Komunikaty PR

Woobibox – i rodzicielstwo staje się prostsze

2022-01-25  |  08:00

Woobibox – i rodzicielstwo staje się prostsze

Nie jest łatwo przykuć uwagę dziecka do jednej zabawki dużej niż przez 15 minut,
to fakt znany wszystkim rodzicom małych odkrywców. Niepodważalnie, mądre dzieci potrzebują odpowiednich bodźców i zasługują na przedmioty, którymi będą się samodzielnie bawić przez długie godziny.

Każdy rodzic, pragnąc zadowolić swoje dziecko, zasypuje je ciągle kolorowymi, głośnymi, mrugającymi zabawkami, których pełno w sklepach dla najmłodszych, a te niestety nie tylko nie pomagają w rozwoju maluchów i zdecydowanie za mało ich uczą, ale często przebodźcowują.

Na szczęście powstają produkty dla maluszków i ich odpowiedzialnych rodziców, którzy dbają o rozwój oraz naukę samodzielności swojego dziecka przez kreatywną zabawę. Zapewne większość rodziców zna i docenia moc tablic manipulacyjnych marki Woobiboo,
a ich nowość - Woobibox idzie o krok dalej w stosunku do zabawek edukacyjnych na rynku.
To połączenie tablicy manipulacyjnej, magnetycznej tablicy do pisania kredą, skrzyni
na zabawki i wygodnego siedziska. Dodatkowo jest animizowany, co rozwija wrażliwość dziecka na zwierzęta i zgodnie z metodą Montessori zachęca do kreatywnego myślenia oraz ćwiczenia motoryki małych rączek.

Lista korzyści, jakie posiada zabawka, jest długa. Przede wszystkim dziecko ćwiczy rączki
i rozwija kreatywne myślenie, nie tracąc czasu na zabawę nic niewnoszącymi przedmiotami. To produkt bardzo angażujący, który oprócz rozrywki zapewnia odpowiedni rozwój i stymuluje zmysły. Zachęca również do utrzymywania porządku, co często stanowi wyzwanie dla rodziców małych rozrabiaków, ponieważ skrzynia na zabawki jest zawsze pod ręką i nie trzeba sięgać do wysokich półek.

Box zawiera elementy o zróżnicowanym stopniu trudności. Może się nim bawić zarówno starsza jak i młodsza pociecha, albo wszyscy razem, bo może się nim bawić jednocześnie kilkoro dzieci. Zabawka ma wiele różnych opcji, które nie pozwalają na nudę i zachęcają
do samodzielnej zabawy. Przekładanie koralików, rysowanie szlaczków, przekładanie zębatek, czy pisanie kredą to kilka z nich, wiec każdy znajdzie coś dla siebie.

Woobibox to efekt kilkumiesięcznej pracy projektantów, technologów, stolarzy oraz pedagoga i fizjoterapeuty. To wiele przeprowadzonych rozmów, konsultacji, projektowania i testowania, a cel tylko jeden - stworzenie niepowtarzalnej i unikatowej zabawki dla maluchów, która zachwyca i angażuje.

Mnogość podobnych zabawek na rynku jest zatrważająca. Często trudno jest się w tej ilości swobodnie poruszać i podejmować dobre decyzje, zwłaszcza bez pełnej świadomości co do ich jakości i transparentności powstawania. Woobibox tym różni się od reszty, że najwyższa jakość i absolutne bezpieczeństwo dziecka to priorytet marki.

Warto zaznaczyć, że zabawkę można skomponować według własnych potrzeb i preferencji, ponieważ występuje w trzech wersjach kolorystycznych. Wybór funkcjonalności produktu producent również pozostawia rodzicom, bo to przecież oni znają swoje dzieci najlepiej
i wiedzą, co je zainteresuje najbardziej. Czy będzie to ścianka z zębatkami, ścianka
z kulodromem, ścianka z drzwiczkami z zasuwkami, ścianka z sorterem kształtów, czy może ścianka ze szlaczkami? A wieczko skrzyni? Z siedziskiem, czy raczej z drutem i koralikami. Tyle możliwości daje właśnie Woobiboox.

Oszczędność miejsca, materiału i pieniędzy, to wielki ukłon marki w stronę świadomego
i odpowiedzialnego kupowania w obecnym świecie, w którym dorastają maluchy, ponieważ to od nas dorosłych, rodziców, opiekunów i zarazem producentów zabawek zależy, czy dzieci w przyszłości będą nastawione na konsumpcjonizm, czy raczej minimalizm. Poza tym warto zwrócić także uwagę na design i estetykę produktów, jakimi otaczają się najmłodsi, aby kreować w nich dobry gust już od najmłodszych lat.

Więcej informacji dostępne na stronie www.woobiboo.com

Wszystkie zapytania prasowe prosimy kierować tutaj:

Woobiboo
Telefon: 539 989 988
E-mail: biuro@woobiboo.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Lil Masti: Dużo się dzieje w moim życiu. Napędza mnie miłość do córki i jako matka kwitnę

Aniela Bogusz znana w sieci jako Lil Masti podkreśla, że po narodzinach córki w jej życiu dużo się zmieniło. Teraz spełnia się nie tylko w świecie cyfrowym, ale również na płaszczyźnie prywatnej. Jest dumna z tego, że udało jej się stworzyć szczęśliwą i pełną rodzinę. Wkrótce jej córeczka Aria będzie świętować drugie urodziny i z tej okazji rodzice szykują dla niej w ogrodzie przyjęcie z wieloma atrakcjami.

Konsument

Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.

Podróże

Anna Dec: Klimat się zmienia i w tym roku wybitnie to widać. Musimy być przygotowani na różne warunki pogodowe na wakacjach

Pogodynka przyznaje, że tegoroczne lato jest wyjątkowo kapryśne. Prognozy wskazują, że w najbliższych tygodniach upały będą się przeplatać z chłodem, burzami i obfitymi opadami deszczu. Taka zmienna pogoda nie powinna nas jednak całkowicie zniechęcać do aktywności na świeżym powietrzu. Zdaniem Anny Dec trzeba korzystać z uroków lata i niezależnie od tego, czy świeci słońce, czy też pada, tak organizować czas wolny, by nie siedzieć w domu.