Komunikaty PR

Wielkanocne warsztaty w Nowej Górnej

2024-03-22  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

 

Święta za rogiem, dlatego w centrach handlowych w Łodzi zaczynają pojawiać się wielkanocne atrakcje. Jedną z nich szykuje Nowa Górna. Już w najbliższą sobotę, 23 marca odbędą się tam warsztaty dekorowania wypieków.

Każdy będzie mógł zawitać do specjalnej strefy warsztatowej i nauczyć się ozdabiać ciastka i muffiny w tradycyjne świąteczne wzory, zainspirowane m.in. mazurkami czy pisankami. To okazja do tego, aby zdobyć nowe umiejętności, a także ciekawie spędzić wolny czas.

Same warsztaty kierowana są przede wszystkim do rodzin z dziećmi.

Ale nie tylko ozdabiania wypieków będzie można nauczyć się w Nowej Górnej. Centrum handlowe szykuje także zajęcia z tworzenia dekoracji świątecznych w duchu eko. Używając naturalnych materiałów, w najbliższą sobotę będzie można nauczyć się tam tworzenia dekoracji na stół.

Animatorzy pokażą, jak samodzielnie wykonać wieniec wielkanocny wykorzystując do tego m.in. sznurek i bazie. Ponadto będzie można nauczyć się tworzyć także inne dekoracje np. na świeczkę czy pod baranka chlebowego. Całość będzie odbywać się w atmosferze zabawy, zapowiadają organizatorzy.

– Warsztaty to świetna okazja do tego, aby nauczyć się ciekawych technik dekorowania ciastek i stołu – mówi Anna Brzozowska z CH Nowa Górna. – Dzięki nim najmłodsi będą mogli podejrzeć, jak przygotować wypieki w taki sposób, aby zwracały uwagę gości, a także jak udekorować mieszkanie na nadchodzące święta przy wykorzystaniu materiałów, które można znaleźć w domu, w parku czy w lesie – zachęca.

Na warsztaty Nowa Górna zaprasza w godzinach od 10.00 do 18.00. Wstęp jest bezpłatny.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.