Komunikaty PR

Wszystkie polskie jabłka -50% taniej!

2021-06-16  |  15:50
Biuro prasowe

Polscy producenci żywności mogą liczyć na wsparcie firmy Lidl Polska. Sieć niejednokrotnie udowadniała, że rodzimi dostawcy są dla niej niezwykle istotni m.in. wykupując od nich słynne, nieperfekcyjne buraki, których nikt na rynku nie chciał przyjąć lub odbierając od producentów kwiaty cięte, kiedy nie było na nie popytu.

Obecnie polscy sadownicy borykają się ze zbyt obfitymi zapasami jabłek z ubiegłegoroku, dlatego Lidl postanowił wspomóc ich w odbiorze nadwyżki, oferując szeroki wybór polskich jabłek swoim klientom. Już od poniedziałku, 14 czerwca w ofercie Lidl Polska pojawią się m.in. polskie jabłka Gloster/ Idared (-50%, w cenie 1,49 zł/1 kg), polskie jabłka czerwone Jonagold (-50%, w cenie 1,74 zł/1 kg), polskie jabłka czerwone Ligol (-50%, w cenie 1,74 zł/1 kg), polskie jabłka czerwone Szampion (-50%, w cenie 1,49 zł/1 kg), polskie jabłka Grójeckie (-50% w cenie 2,49 zł/1 kg) oraz wiele innych odmian. Promocja obowiązuje wyłącznie z kuponem w aplikacji Lidl Plus.

Jednocześnie sieć Lidl podkreśla, że zgodnie ze swoją strategią zawsze oferuje klientom owoce i warzywa wysokiej jakości, w niskiej atrakcyjnej cenie, pozyskane w sposób zrównoważony.

„Z perspektywy ponad 10-letniej współpracy, rozpoczęcie dostaw naszych owoców do sklepów Lidl Polska było najważniejszym i najkorzystniejszym posunięciem dla sadowników zrzeszonych w Organizacji Producentów Rajpol. Współpracę z Lidlem rozpoczynało 30 zrzeszonych sadowników. Teraz dostarczane przez nas owoce pochodzą od 160 grójeckich sadowników. Gwarantuje to pracę i utrzymanie blisko 1 000 sadownikom, ich pracownikom oraz osobom zatrudnionym w sortowniach Grupy Rajpol. Nasze owoce trafiają również do sklepów sieci Lidl w innych krajach, między innymi na Litwę i Słowację, dzięki czemu nasi sąsiedzi mogą się delektować pysznymi owocami z polskich sadów”mówi Hubert Woźniak, sadownik Rajpol z Wólki Łęczeszyckiej.

Specjalna promocja -50% na wszystkie polskie jabłka, obowiązuje od poniedziałku, 14 czerwca, do środy, 16 czerwca lub do wyczerpania zapasów, we wszystkich sklepach Lidl Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.