Komunikaty PR

Weź udział w konkursie i wygraj Huawei P40 Pro, MatePad Pro lub smartwatch

2020-03-20  |  16:00

Huawei zachęca fanów skupionych w Społeczności marki do wzięcia udziału w konkursie, w którym trzech zwycięzców zostanie nagrodzonych voucherem uprawniającym do zakupu za 1 zł jednego z trzech najnowszych urządzeń Huawei – tabletu MatePad Pro, smartfona Huawei P40 Pro lub nowego smartwatcha. Dwa ostatnie urządzenia zostaną zaprezentowane już w najbliższy czwartek, 26 marca, podczas oficjalnej globalnej premiery. Pierwsza runda konkursu potrwa do 25 marca.

 

Aby wygrać voucher upoważniający do zakupu za 1 zł jednego z trzech najnowszych urządzeń Huawei, wystarczy zapisać się do newslettera marki: https://shop.huawei.com/pl/promo-teaser-p40.html oraz w komentarzu pod postem na stronie:

https://consumer.huawei.com/pl/community/details/topicId_23403/ odpowiedzieć na pytanie „jaka funkcja nowego smartfona, tabletu lub smartwatcha skłoniłaby Cię do zmiany obecnego urządzenia?”.

 

Trzy najbardziej kreatywne odpowiedzi zostaną nagrodzone – smartfonem P40 Pro za pierwsze miejsce, tabletem Huawei MatePad Pro za drugie miejsce oraz najnowszym smartwatchem za trzecie miejsce. Voucher na ich zakup będzie można wykorzystać w sklepie internetowym huawei.pl. Zwycięzcy o wygranej zostaną poinformowani w ciągu 5 dni roboczych od zakończenia konkursu. Huawei przewidział jeszcze dwie rundy konkursu na przestrzeni dwóch kolejnych tygodni.

 

Już w najbliższy czwartek, 26 marca, Huawei podczas oficjalnej premiery zaprezentuje najnowsze smartfony z flagowej serii P, Huawei P40 i P40 Pro, a także nowy smartwatch. Oficjalną premierę, w postaci livestream’u, będzie można oglądać od godz. 14:00, link do transmisji online pojawi się na kanałach social media Huawei już wkrótce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji Biuro prasowe
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na
IT i technologie Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
2024-12-16 | 16:00

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, w ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty w Polsce trzy modele odkurzaczy pionowych. Mowa o R20 Aqua z innowacyjną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.