Komunikaty PR

Wszystkie polskie jabłka -50% taniej!

2021-06-16  |  15:50
Biuro prasowe

Polscy producenci żywności mogą liczyć na wsparcie firmy Lidl Polska. Sieć niejednokrotnie udowadniała, że rodzimi dostawcy są dla niej niezwykle istotni m.in. wykupując od nich słynne, nieperfekcyjne buraki, których nikt na rynku nie chciał przyjąć lub odbierając od producentów kwiaty cięte, kiedy nie było na nie popytu.

Obecnie polscy sadownicy borykają się ze zbyt obfitymi zapasami jabłek z ubiegłegoroku, dlatego Lidl postanowił wspomóc ich w odbiorze nadwyżki, oferując szeroki wybór polskich jabłek swoim klientom. Już od poniedziałku, 14 czerwca w ofercie Lidl Polska pojawią się m.in. polskie jabłka Gloster/ Idared (-50%, w cenie 1,49 zł/1 kg), polskie jabłka czerwone Jonagold (-50%, w cenie 1,74 zł/1 kg), polskie jabłka czerwone Ligol (-50%, w cenie 1,74 zł/1 kg), polskie jabłka czerwone Szampion (-50%, w cenie 1,49 zł/1 kg), polskie jabłka Grójeckie (-50% w cenie 2,49 zł/1 kg) oraz wiele innych odmian. Promocja obowiązuje wyłącznie z kuponem w aplikacji Lidl Plus.

Jednocześnie sieć Lidl podkreśla, że zgodnie ze swoją strategią zawsze oferuje klientom owoce i warzywa wysokiej jakości, w niskiej atrakcyjnej cenie, pozyskane w sposób zrównoważony.

„Z perspektywy ponad 10-letniej współpracy, rozpoczęcie dostaw naszych owoców do sklepów Lidl Polska było najważniejszym i najkorzystniejszym posunięciem dla sadowników zrzeszonych w Organizacji Producentów Rajpol. Współpracę z Lidlem rozpoczynało 30 zrzeszonych sadowników. Teraz dostarczane przez nas owoce pochodzą od 160 grójeckich sadowników. Gwarantuje to pracę i utrzymanie blisko 1 000 sadownikom, ich pracownikom oraz osobom zatrudnionym w sortowniach Grupy Rajpol. Nasze owoce trafiają również do sklepów sieci Lidl w innych krajach, między innymi na Litwę i Słowację, dzięki czemu nasi sąsiedzi mogą się delektować pysznymi owocami z polskich sadów”mówi Hubert Woźniak, sadownik Rajpol z Wólki Łęczeszyckiej.

Specjalna promocja -50% na wszystkie polskie jabłka, obowiązuje od poniedziałku, 14 czerwca, do środy, 16 czerwca lub do wyczerpania zapasów, we wszystkich sklepach Lidl Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne? Biuro prasowe
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.