Wielkanocne warsztaty w Nowej Górnej

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Święta za rogiem, dlatego w centrach handlowych w Łodzi zaczynają pojawiać się wielkanocne atrakcje. Jedną z nich szykuje Nowa Górna. Już w najbliższą sobotę, 23 marca odbędą się tam warsztaty dekorowania wypieków.
Każdy będzie mógł zawitać do specjalnej strefy warsztatowej i nauczyć się ozdabiać ciastka i muffiny w tradycyjne świąteczne wzory, zainspirowane m.in. mazurkami czy pisankami. To okazja do tego, aby zdobyć nowe umiejętności, a także ciekawie spędzić wolny czas.
Same warsztaty kierowana są przede wszystkim do rodzin z dziećmi.
Ale nie tylko ozdabiania wypieków będzie można nauczyć się w Nowej Górnej. Centrum handlowe szykuje także zajęcia z tworzenia dekoracji świątecznych w duchu eko. Używając naturalnych materiałów, w najbliższą sobotę będzie można nauczyć się tam tworzenia dekoracji na stół.
Animatorzy pokażą, jak samodzielnie wykonać wieniec wielkanocny wykorzystując do tego m.in. sznurek i bazie. Ponadto będzie można nauczyć się tworzyć także inne dekoracje np. na świeczkę czy pod baranka chlebowego. Całość będzie odbywać się w atmosferze zabawy, zapowiadają organizatorzy.
– Warsztaty to świetna okazja do tego, aby nauczyć się ciekawych technik dekorowania ciastek i stołu – mówi Anna Brzozowska z CH Nowa Górna. – Dzięki nim najmłodsi będą mogli podejrzeć, jak przygotować wypieki w taki sposób, aby zwracały uwagę gości, a także jak udekorować mieszkanie na nadchodzące święta przy wykorzystaniu materiałów, które można znaleźć w domu, w parku czy w lesie – zachęca.
Na warsztaty Nowa Górna zaprasza w godzinach od 10.00 do 18.00. Wstęp jest bezpłatny.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.