Komunikaty PR

Wpadnij na spotkanie z Garfieldem w CH Targówek!

2024-09-04  |  10:30
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.08 MB )

Rozpocznij rok szkolny razem z najbardziej znanym rudym kocurem na świecie! Warszawskie centrum handlowe Targówek organizuje fantastyczną imprezę, podczas której będzie można wziąć udział w wyjątkowych atrakcjach i osobiście poznać ulubionego bohatera – Garfielda!


Garfield jest puszystym, leniwym i zapatrzonym w siebie kotem, który kocha lasagne, nie cierpi poniedziałków oraz pająków, a jego jedyne pasje to jedzenie, spanie i picie mocnej kawy. Przygody rudego kocura szybko podbiły serca starszych i młodszych odbiorców.

W piątek i sobotę, 6 i 7 września, centrum handlowe Targówek przygotowało mnóstwo niezapomnianych atrakcji dla najmłodszych! W harmonogramie znalazły się  m.in. konkursy – quiz i układanie wielkich magnetycznych puzzli z bohaterami filmu. Na zwycięzców czekają fantastyczne Garfieldowe nagrody! Z kolei co godzinę na w specjalnie wyznaczonej strefie odbywać się będzie Fitness dla Leniwych Kotków – zajęcia ruchowe dla dzieci inspirowane Garfieldem. Będzie wesoło i aktywnie! Pociechy będą mogły również obejrzeć wystawę i poznać ciekawostki z życia Garfielda, a także zrobić sobie z nim zdjęcie. W specjalnym pokoju Garfielda chętni będą mogli zobaczyć zwiastuny filmu i przezabawne filmiki z kotami!

To nie koniec atrakcji! Na najmłodszych czeka doskonała zabawa na dmuchanym kocim torze przeszkód, a także specjalne stanowisko kociego wizażu, gdzie każde dziecko może przemienić się w małego Garfielda. Nie zabraknie także pysznych przekąsek! Smakowita Pizzeria u Garfielda zaserwuje jedno z ulubionych dań naszego bohatera – pizzę z serem i pomidorami, którą będzie można odebrać za darmo po okazaniu kuponu z programu Masz Okazje! Do dyspozycji odwiedzających będzie również niezwykły Garfieldobus, który stanie przed wejściem do galerii.

Wpadnij do CH Targówek 6 i 7 września! Atrakcje potrwają od 11:00 do 19:00! Więcej informacji nt. harmonogramu wydarzeń i aktualnej oferty centrum handlowego Targówek znajduje się pod adresem: https://atrium-targowek.pl/aktualnosci/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.