Komunikaty PR

Wiosenne grille i ogniska z musztardą oraz ketchupem WSP „Społem”

2024-04-11  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Kawiecka
Soul&Mind

ul. Grudzieniec 102b
60-621 POZNAŃ
ewa.kawiecka|soulandmind.pl| |ewa.kawiecka|soulandmind.pl
+ 48 664979170
https://www.soulandmind.pl/

Ciepłe, słoneczne dni to czas spotkań z rodziną i przyjaciółmi, które często przybierają formę wspólnego grilla czy ogniska. Pieczone w dobrym towarzystwie mięsa i kiełbaski będą smakować jeszcze lepiej w połączeniu z Musztardą Kielecką lub Ketchupem Kieleckim. Te produkowane przez WSP „Społem” z najlepszych składników dodatki, od lat cieszą się niesłabnącą popularnością konsumentów.

Starsza siostra Majonezu Kieleckiego

Flagowego produktu WSP „Społem” nikomu raczej nie trzeba przedstawiać. O Majonezie Kieleckim słyszał prawie każdy, ale nie wszyscy wiedzą, że Musztarda Kielecka ma jeszcze dłuższą, bo sięgającą lat 30. XX wieku, tradycję. W swojej historii może poszczycić się okresem, gdy produkowana była w 10-kilogramowej puszce (lata 50-te XX w.) oraz nowoczesnym designem, dzięki opakowaniu zaprojektowanemu przez renomowane duńskie studio graficzne (lata 90. XX w.). Dostępne na rynku warianty zmieniały się w zależności od aktualnych trendów i preferencji konsumenckich, ale tym co w przypadku Musztardy Kieleckiej jest niezmiennie to jej jakość, brak konserwantów i wzmacniaczy smaku.

Produkowane w Kielcach musztardy powstają na bazie kilku odmian gorczycy, octu, cukru, przypraw i ewentualnych dodatków. Stanowią idealne uzupełnienie potraw z grilla czy ogniska, doskonale komponują się ze smakiem kiełbasek i męs. Na sklepowych półkach znajdziemy aż sześć wariantów Musztardy smakowych: Delikatesową, Sarepską, Kremską, Chrzanową, Ostrą i Czeską.

Najpopularniejsza odmiana produktu, czyli Musztarda Delikatesowa w słoiku, została doceniona prestiżowym znakiem „Jakość Tradycja” przyznanym w 2011 przez Polską Izbę Produktu Regionalnego i Lokalnego. W programie tym wyróżniane są jedynie produkty charakteryzujące się tradycyjnym składem lub tradycyjnym sposobem wytwarzania, oraz szczególną jakością wynikającą z ich tradycyjnego charakteru lub wyrażającą ich tradycyjny charakter.  

Dlatego gdy organizujemy grilla, który od kilku lat stał się nową, świecką tradycją Polaków, nie może na nim zabraknąć najbardziej tradycyjnej Musztardy Kieleckiej lub jej pozostałych wersji smakowych.

Z ketchupem wszystko smakuje lepiej

Dla tych, którzy od grillowanej karkówki wolą pieczoną w ogniskowym dymie kiełbaskę, ale tylko z ketchupem, WSP „Społem” także ma coś w swojej ofercie. Ketchup Kielecki w dwóch wariantach – Łagodnym i Pikantnym to obowiązkowy dodatek do wędlin, ale także parówek, frytek czy kanapek. Gęste sosy pomidorowe wzbogacone o aromatyczne przyprawy, bazujące na składnikach najwyższej jakości i sprawdzonych recepturach z pewnością przypadną do gustu koneserom tego produktu. Ich podstawą są niezwykle soczyste pomidory i, podobnie jak w przypadku innych produktów WSP „Społem”, brak w nich konserwantów.

Dlatego jeśli wybierając ketchup czy inne dodatki do dań mięsnych i warzywnych szukamy nie tylko doskonałego smaku, ale także zwracamy uwagę na skład, warto sięgnąć po te pochodzące z fabryki w Kielcach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Soul&Mind
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.

Problemy społeczne

Dla większości Polaków praca to obowiązek. Tylko niewielka część czuje satysfakcję z wykonywanych zadań

Z danych SW Research i Runaways​ wynika, że 80 proc. Polaków nie czuje pasji do swojej pracy, a 77 proc. nie widzi sensu w wykonywanych obowiązkach. Prowadzi to do wzrostu poziomu stresu i wypalenia zawodowego, co powoduje, że na życie prywatne nie mamy już energii. Work–life balance, ważny zwłaszcza dla młodszych pokoleń, jest trudny do osiągnięcia. Dodatkowo rozwój nowych technologii i modeli pracy powoduje coraz większe zacieranie różnic między czasem wolnym a pracą.

Gwiazdy

Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci

Influencerka przyznaje, że ją samą najbardziej w oczy kłują śmieci bezmyślnie rozrzucone w rezerwatach przyrody, w parkach, w lasach czy na plażach. Najczęściej są to zrywki, pety, plastikowe kubeczki czy opakowania po produktach żywnościowych, ale nie brakuje też elektrośmieci czy starych ubrań. Eliza Gwiazda dziwi się takim praktykom, bo przecież zamiast wywozić gdzieś samemu zepsute telewizory, pralki, laptopy czy telefony, można zamówić bezpłatny odbiór takich sprzętów z domu. Celebrytka chwali też ideę recyklingu i dawania ubraniom drugiego życia.