Komunikaty PR

Wpadnij na spotkanie z Garfieldem w CH Targówek!

2024-09-04  |  10:30
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.08 MB )

Rozpocznij rok szkolny razem z najbardziej znanym rudym kocurem na świecie! Warszawskie centrum handlowe Targówek organizuje fantastyczną imprezę, podczas której będzie można wziąć udział w wyjątkowych atrakcjach i osobiście poznać ulubionego bohatera – Garfielda!


Garfield jest puszystym, leniwym i zapatrzonym w siebie kotem, który kocha lasagne, nie cierpi poniedziałków oraz pająków, a jego jedyne pasje to jedzenie, spanie i picie mocnej kawy. Przygody rudego kocura szybko podbiły serca starszych i młodszych odbiorców.

W piątek i sobotę, 6 i 7 września, centrum handlowe Targówek przygotowało mnóstwo niezapomnianych atrakcji dla najmłodszych! W harmonogramie znalazły się  m.in. konkursy – quiz i układanie wielkich magnetycznych puzzli z bohaterami filmu. Na zwycięzców czekają fantastyczne Garfieldowe nagrody! Z kolei co godzinę na w specjalnie wyznaczonej strefie odbywać się będzie Fitness dla Leniwych Kotków – zajęcia ruchowe dla dzieci inspirowane Garfieldem. Będzie wesoło i aktywnie! Pociechy będą mogły również obejrzeć wystawę i poznać ciekawostki z życia Garfielda, a także zrobić sobie z nim zdjęcie. W specjalnym pokoju Garfielda chętni będą mogli zobaczyć zwiastuny filmu i przezabawne filmiki z kotami!

To nie koniec atrakcji! Na najmłodszych czeka doskonała zabawa na dmuchanym kocim torze przeszkód, a także specjalne stanowisko kociego wizażu, gdzie każde dziecko może przemienić się w małego Garfielda. Nie zabraknie także pysznych przekąsek! Smakowita Pizzeria u Garfielda zaserwuje jedno z ulubionych dań naszego bohatera – pizzę z serem i pomidorami, którą będzie można odebrać za darmo po okazaniu kuponu z programu Masz Okazje! Do dyspozycji odwiedzających będzie również niezwykły Garfieldobus, który stanie przed wejściem do galerii.

Wpadnij do CH Targówek 6 i 7 września! Atrakcje potrwają od 11:00 do 19:00! Więcej informacji nt. harmonogramu wydarzeń i aktualnej oferty centrum handlowego Targówek znajduje się pod adresem: https://atrium-targowek.pl/aktualnosci/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.