Komunikaty PR

Wsparcie Ipsen w walce z COVID-19

2020-10-21  |  15:45
Kontakt
Ewelina Ciuchta
Konkret PR

ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl

Troska o zdrowie pacjentów wpisana jest w misję Ipsen Poland sp.  z o.o. - firmy biotechnologicznej
o globalnym zasięgu, której głównym celem jest opracowywanie i rozwijanie innowacyjnych rozwiązań dla pacjentów w takich obszarach terapeutycznych jak m.in. onkologia, neurologia czy choroby rzadkie.

 

Pandemia COVID-19 dotknęła niespodziewanie cały świat. Zaskoczyła rządy wszystkich krajów oraz ukazała słabe punkty systemów ochrony zdrowia. Zweryfikowała też rolę strategii, elastyczność
i zdolności zarządzających na różnych szczeblach gospodarki.  Najbardziej zaś pokazała jak ważne dla pokonania COVID-19 są współpraca, solidarność i odpowiednie zasoby.

Ozonatory dla szpitali zakaźnych

Solidarność jest jedną z nadrzędnych wartości firmy Ipsen Poland, która w ramach swoich działań CSR (ang. corporate social responsibility – społeczna odpowiedzialność biznesu) oraz we współpracy ze szpitalami nadzorowanymi przez Ministerstwo Zdrowia, sfinansowała zakup 21 sztuk ozonatorów dla szpitali i karetek dedykowanych leczeniu i transportowi pacjentów zakażonych koronawirusem
w Polsce.
„Ipsen Poland kierując się poczuciem solidarności i odpowiedzialności za bezpieczeństwo nie tylko lekowe Polaków, chciała dołożyć wszelkich starań, aby sprostać potrzebom i wyzwaniom wynikającym z sytuacji pandemii koronawirusa w Polsce” – podkreślił Guillaume DELMOTTE, Dyrektor Generalny firmy Ipsen Poland. „Lekarzom, pielęgniarkom, ratownikom medycznym i innym pracownikom szpitali, którzy z poświęceniem walczą o zdrowie chorych, należy się jak najlepszy sprzęt i bezpieczne warunki pracy, by mogli nieść skuteczną pomoc. W walce z epidemią konieczna jest determinacja, cierpliwość i konsekwencja, ale także odpowiedni sprzęt do pokonania choroby – stąd decyzja o przychyleniu się do próśb szpitali” – podkreśliła Magdalena Konarska, Dyrektor ds. Public Affairs w firmie Ipsen Poland.

Firma Ipsen Poland docenia wsparcie Ministerstwa Zdrowia w zakresie koordynacji dystrybucji ozonatorów do szpitali. „Niezwykle doceniamy współpracę z Ministerstwem Zdrowia, dzięki której ozonatory trafiły do 20 szpitali i służą pacjentom i wszystkim, którzy z poświęceniem walczą o zdrowie chorych z COVID-19” – dodaje Magdalena Konarska.

„Zdrowie Polaków i dostarczanie pacjentom najlepszych terapii jest sensem naszej codziennej pracy. Zwłaszcza w momencie, kiedy nie tylko Polska, ale cały świat walczą z  kryzysem pandemicznym – najważniejsza jest współpraca, odpowiedzialność i solidarność Nas wszystkich – dodał Guillaume DELMOTTE, Dyrektor Generalny Ipsen Poland.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie „Szanuję, nie dyskryminuję!” - start II edycji Biuro prasowe
2024-04-25 | 15:00

„Szanuję, nie dyskryminuję!” - start II edycji

W dniu 5 maja obchodzony jest Europejski Dzień walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosprawnościami. Jest to szczególna okazja, aby zwrócić uwagę opinii publicznej na
Zdrowie Aktywności na świeżym powietrzu i ich pozytywny wpływ na wzrok dzieci
2024-04-24 | 01:00

Aktywności na świeżym powietrzu i ich pozytywny wpływ na wzrok dzieci

Rozpoczęcie wiosny to doskonała okazja, aby zachęcić najmłodszych do spędzania czasu na świeżym powietrzu. Niestety, w erze technologii i coraz większej liczby zajęć dodatkowych, coraz
Zdrowie Witaminy na wiosnę - czego nam brakuje i jak je uzupełnić?
2024-04-23 | 13:00

Witaminy na wiosnę - czego nam brakuje i jak je uzupełnić?

Wiosna to niełatwy czas dla naszego organizmu. Po długiej zimie, ze względu na ograniczony dostęp do światła słonecznego i utrudniony dostęp do świeżych warzyw i owoców, jesteśmy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.