Komunikaty PR

Większość osób spędzi tegorocznego Sylwestra na domówkach

2023-12-29  |  01:00
Biuro prasowe

Imprezy z przyjaciółmi, maraton filmowy w gronie najbliższych lub leniuchowanie we dwójkę – okazuje się, że nowy rok najczęściej witamy w czterech ścianach. Aż 90% użytkowników, którzy wzięli udział w badaniu marki Kubota zadeklarowało, że sylwestra będzie świętować w swoich domach.

Najczęściej wskazywane formy sylwestrowej zabawy to odpoczynek na kanapie – 58% osób spędzi ostatnią noc w roku właśnie w ten sposób. W drugiej kolejności uczestnicy badania przeprowadzonego przez markę Kubota wskazywali na domówkę z przyjaciółmi (38% respondentów).

Zamiast eleganckich balów i podróży, odpoczynek

Tylko 6% ankietowanych zadeklarowało, że na końcówkę roku zaplanowało wyjazdy i podróże, a 4% osób – spędzi sylwestra na imprezach lub balach.

Wyniki badania przeprowadzonego wśród klientów marki Kubota nie pozostawiają wątpliwości – czas spędzony z bliskimi w zaciszu własnych mieszkań staje się coraz częstszą alternatywą dla sylwestrowych imprez.

Komfortowe świętowanie

Bez względu na to, czy na liście sylwestrowych aktywności znalazła się szalona domówka czy leniuchiwanie w piżamach, w ostatnim dniu roku warto zadbać o odpowiedni komfort.

Marka Kubota proponuje zamianę szpilek i eleganckiego na obuwia na wygodne klapki z limitowanej kolekcji klapków Party Rzep, która powstała z myślą o okazjach takich jak imprezy sylwestrowe czy nadchodzący karnawał.

W nowej kolekcji polskiej marki znalazło się 6 kolorowych modeli klapków z napisami, które idealnie sprawdzą się w imprezowych okolicznościach. To m.in. „Dancing Queen”, „Królowa Balu”, „Table Dancer” czy „Dancing Shoes”.

Klapki Rzep Party kosztują 59,99 zł, a ich sprzedaż jest ograniczona czasowo.

Marka Kubota w swojej komunikacji wielokrotnie podkreśla przywiązanie do komfortu i wygody, tak istotnych szczególnie podczas grudniowej, świąteczno-sylwestrowej gorączki.

Klapki Kubota jednak idealnie sprawdzają się podczas odpoczynku w domowych pieleszach – dowodzą tego wybory zakupowe klientów polskiej marki klapków i odzieży, którzy w okresie świąteczno-sylwestrowym chętnie wybierają produkty Kubota, zamieniając szpilki i eleganckie obuwie na komfortowe klapki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.