Komunikaty PR

Wiktoria Kinik rzeczniczką prasową Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę

2024-03-06  |  09:50
Biuro prasowe

Z początkiem marca Wiktoria Kinik obejmuje stanowisko rzeczniczki prasowej Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. Przynosi ze sobą bogate doświadczenie zdobyte w agencji Weber Shandwick w obszarze komunikacji korporacyjnej, CSR oraz kampanii społecznych i edukacyjnych dla kluczowych firm z sektora medycznego i FMCG. Jej zaangażowanie społeczne oraz umiejętność łączenia go ze środowiskiem biznesu stanowią dla Fundacji bezcenny wkład w działania wspierające społeczności lokalne. 

Jako rzeczniczka prasowa FDDS Wiktoria Kinik będzie odpowiedzialna za budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z mediami oraz komunikację w obszarze realizowanych przez Fundację inicjatyw społecznych i programów edukacyjnych. Ostatnio zdobywała doświadczenie w Weber Shandwick, gdzie pełniła podwójną funkcję PR i ESG Managera, prowadząc projekty dla kluczowych klientów agencji. Pracowała m.in. dla Haleon, KFC i McCANN Poland. Wiktoria specjalizuje się w kampaniach edukacyjnych i społecznych realizowanych na poziomie lokalnym i międzynarodowym.

Kierując wyjątkowymi inicjatywami, w tym kampanią „MAMY Czas na Zdrowie" dla marki Theraflu i Fundacji Share the Care oraz projektem „Zaawansowany Rak Piersi, Wiem Więcej" dla firmy Novartis, przyczyniła się do zwiększenia świadomości na temat istotnych wyzwań społecznych. Brała również udział w medializacji głośnej, nagradzanej na wielu festiwalach branżowych kampanii Mastercard i McCANN Poland „Gdzie Zamieszkać?". Wcześniej Kinik pracowała w Uniwersytecie Medycznym w Lublinie, gdzie odpowiadała za promocję edukacji, popularyzację nauki oraz społeczną odpowiedzialność uczelni (SOU).

Jestem zaszczycona możliwością dołączenia do Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. Od lat podziwiam pracę całego zespołu i to, jak realizowane przez Fundację inicjatywy realnie wpływają na życie dzieci i młodzieży w Polsce. Wierzę, że moje doświadczenie – zdobyte zarówno po stronie akademickiej, jak i w agencji PR – przyczyni się do budowania dla nich lepszego i bezpieczniejszego świata – podkreśla Wiktoria Kinik, rzeczniczka prasowa Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.

Dołączenie Wiktorii do Fundacji otwiera nowy, ekscytujący rozdział w naszej historii. Jesteśmy przekonani, że jej doświadczenie, wyjątkowa osobowość i oddanie sprawie poprawy jakości życia najmłodszych będą stanowiły bezcenną wartość dla realizowanych przez nas projektów i inicjatyw. Z ogromną radością witamy ją w naszym zespole i z niecierpliwością czekamy na owocną współpracę – mówi Marta Skierkowska, członkini zarządu Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.