Wszystkie polskie jabłka -50% taniej!
Polscy producenci żywności mogą liczyć na wsparcie firmy Lidl Polska. Sieć niejednokrotnie udowadniała, że rodzimi dostawcy są dla niej niezwykle istotni m.in. wykupując od nich słynne, nieperfekcyjne buraki, których nikt na rynku nie chciał przyjąć lub odbierając od producentów kwiaty cięte, kiedy nie było na nie popytu.
Obecnie polscy sadownicy borykają się ze zbyt obfitymi zapasami jabłek z ubiegłegoroku, dlatego Lidl postanowił wspomóc ich w odbiorze nadwyżki, oferując szeroki wybór polskich jabłek swoim klientom. Już od poniedziałku, 14 czerwca w ofercie Lidl Polska pojawią się m.in. polskie jabłka Gloster/ Idared (-50%, w cenie 1,49 zł/1 kg), polskie jabłka czerwone Jonagold (-50%, w cenie 1,74 zł/1 kg), polskie jabłka czerwone Ligol (-50%, w cenie 1,74 zł/1 kg), polskie jabłka czerwone Szampion (-50%, w cenie 1,49 zł/1 kg), polskie jabłka Grójeckie (-50% w cenie 2,49 zł/1 kg) oraz wiele innych odmian. Promocja obowiązuje wyłącznie z kuponem w aplikacji Lidl Plus.
Jednocześnie sieć Lidl podkreśla, że zgodnie ze swoją strategią zawsze oferuje klientom owoce i warzywa wysokiej jakości, w niskiej atrakcyjnej cenie, pozyskane w sposób zrównoważony.
„Z perspektywy ponad 10-letniej współpracy, rozpoczęcie dostaw naszych owoców do sklepów Lidl Polska było najważniejszym i najkorzystniejszym posunięciem dla sadowników zrzeszonych w Organizacji Producentów Rajpol. Współpracę z Lidlem rozpoczynało 30 zrzeszonych sadowników. Teraz dostarczane przez nas owoce pochodzą od 160 grójeckich sadowników. Gwarantuje to pracę i utrzymanie blisko 1 000 sadownikom, ich pracownikom oraz osobom zatrudnionym w sortowniach Grupy Rajpol. Nasze owoce trafiają również do sklepów sieci Lidl w innych krajach, między innymi na Litwę i Słowację, dzięki czemu nasi sąsiedzi mogą się delektować pysznymi owocami z polskich sadów” – mówi Hubert Woźniak, sadownik Rajpol z Wólki Łęczeszyckiej.
Specjalna promocja -50% na wszystkie polskie jabłka, obowiązuje od poniedziałku, 14 czerwca, do środy, 16 czerwca lub do wyczerpania zapasów, we wszystkich sklepach Lidl Polska.
Jesień pełna smaku w Salad Story – odkryj nowe sezonowe menu!
Czas dyni... i budyni limitowanych WINIARY!
Jabłkowy zawrót głowy – jak przygotować pyszne przetwory?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.