Komunikaty PR

Wielkie otwarcie Triki TASHKA w Koneserze 29 lutego!

2020-02-27  |  16:30

W połowie lutego br. w Centrum Praskim Koneser w Warszawie otworzyła się „Triki Tashka” – magiczna przestrzeń powstała z inicjatywy Wydawnictwa TASHKA, integrująca teatr, literaturę, warsztaty artystyczne, wartości zero waste, bio-kawę, pachnącą czekoladę, pyszne jedzenie bez zbędnych cukrów i chemii, i meble z duszą. Miejsce spotkań. Strefa kultury. Punkt poznawania nowego. Inspiracja, by chcieć więcej.

Na wielkie otwarcie Triki TASHKA z pompą zapraszamy 29 lutego o godz 15:00. Będziemy świętować aż kilka wydarzeń jednocześnie: 10 lat wydawnictwa Tashka, wernisaż wystawy Roberta Romanowicza pt „…I bum! Książkowy szum”, czyli oryginalne ilustracje z książek z oferty Wydawnictwa Tashka, wernisaż wystawy prac plastycznych dzieci pt. „Klimat” przygotowany we współpracy z firmą Papyrus, premierę nowych tytułów wydawnictwa oraz tajemniczą superniespodziankę, którą ogłosimy na miejscu!

Start o godz 15:00.

Program:

15:00 uroczyste otwarcie

16:00 Minispektakl Teatru Guliwer – „Teatr Okiem Guliwera”

scenariusz i reżyseria: Robert Jarosz

muzyka: Patryk Lichota

scenografia: Pavel Hubička

występują: Joanna Borer, Krzysztof Prygiel.

„Teatr Okiem Guliwera” to wyjątkowy, edukacyjny minispektakl stworzony z myślą o najmłodszych. Podczas spektaklu dzieci poznają specyfikę teatru lalek oraz przyswajają wiedzę o teatrze. Motywem przewodnim jest postać Guliwera, wcielająca się w coraz to nowe formy lalkowe, ukazując różnorodność technik animacyjnych. Aktorzy podczas spektaklu zabierają dzieci w teatralną podróż, która bawi, kształci i rozwija wrażliwość dziecka.

Warsztaty:

17:00 Warsztaty: Ekopotwory (Robert Romanowicz), Makramy (Magda Fabiańska), Beatboxu (Patryk Matela), projektowania nadruków na tkaninach (Bazgrołaki)

Książki podpisują: Dorota Kassjanowicz i Robert Romanowicz

Będzie się działo: teatr, warsztaty, prezenty, autografy, rabaty, przemówienia, rozmowy, niespodzianki, pyszności!

W tym wyjątkowym dniu obowiązuje rabat na bar -20% i specjalny rabat na książki -40%.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.