Weź udział w domowych koncertach i rozwiń swoje pasje razem z Accor
ALL at home
Accor Live Limitless (ALL), nowy lifestylowy program lojalnościowy Grupy Accor oferujący nagrody oraz angażujące wydarzenia i usługi, wystartował z globalną internetową inicjatywą. Dzięki „ALL at home” każdy może odkryć nowe pasje, rozwinąć dotychczasowe hobby czy wziąć udział w wirtualnych wydarzeniach bez wychodzenia z domu. Poprzez regularne dostarczanie contentu z wielu dziedzin, takich jak sport, gastronomia i szeroko rozumiana rozrywka, Accor chce dostarczyć użytkownikom doświadczenia skrojone na miarę lifestylowego programu ALL.
W czasach gdy cały świat chwilowo wciska przycisk z pauzą, chcemy by nasi goście wciąż rozwijali swoje pasje w domowym zaciszu, dzięki wyjątkowym wirtualnym wydarzeniom i treściom dostarczanym przez naszych ambasadorów i partnerów z całego świata. Wierzymy, że w tym trudnym czasie możemy być wszyscy razem, nawet jeżeli nie jesteśmy fizycznie obok siebie – zapewnia Ian Di Tulio, Global Senior Vice President, Guest w Accor.
Co tydzień na profilach ALL na Instagramie i Facebooku pojawiają się materiały i transmisje na żywo dla użytkowników z całego świata. Od wyczerpujących domowych ćwiczeń prowadzonych przez trenerów fitness, sety DJ-skie po warsztaty kulinarne światowych szefów gastronomii – wszystko z myślą o rozwijaniu pasji i uczeniu się czegoś nowego w domowym zaciszu.
Wśród atrakcji przygotowanych przez ALL znalazły się:
- Dla miłośników sportu: trening z Ken Group, poranny zestaw ćwiczeń z graczami Paris Saint-Germain czy ćwiczenia z podwójnym olimpijskim mistrzem Judo Teddy Rinerem, a także ekskluzywne wywiady z gwiazdami sportu i turnieje e-sportu z piłkarzami;
- Dla pasjonatów gotowania: warsztaty cukiernicze z Quentinem Lechat – najlepszym paryskim cukiernikiem, lekcje gotowania z Pierre Sang i wieloma gwiazdami sztuki kulinarnej;
- Dla miłośników muzyki na żywo: sety DJ-skie, występy wschodzących artystów ibis MUSIC, a także playlisty Montreux Jazz Festival.
Gigs at home – dźwięki ibis MUSIC w domu
Marka ibis żyje muzyką, która niezmiennie od kilku lat jest jej największą pasją i motorem napędowym wydarzeń przygotowywanych specjalnie z myślą o pasjonatach lokalnych brzmień. Aby dostarczać miłośnikom muzyki z całego świata wyjątkowe przeżycia, także podczas pobytu w domu, marka przygotowała serię koncertów #gigsathome transmitowanych na żywo na Instagramie ibishotels. Co tydzień, w każdą środę z domowego zacisza wystąpią wschodzący artyści ibis MUSIC, jak i zespoły zaangażowane w poprzednie edycje akcji. Każdy występ poprzedza odliczanie i teaser z możliwością głosowania na wybrane utwory muzyków. Relacje z koncertów można obejrzeć na instagramowym profilu marki. Muzyczne wydarzenia w prywatnych przestrzeniach artystów doskonale wpisują się w klimat kameralnych koncertów na hotelowych scenach. Wśród występujących w ramach #gigsathome znalazł się zespół So Flow, który reprezentował Polskę i Europę Wschodnią podczas zeszłorocznego finału ibis MUSIC na scenie Sziget Festiwal w Budapeszcie. Krakowski sekstet wystąpi 29 kwietnia.
Kogo poza So Flow można obejrzeć w ramach #gigsathome?
Występy w kwietniu:
15 kwietnia - QAAYEL
23 kwietnia MVNSI
29 kwietnia - SO FLOW
Pozostali wykonawcy będą ogłaszani na bieżąco na profilu @ibishotels na Instagramie.
#ALLatHome #ALLTogether #gigsathome #ibismusic
***
O GRUPIE ACCOR
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w ponad 5000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata. Grupa od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością, dzięki czemu dysponuje niezrównanym portfolio 39 marek hoteli. Accor oferuje także cyfrowe rozwiązania pozwalające na maksymalizację kanałów dystrybucji, optymalizację działań hoteli i wzbogacenie doświadczenia gości z pobytu w zakresie guest experience. Nowy lifestylowy program lojalnościowy ALL – Accor Live Limitless pozwala na zmianę relacji grupy z klientami, członkami programu i partnerami poprzez wzbogacenie transakcji o dodatkową emocjonalną wartość, uzupełniając ją o dodatkowe przeżycia związane z pracą i spędzaniem wolnego czasu. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor oferuje nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy. Spółka Accor SA jest notowana na paryskiej giełdzie Euronext (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku OTC (kod ACRFY) w Stanach Zjednoczonych. Więcej informacji na stronie: accor.com. Zapraszamy do polubienia naszej strony na Facebooku i śledzenia nas na Twitterze.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.