Komunikaty PR

Wielkanocne poszukiwanie pisanek i labirynt dobrej zabawy w Atrium Targówek!

2024-03-19  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.08 MB )

Dłuższe dni, promienie słońca i pierwsze zielone pąki zwiastują, że wkrótce wiosna na dobre się u nas rozgości. Wraz z nią zbliżają się także Święta Wielkanocne. Z tej okazji warszawskie centrum handlowe Atrium Targówek organizuje wyjątkowe wydarzenie.


Od 22 do 30 marca odwiedzający Atrium Targówek będą mieli niezwykłą okazję połączyć przedświąteczne zakupy z niecodziennymi aktywnościami. W tych dniach galeria rozkwitnie ogromem wiosennej zieleni, a klienci będą mogli wykorzystać piękną sezonową aranżację przestrzeni do zrobienia pamiątkowych fotografii i wzięcia udziału w zaplanowanych atrakcjach.

W tych dniach na najmłodszych czeka mnóstwo dobrej zabawy. Dzieci będą mogły spróbować swoich sił w jednej z najpopularniejszych na całym świecie wielkanocnych rozrywek – poszukiwaniu kolorowych pisanek i innych niespodzianek, które w bajkowym labiryncie ukrył zajączek! Spostrzegawczy śmiałkowie nagrodzeni zostaną upominkami! To nie koniec przygód! W labiryncie na pociechy czekać będą również inne atrakcje i gry takie jak memory, kręgle czy kółko i krzyżyk. Żeby wziąć udział w zabawie rodzice poproszeni zostaną o okazanie paragonu za zrealizowane zakupy o wartości min. 200 złotych.

Labirynt dobrej zabawy to nie koniec atrakcji, które przygotowało dla klientów centrum handlowe Atrium Targówek! Tuż po Świętach Wielkanocnych odwiedzający galerię mają szansę zaprosić wiosnę do swojego ogrodu. 5 i 6 kwietnia (lub do wyczerpania zapasów) w centrum handlowym planowana jest akcja rozdawania tui pozostałych z wielkanocnego labiryntu, które klienci będą mogli wykorzystać w wiosennych aranżacjach ogrodowych. Drzewko będzie można odebrać okazując kupon w programie Masz Okazje. Liczba tui jest ograniczona. Jedna osoba może odebrać jedno drzewko.

Więcej informacji na temat wydarzenia oraz aktualnej oferty centrum można znaleźć na stronie centrum.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.