House tworzy kreatywną przestrzeń przede wszystkim dla młodych osób, które poprzez swój ubiór chcą wyrażać siebie i odważnie eksperymentować z modą, do czego doskonałą przestrzenią ma być właśnie wnętrze sklepu.

Innym przykładem takiego podejścia jest marka obuwnicza Deichmann, która zdecydowała się zaprezentować najnowszy koncept swojego sklepu w Westfield Arkadia. Istotną zmianą we wnętrzu nowego salonu jest strefa sportowa, którą oddzielono od pozostałej części lokalu. Wyróżnia ją spójna kolorystyka (dominuje tam kolor antracytowy), ale również nowe elementy do ekspozycji obuwia. Przebudowie uległ również dział dziecięcy. Sklep jest dostępny dla klientów w tym samym miejscu co dotychczas, czyli na parterze.

 

Niezmiennie cieszy nas, że centrum handlowe Westfield Arkadia to miejsce atrakcyjne zarówno dla nowych marek, jak i tych, które właśnie w naszym centrum chcą otwierać swoje flagowe sklepy w najnowocześniejszych konceptach mówi Piotr Brzozowicz, dyrektor centrum handlowego Westfield Arkadia, i dodaje A to jeszcze nie koniec zmian i ciekawych propozycji, jakie przygotowaliśmy dla klientów.

Westfield Arkadia to nie tylko moda, ale także ciekawa oferta gastronomiczna. Po krótkim remoncie, obok niedawno otwartych schodów ruchomych, ponownie otworzyła się kawiarnia Costa Coffee. Dominują w niej odcienie bordo i szarości z elementami naturalnego kamienia. Meble utrzymane są natomiast w kolorystyce pastelowej z dodatkiem drewna. W kawiarni na klientów czekają znane i lubiane kawy oraz herbaty, a także sezonowe nowości, pełna oferta śniadaniowa, lunchowa i desery.

Zwolennicy słodkości na pewno zainteresują się planowanym w Westfield Arkadia otwarciem lodziarni Good Lood. Marka istnieje na rynku od 7 lat i w tym czasie stworzyła już ponad 1000 różnych, autorskich smaków lodów. Są to zarówno lody wegańskie, bez cukru, sorbety, jak i lody mleczne. Loodspot, bo tak lodziarnia nazywa swoje punkty, przykuje wzrok różowo-złotą aranżacją lokalu, który zostanie zlokalizowany na pierwszym piętrze w strefie food court. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Top 5 Legalnych Stron z Mystery Boxami w Polsce Biuro prasowe
2025-08-18 | 12:00

Top 5 Legalnych Stron z Mystery Boxami w Polsce

Rynek mystery boxów w Polsce dynamicznie się rozwija, przyciągając zarówno kolekcjonerów, jak i osoby szukające emocji związanych z rozpakowywaniem
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Nadmierna dbałość o zdrowe żywienie może prowadzić do obsesji. Ryzyko ortoreksji występuje u co 10. człowieka

Co najmniej jedna piąta osób wykazuje zachowania ortorektyczne, a u 10 proc. rozwinie się ortoreksja, czyli obsesja na punkcie jakości pożywienia. Problem występuje częściej u kobiet oraz u osób utrzymujących regularną aktywność fizyczną. Konsekwencją zaburzenia może być zarówno nieprawidłowe odżywienie, jak i pojawienie się problemów natury psychicznej. Psychodietetycy radzą, by nie rezygnować ze zdrowego żywienia, ale we wdrażaniu postępowania dietetycznego zachować przede wszystkim umiar.

Media

Edyta Herbuś: Kiedyś niepotrzebnie uwierzyłam, że nie umiem śpiewać. Teraz już wiem, że to była nieprawda

Tancerka cieszy się, że wreszcie dała się namówić do udziału w programie „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, bo podczas nagrań przekonała się, że stać ją na więcej, niż myślała. Znalazła w sobie odwagę do tego, by przełamać pewne swoje wewnętrzne blokady, i teraz jest dumna z tego, co udało jej się osiągnąć. Wcześniej Edyta Herbuś bała się przede wszystkim tego, że nie poradzi sobie wokalnie. Teraz dzięki odpowiednim warsztatom staje już na scenie dużo pewniejsza siebie.