Komunikaty PR

Wygraj bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds 3i w wyzwaniu Huawei na TikToku

2020-06-25  |  16:20

Huawei wystartował z nowym wyzwaniem na TikToku, w którym do wygrania jest jedna z 45 par najnowszych, bezprzewodowych słuchawek FreeBuds 3i. Aby je zdobyć, wystarczy wejść na profil jednego z popularnych TikTokerów zaangażowanych w projekt i odtworzyć zaprezentowaną przez nich choreografię, korzystając z opcji „duo”. Wyzwanie potrwa do 27 czerwca do północy.

 

Szansę na wygranie najnowszych, bezprzewodowych słuchawek FreeBuds 3i ma aż 45 najlepszych filmów. Warunkiem jest, aby autorzy dograli swój film do wideo jednego z influencerów, wybierając między filmami @ulakowalska, @bamalicjabam, @oovivaa i @klaudia_michal. Konieczne jest skorzystanie z opcji „duo”, czyli funkcji dzielenia ekranu, i dokładne powtórzenie kroków choreografii. Pod każdym filmem pretendującym do nagrody powinno pojawić się oznaczenie @HuaweiMobilePL oraz hasztag #FreeBuds3i.

 

Spośród nagrodzonych prac zostaną dodatkowo wybrane cztery filmy cieszące się największą popularnością na TikToku, czyli te, które uzyskały największą liczbę reakcji. Ich autorzy dostaną możliwość nagrania jeszcze jednego wideo, również w formie „duo”, wspólnie z influencerami zaangażowanymi w projekt – tym razem z nową choreografią i z wykorzystaniem słuchawek FreeBuds 3i.

 

TikTok to kolejny, uruchomiony w połowie czerwca, kanał w komunikacji Huawei w social media, obok Facebooka, Instagrama, Twittera oraz YouTube’a.

 

Bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds 3i

Bezprzewodowe Huawei FreeBuds 3i zostały wprowadzone do sprzedaży na początku czerwca. Słuchawki wykorzystują technologię podwójnego mikrofonu ANC, który umożliwia aktywną redukcję szumów aż do 32 decybeli. Dzięki temu prowadzenie rozmów, słuchanie muzyki czy audiobooków jest możliwe nawet w miejscach z wysokim natężeniem hałasu. Przykładowo, natężenie dźwięku na ulicy, w autobusie czy metrze może dochodzić nawet do 90 decybeli – ludzkie ucho najlepiej reaguje na natężenie, które nie przekracza 35 decybeli. Powyżej tej normy pojawia się zmęczenie i dekoncentracja.

 

Huawei FreeBuds 3i wyróżniają się również długim czasem działania na jednym ładowaniu. Naładowane do pełna słuchawki pozwalają na 2,5 godziny rozmów lub 3,5 godziny odtwarzania muzyki czy audiobooków. Etui, w którym przechowywane są słuchawki, pełni również funkcję powerbanka, dzięki któremu słuchawki mogą służyć do odtwarzania muzyki nawet przez 14,5 godziny.

 

Komfort użytkowania zapewniają ergonomiczne, stożkowe wkładki douszne, które dopasowują się do kształtu ucha, dzięki czemu słuchawki pozostają na swoim miejscu nawet podczas intensywnych ćwiczeń, jazdy na rowerze czy biegania.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.