Komunikaty PR

„Wiosenne Grzeszki” – akcja promocyjna marki Grześki

2024-04-02  |  10:50
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 1.44 MB )

2 kwietnia br. wystartowała aktywacja prosprzedażowa marki Grześki, promująca ofertę wafli Grześki MEGA oraz Gofree. Kampania obejmuje działania prowadzone w telewizji, Internecie, przez wybranych influencerów oraz w punktach sprzedaży.

Z początkiem kwietnia marka Grześki ruszyła z nową kampanią promującą idealne na wiosnę - Grześki Mega oraz Grześki Gofree. Z tej okazji w sklepach pojawiły się materiały POS, a w największych stacjach telewizyjnych, w ramach platformy „Każdy ma swoje Grzeszki”, emitowany jest spot reklamowy.

Wiosna to czas, kiedy chętniej wybieramy się na spacery i piesze wycieczki, czy częściej spotykamy się z przyjaciółmi. Z tego względu, za pomocą zróżnicowanych kanałów dotarcia, postanowiliśmy przypomnieć o ofercie wafli Grześki Mega i Grześki Gofree, które doskonale sprawdzą się jako szybka przekąska nie tylko w szkole czy w pracy, ale także w czasie aktywności na świeżym powietrzu. Zawsze, kiedy mamy ochotę na coś słodkiego i chrupiącego - podkreśla Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.

Oprócz kampanii telewizyjnej, akcję wspiera szereg działań realizowanych w digitalu, we współpracy z influencerami oraz w punktach sprzedaży w całej Polsce. Kampania potrwa do końca kwietnia br.

Więcej informacji na https://grzeski.pl/

Producent: Colian sp. z o.o.

●      Grześki Mega 48 g, różne smaki, sugerowana cena detaliczna 1,79 zł

●      Grześki Gofree 33 g, różne smaki, sugerowana cena detaliczna 1,39 zł

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.