Komunikaty PR

Wpadnij na spotkanie z Garfieldem w CH Targówek!

2024-09-04  |  10:30
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.08 MB )

Rozpocznij rok szkolny razem z najbardziej znanym rudym kocurem na świecie! Warszawskie centrum handlowe Targówek organizuje fantastyczną imprezę, podczas której będzie można wziąć udział w wyjątkowych atrakcjach i osobiście poznać ulubionego bohatera – Garfielda!


Garfield jest puszystym, leniwym i zapatrzonym w siebie kotem, który kocha lasagne, nie cierpi poniedziałków oraz pająków, a jego jedyne pasje to jedzenie, spanie i picie mocnej kawy. Przygody rudego kocura szybko podbiły serca starszych i młodszych odbiorców.

W piątek i sobotę, 6 i 7 września, centrum handlowe Targówek przygotowało mnóstwo niezapomnianych atrakcji dla najmłodszych! W harmonogramie znalazły się  m.in. konkursy – quiz i układanie wielkich magnetycznych puzzli z bohaterami filmu. Na zwycięzców czekają fantastyczne Garfieldowe nagrody! Z kolei co godzinę na w specjalnie wyznaczonej strefie odbywać się będzie Fitness dla Leniwych Kotków – zajęcia ruchowe dla dzieci inspirowane Garfieldem. Będzie wesoło i aktywnie! Pociechy będą mogły również obejrzeć wystawę i poznać ciekawostki z życia Garfielda, a także zrobić sobie z nim zdjęcie. W specjalnym pokoju Garfielda chętni będą mogli zobaczyć zwiastuny filmu i przezabawne filmiki z kotami!

To nie koniec atrakcji! Na najmłodszych czeka doskonała zabawa na dmuchanym kocim torze przeszkód, a także specjalne stanowisko kociego wizażu, gdzie każde dziecko może przemienić się w małego Garfielda. Nie zabraknie także pysznych przekąsek! Smakowita Pizzeria u Garfielda zaserwuje jedno z ulubionych dań naszego bohatera – pizzę z serem i pomidorami, którą będzie można odebrać za darmo po okazaniu kuponu z programu Masz Okazje! Do dyspozycji odwiedzających będzie również niezwykły Garfieldobus, który stanie przed wejściem do galerii.

Wpadnij do CH Targówek 6 i 7 września! Atrakcje potrwają od 11:00 do 19:00! Więcej informacji nt. harmonogramu wydarzeń i aktualnej oferty centrum handlowego Targówek znajduje się pod adresem: https://atrium-targowek.pl/aktualnosci/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Ochrona środowiska

Susza stała się już corocznym zjawiskiem w Polsce. Lokalne inicjatywy mogą wiele zmienić

Polskie lato coraz bardziej zaczyna przypominać temperaturami to śródziemnomorskie. Rośnie liczba dni z temperaturą przekraczającą 30 st. C i tropikalnych nocy, a fale upałów sprzyjają nasilaniu się susz. Wylesianie i powiększanie obszarów nieprzepuszczalnych, w połączeniu z wadliwą gospodarką wodną, zwiększa w ostatnich dekadach „ucieczkę” wody z obszaru Polski, powodując większą intensywność skutków suszy – wynika z analizy „Nauki o klimacie”. Problemem jest brak spójnej i konsekwentnej polityki gospodarowania zasobami wodnymi.

Muzyka

Dawid Kwiatkowski: Padłem ofiarą oszustów, którzy na mnie nieuczciwie zarabiali. Teraz jestem też swoim księgowym, liczę pieniądze i sprawdzam umowy

Artysta przyznaje, że w branży muzycznej są ludzie, którzy zamiast wspierać młodych wykonawców w budowaniu kariery, po prostu chcą tylko zarobić na swoich „podopiecznych”. Dawid Kwiatkowski przestrzega więc wszystkich, którzy stają na scenie „Must Be the Music” i innych talent show, by nie ufali każdemu, kto się do nich odezwie po programie i zaproponuję współpracę, bo bardzo możliwe, że będzie mu zależało tylko na tym, by wykorzystać ich „pięć minut” dla własnych korzyści. On sam również padł ofiarą takich oszustów i musiał walczyć z nimi w sądzie.