Komunikaty PR

Weź udział w domowych koncertach i rozwiń swoje pasje razem z Accor

2020-04-09  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania Press ( 0.31 MB )

ALL at home

Accor Live Limitless (ALL), nowy lifestylowy program lojalnościowy Grupy Accor oferujący nagrody oraz angażujące wydarzenia i usługi, wystartował z globalną internetową inicjatywą. Dzięki „ALL at home” każdy może odkryć nowe pasje, rozwinąć dotychczasowe hobby czy wziąć udział w wirtualnych wydarzeniach bez wychodzenia z domu. Poprzez regularne dostarczanie contentu z wielu dziedzin, takich jak sport, gastronomia i szeroko rozumiana rozrywka, Accor chce dostarczyć użytkownikom doświadczenia skrojone na miarę lifestylowego programu ALL.

 

W czasach gdy cały świat chwilowo wciska przycisk z pauzą, chcemy by nasi goście wciąż rozwijali swoje pasje w domowym zaciszu, dzięki wyjątkowym wirtualnym wydarzeniom i treściom dostarczanym przez naszych ambasadorów i partnerów z całego świata. Wierzymy, że w tym trudnym czasie możemy być wszyscy razem, nawet jeżeli nie jesteśmy fizycznie obok siebie – zapewnia Ian Di Tulio, Global Senior Vice President, Guest w Accor.

 

Co tydzień na profilach ALL na Instagramie i Facebooku pojawiają się materiały i transmisje na żywo dla użytkowników z całego świata. Od wyczerpujących domowych ćwiczeń prowadzonych przez trenerów fitness, sety DJ-skie po warsztaty kulinarne światowych szefów gastronomii – wszystko z myślą o rozwijaniu pasji i uczeniu się czegoś nowego w domowym zaciszu.

 

Wśród atrakcji przygotowanych przez ALL znalazły się:

  • Dla miłośników sportu: trening z Ken Group, poranny zestaw ćwiczeń z graczami Paris Saint-Germain czy ćwiczenia z podwójnym olimpijskim mistrzem Judo Teddy Rinerem, a także ekskluzywne wywiady z gwiazdami sportu i turnieje e-sportu z piłkarzami;
  • Dla pasjonatów gotowania: warsztaty cukiernicze z Quentinem Lechat – najlepszym paryskim cukiernikiem, lekcje gotowania z Pierre Sang i wieloma gwiazdami sztuki kulinarnej;
  • Dla miłośników muzyki na żywo: sety DJ-skie, występy wschodzących artystów ibis MUSIC, a także playlisty Montreux Jazz Festival.

 

Gigs at home – dźwięki ibis MUSIC w domu

Marka ibis żyje muzyką, która niezmiennie od kilku lat jest jej największą pasją i motorem napędowym wydarzeń przygotowywanych specjalnie z myślą o pasjonatach lokalnych brzmień. Aby dostarczać miłośnikom muzyki z całego świata wyjątkowe przeżycia, także podczas pobytu w domu, marka przygotowała serię koncertów #gigsathome transmitowanych na żywo na Instagramie ibishotels. Co tydzień, w każdą środę z domowego zacisza wystąpią wschodzący artyści ibis MUSIC, jak i zespoły zaangażowane w poprzednie edycje akcji. Każdy występ poprzedza odliczanie i teaser z możliwością głosowania na wybrane utwory muzyków. Relacje z koncertów można obejrzeć na instagramowym profilu marki. Muzyczne wydarzenia w prywatnych przestrzeniach artystów doskonale wpisują się w klimat kameralnych koncertów na hotelowych scenach. Wśród występujących w ramach #gigsathome znalazł się zespół So Flow, który reprezentował Polskę i Europę Wschodnią podczas zeszłorocznego finału ibis MUSIC na scenie Sziget Festiwal w Budapeszcie. Krakowski sekstet wystąpi 29 kwietnia.

 

Kogo poza So Flow można obejrzeć w ramach #gigsathome?

Występy w kwietniu:

15 kwietnia - QAAYEL

23 kwietnia MVNSI

29 kwietnia - SO FLOW

 

Pozostali wykonawcy będą ogłaszani na bieżąco na profilu @ibishotels na Instagramie.

 

#ALLatHome #ALLTogether #gigsathome #ibismusic

 

***

O GRUPIE ACCOR

Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w ponad 5000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata. Grupa od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością, dzięki czemu dysponuje niezrównanym portfolio 39 marek hoteli. Accor oferuje także cyfrowe rozwiązania pozwalające na maksymalizację kanałów dystrybucji, optymalizację działań hoteli i wzbogacenie doświadczenia gości z pobytu w zakresie guest experience. Nowy lifestylowy program lojalnościowy ALL – Accor Live Limitless pozwala na zmianę relacji grupy z klientami, członkami programu i partnerami poprzez wzbogacenie transakcji o dodatkową emocjonalną wartość, uzupełniając ją o dodatkowe przeżycia związane z pracą i spędzaniem wolnego czasu. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor oferuje nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy. Spółka Accor SA jest notowana na paryskiej giełdzie Euronext (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku OTC (kod ACRFY) w Stanach Zjednoczonych. Więcej informacji na stronie: accor.com. Zapraszamy do polubienia naszej strony na Facebooku i śledzenia nas na Twitterze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.

Transport

Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych

Ze statystyk Urzędu Transportu Kolejowego wynika, że w systemie kolejowym w Polsce co trzeci wypadek powodują kierowcy samochodów. Zdaniem eksperta najsłabszymi punktami w bezpieczeństwie na kolei są miejsca, w których tory przecinają się z drogami. Kierowcy zapominają, że droga hamowania pociągu jest bardzo długa, a samochód w starciu z lokomotywą jest bez szans.