Komunikaty PR

Wielka bitwa morska w Porcie Łódź

2021-06-16  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Na trzy dni – od 17 do 19 czerwca – Port Łódź stanie się miejscem zmagań 32 drużyn, które staną do morskiej bitwy w wielkoformatowej grze w statki „Trafiony, zakupiony”. Będzie to zupełnie nowa odsłona tej znanej i kultowej zabawy bowiem w roli okrętów wystąpią…meble IKEA! Uczestnicy turnieju powalczą w szczytnym celu – wszystkie produkty użyte podczas rozgrywek trafią do Domu Samotnej Matki na potrzeby wyposażenia pokoi terapeutycznych. Honorową charytatywną bitwę o dodatkowe 3 000 zł dla podopiecznych Domu Samotnej Matki rozegrają także dwie znane łódzkie blogerki. 

Spośród osób, które wysłały swoje zgłoszenia wybrano 32 drużynym. Turniej rozpocznie się w najbliższy czwartek – 17 czerwca –  w Atrium Centrum o godzinie 17:00. Kolejne eliminacje zaplanowane zostały na piątek 18 czerwca (również od godziny 17:00). Rozstrzygające bitwy odbędą się natomiast w sobotę 19 czerwca od godziny 12:30. Każdy zespół biorący udział w turnieju otrzyma 50 zł do wydania w sklepie IKEA. Drużyny, które staną na podium otrzymają do wydania w szwedzkim sklepie 3 000 zł, 2 000 zł oraz 1 000 zł odpowiednio za zajęcie pierwszego, drugiego i trzeciego miejsca. 

Pierwszy dzień rozgrywek – 17 czerwca - zamknie charytatywna bitwa między ambasadorką Portu Łódź Olą Radomską (prowadzącą bloga „Mam wątpliwość”) oraz influencerką Michaliną Grzesiak (autorką bloga „Krystyno nie denerwuj matki”). O godzinie 20:20 w Atrium Portu Łódź rozegrają one partię statków, a zwyciężczyni bitwy będzie miała okazję przekazać na łódzki Dom Samotnej Matki kartę podarunkową do sklepu IKEA o wartości 3 000 zł. 

- Cieszę się, że akcja „Trafiony, zakupiony” wzbudziła tak duże zainteresowanie. Przez najbliższe dni czeka nas zatem mnóstwo pozytywnych emocji i dobrej energii! Oczywiście zapraszam wszystkich do kibicowania drużynom poczas eliminacji i głównych rozgrywek. Pamiętajmy, że w tej grze każdy wygrywa ponieważ dokłada swoją cegiełkę do wsparcia Domu Samotnej Matki. Zawodnicy nie będą grali przypadkowymi meblami, to meble wybrane po konsultacji z przedstawicielami Domu Samotnej Matki, który z naszą pomocą odmieni wygląd dwóch pokoi spotkań do terapii indywidualnej i rodzinnej – mówi Jagoda Olesiak, kierownik marketingu Portu Łódź. 

Dom Samotnej Matki w Łodzi mieści się przy ulicy Broniewskiego 1a. Zapewnia on całodobową opiekę matkom z dziećmi i kobietom w ciąży, pozostawionym bez jakiekolwiek pomocy ze strony najbliższych w okresie, w którym wymagają szczególnej troski, wsparcia i miłości. Dom Samotnej Matki wspiera kobiety w sytuacji kryzysowej związanej z bezdomnością, przemocą domową czy ubóstwem, udziela wsparcia psychologiczno-terapeutycznego, pomaga w usamodzielnieniu się oraz zapewnia bezpieczne i godne narodziny dla każdego dziecka.

Harmonogram rozgrywek dostępny pod linkiem -> http://bityl.pl/Jcqi6

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.