Widzimy plusy
Chociaż Polacy są już zmęczeni pandemią i pragną powrotu do normalności, to udaje im się jednak dostrzec także jasne jej strony. Jakie? Nie chodzi tu wyłącznie o home office, zmniejszenie ruchu na drogach, a co za tym idzie brak korków… Doceniamy przede wszystkim wspólne chwile z rodziną. A nic tak nie umila czasu spędzonego z najbliższymi, jak słodycze Mentos w większych opakowaniach, wprost idealnych do dzielenia się z domownikami!
Pandemia bez wątpienia miała i nadal ma ogromny wpływ na wiele aspektów codziennego życia Polaków. Nastrojom i zwyczajom konsumentów przyglądają się zarówno firmy chcące odpowiedzieć na zmieniające się nawyki zakupowe swoich potencjalnych klientów, jak i instytuty badawcze. Co ciekawe, z badań wyłania się nie tylko obraz Polaków, którzy są zmęczeni nową sytuacją i pragną powrotu do normalności, ale także konsumentów którzy dostrzegają w pandemii pozytywne aspekty. Respondenci badania „Konsumpcja w cieniu koronawirusa” przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia wskazują, że okres pandemii to m.in. pozytywne skutki dla przyrody (34 proc.), docenienie niektórych aspektów życia i czas na refleksję (34 proc.) oraz możliwość pracy zdalnej i mniejszy ruch na drogach (po 33 proc.). Dla niemal połowy badanych (44 proc.)[1] jednym z najważniejszych, pozytywnych skutków pandemii jest jednak fakt, że mogą oni obecnie spędzać więcej czasu z rodziną.
Domowe zapasy
Blisko 60 proc. Polaków odczuło brak możliwości uczestniczenia w imprezach kulturalnych z powodu koronawirusa[2]. W okresie wakacyjnym wielu z nas postawiło więc na wspólną, rodzinną aktywność na świeżym powietrzu, czyli wyjazdy, wycieczki rowerowe czy pikniki poza miastem. Coraz chłodniejsze dni zwiastujące zbliżającą się jesień to jednak okres, w którym sporą część wolnego czasu będziemy ponownie spędzać w domach. – To idealny czas, by wspólnie nadrobić m.in. zaległości w oglądaniu filmów i seriali. Do rodzinnego oglądania z pewnością przyda się coś słodkiego! Perfetti Van Melle na wspólne wieczory filmowe poleca np. cukierki do żucia Mentos w torebkach Megapack, dostępne w trzech smakach: Fruit, Strawberry Mix oraz Mint. Dzięki dużej paczce, przyjemności wystarczy dla każdego – mówi Michał Bonecki, Marketing Manager Perfetti Van Melle Polska.
Wśród domowych zapasów z pewnością nie może zabraknąć także gum do żucia Mentos Pure Fresh, po które warto sięgać np. po wspólnym rodzinnym posiłku. Drażetki idealnie sprawdzą się jako odświeżenie oddechu również podczas dłuższego noszenia maseczki np. gdy wybieramy się do sklepu po zakupy. Co ciekawe, pomogą również w zachowaniu skupienia w trakcie wykonywanej z domu pracy zdalnej. Mentos Pure Fresh oferowane są w różnych formatach opakowań, m.in. rolce i minibutelce oraz większej butelce zawierającej aż 30 drażetek.
Obserwując nastroje i zachowania polskich konsumentów wyraźnie widać, że pandemia to dla nas nie tylko czas niespodziewanych i często wymagających zmian, ale także szansa na odbudowanie więzi rodzinnych. Czas z najbliższymi jest przecież bezcenny!
[1] https://arc.com.pl/Polowa-Polakow-traktuje-pandemie-powaznie-blog-pol-1597910860.html
[2] https://arc.com.pl/Polacy-chcieliby-wrocic-do-kin-i-na-koncerty-blog-pol-1592983446.html

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.