Weź udział w konkursie i wygraj Huawei P40 Pro, MatePad Pro lub smartwatch
Huawei zachęca fanów skupionych w Społeczności marki do wzięcia udziału w konkursie, w którym trzech zwycięzców zostanie nagrodzonych voucherem uprawniającym do zakupu za 1 zł jednego z trzech najnowszych urządzeń Huawei – tabletu MatePad Pro, smartfona Huawei P40 Pro lub nowego smartwatcha. Dwa ostatnie urządzenia zostaną zaprezentowane już w najbliższy czwartek, 26 marca, podczas oficjalnej globalnej premiery. Pierwsza runda konkursu potrwa do 25 marca.
Aby wygrać voucher upoważniający do zakupu za 1 zł jednego z trzech najnowszych urządzeń Huawei, wystarczy zapisać się do newslettera marki: https://shop.huawei.com/pl/promo-teaser-p40.html oraz w komentarzu pod postem na stronie:
https://consumer.huawei.com/pl/community/details/topicId_23403/ odpowiedzieć na pytanie „jaka funkcja nowego smartfona, tabletu lub smartwatcha skłoniłaby Cię do zmiany obecnego urządzenia?”.
Trzy najbardziej kreatywne odpowiedzi zostaną nagrodzone – smartfonem P40 Pro za pierwsze miejsce, tabletem Huawei MatePad Pro za drugie miejsce oraz najnowszym smartwatchem za trzecie miejsce. Voucher na ich zakup będzie można wykorzystać w sklepie internetowym huawei.pl. Zwycięzcy o wygranej zostaną poinformowani w ciągu 5 dni roboczych od zakończenia konkursu. Huawei przewidział jeszcze dwie rundy konkursu na przestrzeni dwóch kolejnych tygodni.
Już w najbliższy czwartek, 26 marca, Huawei podczas oficjalnej premiery zaprezentuje najnowsze smartfony z flagowej serii P, Huawei P40 i P40 Pro, a także nowy smartwatch. Oficjalną premierę, w postaci livestream’u, będzie można oglądać od godz. 14:00, link do transmisji online pojawi się na kanałach social media Huawei już wkrótce.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.