Wielkie otwarcie Triki TASHKA w Koneserze 29 lutego!
W połowie lutego br. w Centrum Praskim Koneser w Warszawie otworzyła się „Triki Tashka” – magiczna przestrzeń powstała z inicjatywy Wydawnictwa TASHKA, integrująca teatr, literaturę, warsztaty artystyczne, wartości zero waste, bio-kawę, pachnącą czekoladę, pyszne jedzenie bez zbędnych cukrów i chemii, i meble z duszą. Miejsce spotkań. Strefa kultury. Punkt poznawania nowego. Inspiracja, by chcieć więcej.
Na wielkie otwarcie Triki TASHKA z pompą zapraszamy 29 lutego o godz 15:00. Będziemy świętować aż kilka wydarzeń jednocześnie: 10 lat wydawnictwa Tashka, wernisaż wystawy Roberta Romanowicza pt „…I bum! Książkowy szum”, czyli oryginalne ilustracje z książek z oferty Wydawnictwa Tashka, wernisaż wystawy prac plastycznych dzieci pt. „Klimat” przygotowany we współpracy z firmą Papyrus, premierę nowych tytułów wydawnictwa oraz tajemniczą superniespodziankę, którą ogłosimy na miejscu!
Start o godz 15:00.
Program:
15:00 uroczyste otwarcie
16:00 Minispektakl Teatru Guliwer – „Teatr Okiem Guliwera”
scenariusz i reżyseria: Robert Jarosz
muzyka: Patryk Lichota
scenografia: Pavel Hubička
występują: Joanna Borer, Krzysztof Prygiel.
„Teatr Okiem Guliwera” to wyjątkowy, edukacyjny minispektakl stworzony z myślą o najmłodszych. Podczas spektaklu dzieci poznają specyfikę teatru lalek oraz przyswajają wiedzę o teatrze. Motywem przewodnim jest postać Guliwera, wcielająca się w coraz to nowe formy lalkowe, ukazując różnorodność technik animacyjnych. Aktorzy podczas spektaklu zabierają dzieci w teatralną podróż, która bawi, kształci i rozwija wrażliwość dziecka.
Warsztaty:
17:00 Warsztaty: Ekopotwory (Robert Romanowicz), Makramy (Magda Fabiańska), Beatboxu (Patryk Matela), projektowania nadruków na tkaninach (Bazgrołaki)
Książki podpisują: Dorota Kassjanowicz i Robert Romanowicz
Będzie się działo: teatr, warsztaty, prezenty, autografy, rabaty, przemówienia, rozmowy, niespodzianki, pyszności!
W tym wyjątkowym dniu obowiązuje rabat na bar -20% i specjalny rabat na książki -40%.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.