Woodpecker Q7 - szansa na powrót do biznesu
Wielu przedsiębiorców stanęło przed nowym wyzwaniem… Jak przygotować swoją firmę do nowego reżimu sanitarnego spowodowanego przez koronawirusa? Rozwiązanie zaproponowała firma Świat Telefonów oferująca plazmowe oczyszczacze powietrza Woodpecker Q7, które dzięki technologii TPA potrafią pozbyć się wirusów, bakterii i grzybów, mniejszych niż koronawirus. Urządzenie również skutecznie neutralizuje wszelkie zapachy.
Od połowy maja w Polsce następuje powolne odmrożenie gospodarki. Z tygodnia na tydzień kolejne firmy mogą wrócić do pracy. Szczególnie w trudnej sytuacji są te branże, które swoją pracę opierają na kontakcie z wieloma klientami jednocześnie. Można tu wymienić chociażby fryzjerów, gabinety kosmetyczne, hotele, restauracje, kluby fitness, a także pracowników pracujących w dużych firmach.
Sprzęt medyczny, który profesjonalnie dezynfekuje pomieszczenie kosztuje nawet kilkanaście tysięcy złotych, natomiast wietrzenie czy użycie domowych oczyszczaczy powietrza jest nieskuteczne. Zaletą domowych oczyszczaczy powietrza jest cena, zazwyczaj kosztują od kilkuset do 2 tysięcy złotych. Niestety nie mają tak wysokiej skuteczności jak profesjonalne urządzenia służące do dekontaminacji powietrza. Profesjonalne metody dezynfekcji takie jak ozonowanie czy fumigacja, w dużych stężeniach są niebezpieczne dla człowieka oraz urządzeń znajdujących w odkażanym pomieszczeniu. W plazmowym oczyszczaczu powietrza Woodpecker Q7 udało się połączyć wysoką skuteczność specjalistycznego narzędzia do dezynfekcji przestrzeni, które może działać nieprzerwanie w obecności personelu oraz klientów, za rozsądną ceną.
Plazmowa technologia TPA
Wykorzystana w Woodpecker Q7 technologia TPA opiera się na wytworzeniu wysokoenergetycznego pola pomiędzy kolektorem a generatorem znajdującym się w urządzeniu. Pole to wykorzystujących tradycyjne metody dezynfekcji elektrostatycznej potrafi od 6-8 razy skuteczniej unicestwić groźne bakterie wirusy, grzyby, wirusy. Urządzenie w 15 minut usuwa z otoczenia ponad 90% wszystkich zagrożeń. Jest to znacznie wyższy wynik od tych uzyskiwanych w tradycyjnych oczyszczaczach powietrza. Link do badań: https://wnetrzebezwirusa.pl/produkty/q7/
Pracuj w ciszy
Woodpecker Q7 to dyskretny, cichy i mobilny plazmowy oczyszczacz powietrza.
Producent tworząc Woodpecker Q7 postawił na proste geometryczne kształty urządzenie idealnie pasuje do niemal każdego wnętrza. Sprawdzi się w nowocześnie zaprojektowanej powierzchni biurowej, gabinecie kosmetycznym urządzonym w chłodnym skandynawskim stylu, czy tradycyjnym recepcyjnym holu hotelowym nadając przestrzeni nutkę nowoczesności. Urządzenie w łatwy sposób pozwala monitorować czy dana przestrzeń jest dla nas bezpieczna. Umożliwiają to czytelny wyświetlacz i ledowe diody, które w zależności od jakości powietrza zmieniają swój kolor. W przypadku wnętrza pozbawionego wirusa diody będą świecić się na zielono.
Bez dodatkowych kosztów i elektrośmieci
Jednym z istotnych czynników, o którym często się zapomina przy wyborze sprzętu elektronicznego, są jego późniejsze koszty eksploatacyjne. W przypadku Woodpecker Q7 wymiana filtrów nie jest konieczna. Raz na jakiś czas wystarczy jedynie wyczyścić elektrodę kolektorową pod bieżącą wodą, a następnie osuszyć miękką ściereczką. W konsekwencji urządzenie nie tylko dużo skuteczniej zdezynfekuje przestrzeń, przy tym jest bardziej przyjazne dla środowiska niż tradycyjne oczyszczacze. Woodpecker Q7 to urządzenie, które najefektywniej działa w pomieszczeniach o powierzchni do 110 m2.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.