Komunikaty PR

Wielka Gala Finałowa projektu „Perspektywy BOP” już 3 marca!

2020-02-27  |  08:00
Biuro prasowe

Już we wtorek, 3 marca br. wielki finał konkursu „Perspektywy BOP”, który zwieńczy uroczysta Gala Finałowa. Organizatorem zarówno konkursu, jak i gali jest płocki producent tworzyw sztucznych, Basell Orlen Polyolefins Sp. z o.o. („BOP”). W uroczystości, która odbędzie się w płockiej galerii handlowej „Mazovia”, wezmą udział przedstawiciele większości szkół średnich z Płocka i okolic, którzy podjęli wyzwanie konkursowe i opowiedzieli swoją historię o tworzywach za pomocą instargramowych zdjęć. Ze względu na miejsce i otwarty charakter spotkania, Galę Finałową konkursu „Perspektywy BOP”, będą mogli obserwować wszyscy, którzy tego dnia przybędą do galerii handlowej na godz. 11.00. Zapraszamy!

 

Konkurs „Perspektyw BOP”, który ma już ponad dziesięcioletnią historię, w tym roku szkolnym jest realizowany w formie prezentacji fotografii przedmiotów z tworzyw sztucznych, niezbędnych w życiu każdego nastolatka, zaaranżowanych w taki sposób, aby kompozycja spełniała założenia instagramowych falt layów, czyli zdjęć wykonanych „z lotu ptaka”. Prace, które biorą udział w konkursie od początku marca można oglądać online na instagramowym profilu ambasadorki konkursu, Poli Olefiny oraz na żywo w Galerii „Mazovia”.

 

Serdecznie zachęcamy do odwiedzania obu wystaw oraz do udziału w internetowym głosowaniu na najlepszą pracę. Wystarczy wejść na instagramowy profil Poli Olefiny i kliknąć serduszko przy pracy, która spodoba się najbardziej. Autorzy fotografii, która do poniedziałku, 2 marca, do godz. 23:59 okaże się najpopularniejsza, otrzymają nagrodę publiczności. Natomiast nagrodę główną konkursu przyzna Jury, składające się z przedstawicieli organizatorów i loży ekspertów. Otrzymają ją autorzy zdjęcia, które niezależnie od głosowania internautów, w największym stopniu spełni założenia merytoryczne konkursu. 

 

W konkursie bierze udział 19 prac, które zostały wykonane przez zespoły z następujących szkół:

  • Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Drobinie,
  • Zespół Szkół Budowlanych nr 1 w Płocku,
  • III Liceum Ogólnokształcące im. Marii Dąbrowskiej w Płocku,
  • Zespół Szkół im. Leokadii Bergerowej w Płocku,
  • Liceum Ogólnokształcące im. Władysława Jagiełły w Płocku,
  • Zespół Szkół nr 5 w Płocku,
  • Zespół Szkół Centrum Edukacji im. Ignacego Łukasiewicza w Płocku,
  • Technikum TEB Edukacja.

 

Wszystkich, którzy chcieliby dopingować swoich faworytów, serdecznie zapraszamy 3 marca do Galerii „Mazovia” o godz. 11.00.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.