Komunikaty PR

Wnętrza z nutą splendoru

2021-12-06  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Złote akcenty to niezawodny sposób, by wprowadzić odrobinę luksusu nawet do najbardziej niepozornego wnętrza. Mieniące się szlachetnym blaskiem dodatki stworzą klimat glamour, podkręcając swym urokiem niejedną aranżację.

 

Złoto w wystroju wnętrz wcale nie musi kojarzyć się ze zbędnym przepychem. Wystarczy zachować umiar w doborze dodatków, a będzie stanowić gustowną ozdobę domowej przestrzeni. Na tle białej ściany pomalowanej farbą Tikkurila Optiva White w kolorze Albatros uwagę przykują połyskujące drobiazgi, jak złoty liść w szklanym wazonie, a całość zyska wrażenie współczesnej elegancji.

 

Neutralna szarość równie skutecznie potrafi zaakcentować piękno detalu, będzie więc perfekcyjną bazą dla mieniących się dekoracji. Ozdobna sztukateria w popielatym kolorze 1943 z palety Tikkurila Deco Grey, wzbogacona kilkoma dodatkami w stylu glamour, np. okrągłym złotym lustrem w kształcie słońca, da interesujący, a przy tym wyrafinowany efekt. Charakter wystroju dyskretnie podkreśli pościel w odcieniu pudrowego różu, która wniesie do sypialni odrobinę ciepła.  

 

Jak pisał Tolkien: „nie każde złoto jasno błyszczy”, także we wnętrzu nie każdy detal w tym kolorze musi więc skrzyć się świetlistymi refleksami. Efekt wyważonej elegancji można uzyskać stawiając na złote dodatki w wersji matowej. Subtelną oprawę dla stylowego designu będzie stanowić szmaragdowa zieleń ściany pomalowanej farbą Tikkurila Optiva Nature Matt w kolorze M443. Wystrój zespolą harmonijne odcienie glazury i kredensu, do pomalowania których można wykorzystać emalię Tikkurila Everal Aqua w tym samym odcieniu, tworząc pełną szyku monochromatyczną aranżację.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Oko na design. Malwina Konopacka otwiera swój showroom w DOMOTECE Biuro prasowe
2024-11-05 | 10:40

Oko na design. Malwina Konopacka otwiera swój showroom w DOMOTECE

Showroom Malwiny Konopackiej otwiera się w warszawskiej DOMOTECE. Na wystawie zobaczymy szeroki wachlarz obiektów – od premierowych kolekcji „Po drugiej stronie lustra”,
Dom Nowość: drzwi PIRUE – nowoczesne rozwiązanie dla wymagających
2024-11-05 | 01:00

Nowość: drzwi PIRUE – nowoczesne rozwiązanie dla wymagających

Jednym z najbardziej prestiżowych i nowoczesnych elementów, jakie w ostatnim czasie zdobyły uznanie zarówno wśród projektantów, jak i właścicieli nieruchomości,
Dom Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz
2024-11-04 | 13:29

Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz

Posługiwanie się odcieniami jednego koloru od podłogi aż po sufit w tym samym pomieszczeniu to gorący wnętrzarski trend „color drenching”, który w tym roku skradł serca

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.