Komunikaty PR

„Wybierz najlepszy smak” – rusza nowa kampania 360 marki Duda Nasze Polskie

2020-11-05  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 1.03 MB )

 „Wybierz najlepszy smak” – rusza nowa kampania 360 marki Duda Nasze Polskie

Rusza wyjątkowa kampania reklamowa marki Duda Nasze Polskie. Jej celem jest przedstawienie szerokiemu gronu odbiorców produktów marki, a także promocja polskiej kuchni regionalnej. Działania komunikacyjne zbudowane wokół hasła „Wybierz najlepszy smak” będą widoczne w telewizji, prasie i digitalu. W akcję zostali zaangażowani topowi influencerzy kulinarni w Polsce
i gość specjalny – a kto nim będzie? Tego dowiemy się wkrótce.

Kampania 360 stopni ma charakter długofalowy i pozwoli dotrzeć marce do szerokiego grona odbiorców. Działania zostały oparte na wielowymiarowej i holistycznej strategii reklamowej, gdzie wszystkie kanały są ze sobą spójne. Pozwoli to na skuteczne dotarcie do odbiorcy.

Kampania telewizyjna wystartuje 5 listopada – Marka Duda Nasze Polskie będzie sponsorem kultowego programu Kuchenne Rewolucje, prowadzonego przez Magdę Gessler. Produkty marki zobaczą także widzowie telewizji śniadaniowej. W połowie listopada wystartuje Pojedynek Smaków. Będzie to wyjątkowe wydarzenie, pierwsze tego typu w branży. W zabawie wezmą udział topowi influencerzy. Wszystko to pod okiem znanego i cenionego autorytetu kulinarnego. A co będzie dalej? Szczegóły poznamy niebawem.

– To kampania unikatowa, po raz pierwszy marka wędliniarska kreuje wydarzenie z takim zasięgiem i na tak dużą skalę, angażując znane twarze, ale też konsumentów, aby stworzyć wirtualną społeczność. Będziemy obecni w telewizji, internecie i sklepach, czyli wszędzie tam, gdzie są nasi odbiorcy. Chcemy zaprosić wszystkich do wspólnej zabawy – podkreśliła Beata Mroziuk, Dyrektor Marketingu ZM Silesia.

Działania marketingowe będą łącznie prowadzone przez 5 miesięcy i będą zachęcać konsumentów do sięgania po produkty marki Duda Nasze Polskie. Kampania jest odpowiedzią na zmieniające się trendy na rynku oraz potrzeby konsumentów, którzy coraz częściej sięgają po produkty polskich marek. Akcja kierowana jest do szerokiej grupy odbiorców, a przede wszystkim do miłośników dobrych wędlin i polskich smaków.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.