Wrześniowe weekendy z wyprawką szkolną od Vito i Bella w Alfa Centrum Gdańsk
Centrum Handlowe Alfa w Gdańsku chcąc umilić wszystkim uczniom powrót do szkoły,
organizuje specjalne wrześniowe weekendy we współpracy z Vito i Bella – ulubieńcami dzieci i młodzieży, których filmy na YouTubie biją rekordy popularności. W dniach 16-17 oraz 23-24 września na terenie galerii odbędą się wyjątkowe akcje promocyjne, podczas których można będzie zdobyć różne gadżety od Vito i Bella i odebrać szkolną wyprawkę z wizerunkiem youtubowych gwiazd.
Każde pokolenie ma swoich idoli, a obecnie wśród dzieci i młodzieży są nimi niewątpliwie Vito i Bella. To topowi polscy YouTuberzy, szczególnie uwielbiani przez najmłodszych. Filmy,
w których twórcy wcielają się w postacie ze świata gier Minecraft i Roblox biją rekordy popularności i każdorazowo zyskują setki tysięcy odsłon. Ponadto Vito i Bella stworzyli własne marki i produkty, które podobnie jak oni sami wzbudzają prawdziwy szał wśród fanów ich twórczości.
Dlatego Alfa Centrum przygotowało na wrześniowe weekendy specjalne akcje promocyjne. Klienci, którzy przyjdą na zakupy do centrum w dniach 16-17 oraz 23-24 września w godz. 11.00-18.00 będą mieli okazję zdobyć gadżety szkolne – zestawy zeszytów lub plecaków od słynnych minecraftowych youtuberow.
„W organizowanych przez nas wydarzeniach staramy się łączyć przyjemne z pożytecznym. Wrzesień to wciąż czas kompletowania wyprawek, a Vito i Bella cieszą się ogromną popularnością wśród dzieci i młodzieży szkolnej, dlatego cieszymy się, że możemy nagrodzić naszych stałych klientów tak unikalnymi gadżetami” – mówi Lech Polański, Shopping Centre Director, Alfa Centrum Gdańsk.
Aby odebrać nagrody we wskazane dni promocji należy zrobić zakupy za minimum 150 zł oraz dołączyć do programu lojalnościowego ALFA BONUS CLUB, w którym na klientów czekają dodatkowe zniżki, promocje i jeszcze wiele innych bonusów. Podczas wydarzenia po pasażu centrum będą przechadzać się maskotki Vito i Bella, które chętnie zapozują do zdjęć z wiernymi fanami.
To jeszcze nie koniec niespodzianek, które Alfa Centrum przygotowało dla dzieci w ramach akcji z Vito i Bella. Na Facebooku Alfa Centrum zostanie zorganizowany konkurs, w którym można będzie wygrać plecaki oraz bluzy ze sklepu youtuberów. Wrześniowe weekendyw gdańskiej galerii będą więc doskonałą szansą na zdobycie prezentów, które przydadzą się w nadchodzącym roku szkolnym i z pewnością podbiją serca wszystkich fanów Vito i Bella.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić
Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.
Prawo
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek. Tylko część firm działa na rzecz równości płci

Luka w zatrudnieniu kobiet i mężczyzn spadła w UE do najniższego poziomu w ostatniej dekadzie. Jednocześnie jednak panie częściej niż na kierowniczych pracują na niższych i gorzej płatnych stanowiskach. W Polsce, jak wynika z danych 30% Club Poland, udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na GPW wynosi 18,4 proc. Wskazuje to na potrzebę wdrożenia skutecznych działań na rzecz zwiększenia udziału kobiet w najwyższych strukturach zarządzania, również na szczeblu unijnym.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.