Komunikaty PR

Wiktoria Kinik rzeczniczką prasową Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę

2024-03-06  |  09:50
Biuro prasowe

Z początkiem marca Wiktoria Kinik obejmuje stanowisko rzeczniczki prasowej Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. Przynosi ze sobą bogate doświadczenie zdobyte w agencji Weber Shandwick w obszarze komunikacji korporacyjnej, CSR oraz kampanii społecznych i edukacyjnych dla kluczowych firm z sektora medycznego i FMCG. Jej zaangażowanie społeczne oraz umiejętność łączenia go ze środowiskiem biznesu stanowią dla Fundacji bezcenny wkład w działania wspierające społeczności lokalne. 

Jako rzeczniczka prasowa FDDS Wiktoria Kinik będzie odpowiedzialna za budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z mediami oraz komunikację w obszarze realizowanych przez Fundację inicjatyw społecznych i programów edukacyjnych. Ostatnio zdobywała doświadczenie w Weber Shandwick, gdzie pełniła podwójną funkcję PR i ESG Managera, prowadząc projekty dla kluczowych klientów agencji. Pracowała m.in. dla Haleon, KFC i McCANN Poland. Wiktoria specjalizuje się w kampaniach edukacyjnych i społecznych realizowanych na poziomie lokalnym i międzynarodowym.

Kierując wyjątkowymi inicjatywami, w tym kampanią „MAMY Czas na Zdrowie" dla marki Theraflu i Fundacji Share the Care oraz projektem „Zaawansowany Rak Piersi, Wiem Więcej" dla firmy Novartis, przyczyniła się do zwiększenia świadomości na temat istotnych wyzwań społecznych. Brała również udział w medializacji głośnej, nagradzanej na wielu festiwalach branżowych kampanii Mastercard i McCANN Poland „Gdzie Zamieszkać?". Wcześniej Kinik pracowała w Uniwersytecie Medycznym w Lublinie, gdzie odpowiadała za promocję edukacji, popularyzację nauki oraz społeczną odpowiedzialność uczelni (SOU).

Jestem zaszczycona możliwością dołączenia do Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. Od lat podziwiam pracę całego zespołu i to, jak realizowane przez Fundację inicjatywy realnie wpływają na życie dzieci i młodzieży w Polsce. Wierzę, że moje doświadczenie – zdobyte zarówno po stronie akademickiej, jak i w agencji PR – przyczyni się do budowania dla nich lepszego i bezpieczniejszego świata – podkreśla Wiktoria Kinik, rzeczniczka prasowa Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.

Dołączenie Wiktorii do Fundacji otwiera nowy, ekscytujący rozdział w naszej historii. Jesteśmy przekonani, że jej doświadczenie, wyjątkowa osobowość i oddanie sprawie poprawy jakości życia najmłodszych będą stanowiły bezcenną wartość dla realizowanych przez nas projektów i inicjatyw. Z ogromną radością witamy ją w naszym zespole i z niecierpliwością czekamy na owocną współpracę – mówi Marta Skierkowska, członkini zarządu Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe Biuro prasowe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w
Media Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
2024-12-02 | 11:10

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną

W nowej kampanii świątecznej Pepsi, opatrzonej hasłem o podwójnym znaczeniu „Pssst, poświętuj trochę”, marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.