Wielka bitwa morska w Porcie Łódź
Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Na trzy dni – od 17 do 19 czerwca – Port Łódź stanie się miejscem zmagań 32 drużyn, które staną do morskiej bitwy w wielkoformatowej grze w statki „Trafiony, zakupiony”. Będzie to zupełnie nowa odsłona tej znanej i kultowej zabawy bowiem w roli okrętów wystąpią…meble IKEA! Uczestnicy turnieju powalczą w szczytnym celu – wszystkie produkty użyte podczas rozgrywek trafią do Domu Samotnej Matki na potrzeby wyposażenia pokoi terapeutycznych. Honorową charytatywną bitwę o dodatkowe 3 000 zł dla podopiecznych Domu Samotnej Matki rozegrają także dwie znane łódzkie blogerki.
Spośród osób, które wysłały swoje zgłoszenia wybrano 32 drużynym. Turniej rozpocznie się w najbliższy czwartek – 17 czerwca – w Atrium Centrum o godzinie 17:00. Kolejne eliminacje zaplanowane zostały na piątek 18 czerwca (również od godziny 17:00). Rozstrzygające bitwy odbędą się natomiast w sobotę 19 czerwca od godziny 12:30. Każdy zespół biorący udział w turnieju otrzyma 50 zł do wydania w sklepie IKEA. Drużyny, które staną na podium otrzymają do wydania w szwedzkim sklepie 3 000 zł, 2 000 zł oraz 1 000 zł odpowiednio za zajęcie pierwszego, drugiego i trzeciego miejsca.
Pierwszy dzień rozgrywek – 17 czerwca - zamknie charytatywna bitwa między ambasadorką Portu Łódź Olą Radomską (prowadzącą bloga „Mam wątpliwość”) oraz influencerką Michaliną Grzesiak (autorką bloga „Krystyno nie denerwuj matki”). O godzinie 20:20 w Atrium Portu Łódź rozegrają one partię statków, a zwyciężczyni bitwy będzie miała okazję przekazać na łódzki Dom Samotnej Matki kartę podarunkową do sklepu IKEA o wartości 3 000 zł.
- Cieszę się, że akcja „Trafiony, zakupiony” wzbudziła tak duże zainteresowanie. Przez najbliższe dni czeka nas zatem mnóstwo pozytywnych emocji i dobrej energii! Oczywiście zapraszam wszystkich do kibicowania drużynom poczas eliminacji i głównych rozgrywek. Pamiętajmy, że w tej grze każdy wygrywa ponieważ dokłada swoją cegiełkę do wsparcia Domu Samotnej Matki. Zawodnicy nie będą grali przypadkowymi meblami, to meble wybrane po konsultacji z przedstawicielami Domu Samotnej Matki, który z naszą pomocą odmieni wygląd dwóch pokoi spotkań do terapii indywidualnej i rodzinnej – mówi Jagoda Olesiak, kierownik marketingu Portu Łódź.
Dom Samotnej Matki w Łodzi mieści się przy ulicy Broniewskiego 1a. Zapewnia on całodobową opiekę matkom z dziećmi i kobietom w ciąży, pozostawionym bez jakiekolwiek pomocy ze strony najbliższych w okresie, w którym wymagają szczególnej troski, wsparcia i miłości. Dom Samotnej Matki wspiera kobiety w sytuacji kryzysowej związanej z bezdomnością, przemocą domową czy ubóstwem, udziela wsparcia psychologiczno-terapeutycznego, pomaga w usamodzielnieniu się oraz zapewnia bezpieczne i godne narodziny dla każdego dziecka.
Harmonogram rozgrywek dostępny pod linkiem -> http://bityl.pl/Jcqi6
Ewa Ewart i Magda Atkins gośćmi specjalnymi DOMOTEKI
Poloneza czas zacząć! Sokołów Podlaski idzie po rekord
Light Move Festival 2024 – zanurz się w świecie mydlanych baniek
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.