Wiosna w klimacie #So Soft !
Popołudnie w ogrodzie lub na balkonie? A może spacer lub krótka wycieczka rowerowa nad pobliski staw czy jezioro? Załóż sportowe buty, zabierz ze sobą plecak wypełniony pysznymi So Soft! przekąskami HELIO Natura i korzystaj z pięknej pogody!
Pierwsze wiosenne, słoneczne dni sprawiają, że coraz więcej czasu chcemy spędzać na świeżym powietrzu. I mimo tego, że wciąż mamy ograniczone możliwości, to zawsze warto znaleźć chwilę dla siebie w otoczeniu natury! A ten, kto dba o swój #healthylifestyle wie, że nie tylko aktywność na świeżym powietrzu, ale też to, co jemy ma ogromne znaczenie dla naszego zdrowia!
Nie masz pomysłu na smaczną i pożywną przekąskę w ciągu dnia? HELIO ma ich mnóstwo!Czas na wiosnę w klimacie #So Soft! W naszej ofercie znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz! #So soczyste morele, #So miękkie daktyle, #So original żurawina nasączona sokiem… a także #So mięsiste figi i śliwki suszone! ;-) Takie pyszności to idealne dopełnienie każdego dnia pełnego wrażeń!
So Soft! to innowacyjna linia dla poszukujących wyjątkowo miękkich, soczystych, jedynych takich! pysznych owoców suszonych z dobrym składem. To naturalna i zdrowa słodycz HELIO Natura bez konserwantów, która sprawdzi się każdego dnia i w każdej sytuacji, bo praktyczne, wygodne w użyciu, w dodatku #So kolorowe opakowania So Soft! tylko zachęcają do spędzania z owocowymi przekąskami HELIO jak najwięcej czasu!
Dzień pełen przygód w zdrowym wydaniu? Naturalnie tylko z HELIO! :-)

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.