Komunikaty PR

Wiosenne grille i ogniska z musztardą oraz ketchupem WSP „Społem”

2024-04-11  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Kawiecka
Soul&Mind

ul. Grudzieniec 102b
60-621 POZNAŃ
ewa.kawiecka|soulandmind.pl| |ewa.kawiecka|soulandmind.pl
+ 48 664979170
https://www.soulandmind.pl/

Ciepłe, słoneczne dni to czas spotkań z rodziną i przyjaciółmi, które często przybierają formę wspólnego grilla czy ogniska. Pieczone w dobrym towarzystwie mięsa i kiełbaski będą smakować jeszcze lepiej w połączeniu z Musztardą Kielecką lub Ketchupem Kieleckim. Te produkowane przez WSP „Społem” z najlepszych składników dodatki, od lat cieszą się niesłabnącą popularnością konsumentów.

Starsza siostra Majonezu Kieleckiego

Flagowego produktu WSP „Społem” nikomu raczej nie trzeba przedstawiać. O Majonezie Kieleckim słyszał prawie każdy, ale nie wszyscy wiedzą, że Musztarda Kielecka ma jeszcze dłuższą, bo sięgającą lat 30. XX wieku, tradycję. W swojej historii może poszczycić się okresem, gdy produkowana była w 10-kilogramowej puszce (lata 50-te XX w.) oraz nowoczesnym designem, dzięki opakowaniu zaprojektowanemu przez renomowane duńskie studio graficzne (lata 90. XX w.). Dostępne na rynku warianty zmieniały się w zależności od aktualnych trendów i preferencji konsumenckich, ale tym co w przypadku Musztardy Kieleckiej jest niezmiennie to jej jakość, brak konserwantów i wzmacniaczy smaku.

Produkowane w Kielcach musztardy powstają na bazie kilku odmian gorczycy, octu, cukru, przypraw i ewentualnych dodatków. Stanowią idealne uzupełnienie potraw z grilla czy ogniska, doskonale komponują się ze smakiem kiełbasek i męs. Na sklepowych półkach znajdziemy aż sześć wariantów Musztardy smakowych: Delikatesową, Sarepską, Kremską, Chrzanową, Ostrą i Czeską.

Najpopularniejsza odmiana produktu, czyli Musztarda Delikatesowa w słoiku, została doceniona prestiżowym znakiem „Jakość Tradycja” przyznanym w 2011 przez Polską Izbę Produktu Regionalnego i Lokalnego. W programie tym wyróżniane są jedynie produkty charakteryzujące się tradycyjnym składem lub tradycyjnym sposobem wytwarzania, oraz szczególną jakością wynikającą z ich tradycyjnego charakteru lub wyrażającą ich tradycyjny charakter.  

Dlatego gdy organizujemy grilla, który od kilku lat stał się nową, świecką tradycją Polaków, nie może na nim zabraknąć najbardziej tradycyjnej Musztardy Kieleckiej lub jej pozostałych wersji smakowych.

Z ketchupem wszystko smakuje lepiej

Dla tych, którzy od grillowanej karkówki wolą pieczoną w ogniskowym dymie kiełbaskę, ale tylko z ketchupem, WSP „Społem” także ma coś w swojej ofercie. Ketchup Kielecki w dwóch wariantach – Łagodnym i Pikantnym to obowiązkowy dodatek do wędlin, ale także parówek, frytek czy kanapek. Gęste sosy pomidorowe wzbogacone o aromatyczne przyprawy, bazujące na składnikach najwyższej jakości i sprawdzonych recepturach z pewnością przypadną do gustu koneserom tego produktu. Ich podstawą są niezwykle soczyste pomidory i, podobnie jak w przypadku innych produktów WSP „Społem”, brak w nich konserwantów.

Dlatego jeśli wybierając ketchup czy inne dodatki do dań mięsnych i warzywnych szukamy nie tylko doskonałego smaku, ale także zwracamy uwagę na skład, warto sięgnąć po te pochodzące z fabryki w Kielcach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Soul&Mind
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.