Komunikaty PR

Wiosna w AppGallery – punkty Huawei za płatności w aplikacjach i vouchery

2021-05-14  |  10:00
Biuro prasowe

W promocji „Wiosna w AppGallery” nagrody można odebrać na trzy różne sposoby. W pierwszym osoby, które dokonają dowolnego zakupu w jednej z podanych na stronie akcji aplikacji lub gier, otrzymają 20% wydanej kwoty w postaci Punktów Huawei. Każdy uczestnik może dziennie wykonać maksymalnie 20 transakcji, które zostaną nagrodzone Punktami. Punkty należy odebrać w ciągu 15 dni od zakupu. Aby to zrobić, trzeba wejść w „Ustawienia”, „Płatności i zakupy” oraz „Punkty Huawei”. Zebrane Punkty można wydać potem na zakupy w aplikacjach lub inne aktywności w ramach konta, na przykład Motywy czy Chmurę.

Drugi sposób to możliwość odebrania atrakcyjnych kuponów za udostępnienie strony kampanii znajomym. Za 10 udostępnień można otrzymać 20 zł na zasilenie portmonetki w aplikacji SkyCash, natomiast za 20 udostępnień – 50 zł na zakupy na Allegro. Warunkiem jest, aby osoba, której udostępniamy stronę kampanii, posiadała ID Huawei i otworzyła udostępniony link. Każdy z voucherów można odebrać tylko raz w trakcie trwania kampanii.

Natomiast za pobranie trzech wymienionych na stronie aplikacji, uczestnik może otrzymać 10 zł na pierwszy przejazd w aplikacji Bolt lub tygodniowy pakiet VIP w aplikacji CamScanner. Obydwa kupony należy wykorzystać do 30 czerwca. Każdy z uczestników może odebrać każdy z kuponów tylko raz, za pobranie wymaganej liczby aplikacji.

Szczegóły promocji znajdują się w AppGallery oraz w dostępnym tam regulaminie.

W AppGallery jest ponad 1000 lokalnych aplikacji, a także 8000 aplikacji dostępnych w języku polskim. Globalnie w sklepie znajduje się ponad 120 tysięcy aplikacji, a każdego miesiąca ze sklepu korzysta ponad 530 milionów aktywnych użytkowników z całego świata. Sklep jest częścią ekosystemu Huawei Mobile Services, w skład którego wchodzą takie usługi jak Chmura, Przeglądarka i Motywy. Kluczem do ekosystemu HMS jest ID Huawei, czyli cyfrowy identyfikator użytkownika umożliwiający szybki i łatwy dostęp do usług na urządzeniach Huawei.

Huawei jest jednym z wiodących producentów elektroniki użytkowej. Pełne portfolio produktów marki dostępne jest w sklepie internetowym huawei.pl, w którym na odwiedzających codziennie czekają nowe, atrakcyjne promocje, a w każdy wtorek klienci mogą skorzystać z oferty OkazjoWTORKÓW. W sklepie można znaleźć szeroką gamę produktów producenta: smartfony, laptopy, tablety, smartwatche, słuchawki, routery i akcesoria, w tym produkty ekskluzywne, niedostępne nigdzie indziej, a także szereg benefitów w tym, wiele wygodnych form płatności, atrakcyjne raty 0%, darmowe i bezpłatne dostawy czy 15 dni na ewentualny, bezpłatny zwrot zakupionego towaru.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie iSpot & Cortland razem dla Was Biuro prasowe
2024-05-14 | 12:00

iSpot & Cortland razem dla Was

iSpot – Apple Premium Partner – oraz Cortland – znaczący Apple Premium Reseller – łączą siły, wydobywając najmocniejsze atuty obu marek. Wszystko po to, aby razem
IT i technologie Seria 50 debiutuje – zaawansowana sieć 5G i funkcje premium dla wszystkich
2024-05-14 | 12:00

Seria 50 debiutuje – zaawansowana sieć 5G i funkcje premium dla wszystkich

TCL 50 SE Połączenie doskonałości wizualnej z dźwiękową Smartfon wyposażony jest w wysokiej rozdzielczości 6,8-calowy wyświetlacz FHD+ NXTVISION z częstotliwością odświeżania
IT i technologie Trend, którego nie da się zatrzymać: e-mikromobilność podbija europejskie rynki
2024-05-13 | 13:30

Trend, którego nie da się zatrzymać: e-mikromobilność podbija europejskie rynki

Fundamentem ekologia, filarami komfort i radość Europa bacznie przygląda się zachowaniom konsumenckim dotyczącym mikromobilności. Badanie przeprowadzone przez niemiecki ADAC wskazuje, że

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edyta Herbuś: Teraz mam taki moment obfitości, że mogę wybierać role, które są dla mnie najciekawsze. Ale na pewno muszę sobie zafundować reset, żeby utrzymać równowagę w życiu

Tancerka lubi wypoczywać aktywnie. Po intensywnym okresie w pracy najpierw daje sobie jednak chwilę na złapanie oddechu i szybką regenerację, a dopiero później rusza na podbój danej okolicy. Edyta Herbuś zaznacza, że często decyduje się na pasjonujące wyprawy, dzięki którym może zwiedzać i poznawać urokliwe zakątki świata. Ale zdarza się również tak, że wybiera beztroskie wakacje na plaży pod palmami. Tegoroczny urlop będzie jednak krótki.

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać

Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.