Komunikaty PR

Wielkanocne warsztaty w Nowej Górnej

2024-03-22  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

 

Święta za rogiem, dlatego w centrach handlowych w Łodzi zaczynają pojawiać się wielkanocne atrakcje. Jedną z nich szykuje Nowa Górna. Już w najbliższą sobotę, 23 marca odbędą się tam warsztaty dekorowania wypieków.

Każdy będzie mógł zawitać do specjalnej strefy warsztatowej i nauczyć się ozdabiać ciastka i muffiny w tradycyjne świąteczne wzory, zainspirowane m.in. mazurkami czy pisankami. To okazja do tego, aby zdobyć nowe umiejętności, a także ciekawie spędzić wolny czas.

Same warsztaty kierowana są przede wszystkim do rodzin z dziećmi.

Ale nie tylko ozdabiania wypieków będzie można nauczyć się w Nowej Górnej. Centrum handlowe szykuje także zajęcia z tworzenia dekoracji świątecznych w duchu eko. Używając naturalnych materiałów, w najbliższą sobotę będzie można nauczyć się tam tworzenia dekoracji na stół.

Animatorzy pokażą, jak samodzielnie wykonać wieniec wielkanocny wykorzystując do tego m.in. sznurek i bazie. Ponadto będzie można nauczyć się tworzyć także inne dekoracje np. na świeczkę czy pod baranka chlebowego. Całość będzie odbywać się w atmosferze zabawy, zapowiadają organizatorzy.

– Warsztaty to świetna okazja do tego, aby nauczyć się ciekawych technik dekorowania ciastek i stołu – mówi Anna Brzozowska z CH Nowa Górna. – Dzięki nim najmłodsi będą mogli podejrzeć, jak przygotować wypieki w taki sposób, aby zwracały uwagę gości, a także jak udekorować mieszkanie na nadchodzące święta przy wykorzystaniu materiałów, które można znaleźć w domu, w parku czy w lesie – zachęca.

Na warsztaty Nowa Górna zaprasza w godzinach od 10.00 do 18.00. Wstęp jest bezpłatny.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.