Komunikaty PR

Wielka przygoda z Biedronką i Czarnym Kotem! Odwiedź Promenadę i spędź magiczny

2024-02-20  |  11:30
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.07 MB )

Uratuj ulice Paryża przed Władcą Ciem! Już 23 i 24 lutego w warszawskiej Promenadzie zagoszczą super bohaterowie – Biedronka i Czarny Kot, którzy zabiorą najmłodszych na wspólną przygodę! Wśród atrakcji czekać będą m.in. kreatywne warsztaty i animacje dla dzieci!


W dniach 23 lutego w godzinach 14.00-20.00 i 24 lutego w godzinach 12.00-18.00 centrum handlowe Promenada przygotowało niezwykłe wydarzenie wprost dla młodszych i starszych fanów bajki Biedronka i Czarny Kot! Popularna produkcja opowiada o dwójce licealistów, Marinette oraz Adrienie, którzy otrzymują Miraculum – biżuterię połączoną z magicznymi stworzeniami. Dzięki niej nastolatkowe zmieniają się w super bohaterów – Marinette staje się Biedronką a Adrien Czarnym Kotem.

Śmiałkowie, którzy w tych dniach odwiedzą Promenadę, będą mogli podjąć wyzwanie i zmierzyć się z przejściem przez skomplikowany labirynt. Ich zadaniem będzie odnalezienie ciem ukrytych na dachach paryskich budynków. Dzielne zuchy otrzymają nagrodę – dyplom od ulubionych bohaterów!

W strefie kreatywnej uczestnicy będą mieli okazję stworzyć własną maskę super bohatera i namalować rysunek przedstawiający postacie. Spotkanie z Biedronką i Czarnym Kotem to doskonała szansa by przybić piątkę, zapozować w walecznej pozie i zrobić pamiątkowe selfie. Z kolei starsi wielbiciele animowanego serialu mogą wejść do Miraculum i nagrać film w fotobudce 360 stopni, który będzie można udostępnić w swoich kanałach w mediach społecznościowych!

Strefa eventowa dostępna będzie 23 lutego w godzinach 14.00-20.00 i 24 lutego w godzinach 12.00-18.00. Więcej szczegółów na temat wydarzenia można znaleźć na stronie internetowej centrum.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.