„Wiosenne Grzeszki” – akcja promocyjna marki Grześki
2 kwietnia br. wystartowała aktywacja prosprzedażowa marki Grześki, promująca ofertę wafli Grześki MEGA oraz Gofree. Kampania obejmuje działania prowadzone w telewizji, Internecie, przez wybranych influencerów oraz w punktach sprzedaży.
Z początkiem kwietnia marka Grześki ruszyła z nową kampanią promującą idealne na wiosnę - Grześki Mega oraz Grześki Gofree. Z tej okazji w sklepach pojawiły się materiały POS, a w największych stacjach telewizyjnych, w ramach platformy „Każdy ma swoje Grzeszki”, emitowany jest spot reklamowy.
Wiosna to czas, kiedy chętniej wybieramy się na spacery i piesze wycieczki, czy częściej spotykamy się z przyjaciółmi. Z tego względu, za pomocą zróżnicowanych kanałów dotarcia, postanowiliśmy przypomnieć o ofercie wafli Grześki Mega i Grześki Gofree, które doskonale sprawdzą się jako szybka przekąska nie tylko w szkole czy w pracy, ale także w czasie aktywności na świeżym powietrzu. Zawsze, kiedy mamy ochotę na coś słodkiego i chrupiącego - podkreśla Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.
Oprócz kampanii telewizyjnej, akcję wspiera szereg działań realizowanych w digitalu, we współpracy z influencerami oraz w punktach sprzedaży w całej Polsce. Kampania potrwa do końca kwietnia br.
Więcej informacji na https://grzeski.pl/
Producent: Colian sp. z o.o.
● Grześki Mega 48 g, różne smaki, sugerowana cena detaliczna 1,79 zł
● Grześki Gofree 33 g, różne smaki, sugerowana cena detaliczna 1,39 zł

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.