Komunikaty PR

Wyjątkowa seria w naturalnych barwach ziemi ALOX LIMITED EDITION 2024

2024-01-18  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania Victorinox ( 0.2 MB )

Od dziesięciu lat seria Alox Limited Edition pojawia się w nowej, limitowanej kolorystyce. Tegoroczna ziemistobrązowa barwa okładzin stanowi ucieleśnienie siły, naturalności oraz wyrafinowania. Edycja 2024 obejmuje trzy modele – Classic SD, Pioneer X i po raz pierwszy Evoke – każdy z nich ma nadrukowany na odwrocie rok serii i jest sprzedawany
w pudełku upominkowym wraz z certyfikatem. Alox Limited Edition to doskonały prezent zarówno dla miłośników marki, jak i kolekcjonerów poszukujących wyjątkowych okazów do swoich zbiorów.

Powierzchnie okładzin kolekcji Alox Limited Edition podkreślają jej wyjątkowość oraz funkcjonalność. Wytłaczane z aluminium są poddawane anodyzacji w procesie Eloxal, co tworzy warstwę ochronną i nadaje im charakterystyczny kolor. Twarda powłoka tlenku zapewnia dodatkową ochronę przed uszkodzeniami i korozją, zapewniając łatwy chwyt,
a także stylowe, atrakcyjne wzornictwo.

Mierzący zaledwie 58 mm model Classic SD Alox został wyposażony w ostrze, pilniczek do paznokci, śrubokręt, nożyczki oraz kółko do kluczy, dzięki czemu doskonale sprawdzi się
w każdej codziennej sytuacji.

Z kolei model Pioneer X Alox o długości 93 mm to wyjątkowo niezawodne narzędzie, które posiada ostrze, rozwiertak, szpikulec i otwieracz do puszek (z 3-milimetrowym śrubokrętem), otwieracz do kapsli (z 7-milimetrowym śrubokrętem i przyrządem do zdejmowania izolacji), nożyczki i kółko do kluczy.

Evoke Alox to model, który z pewnością przypadnie do gustu nowoczesnemu mężczyźnie. Ten elegancki i praktyczny nóż składany został wyposażony w duże ostrze, otwór do przymocowania smyczy, zawieszkę z linki paracord oraz klips dla wygody noszenia.

Alox Limited Edition 2024 dostępny jest do wyczerpania zapasów w salonach Victorinox, w stacjonarnych sklepach partnerskich oraz online.

Victorinox szczyci się ponad 135-letnim doświadczeniem w produkcji najwyższej jakości szwajcarskich noży, scyzoryków i narzędzi wielofunkcyjnych. Marka gwarantuje, iż wszystkie ostrza i narzędzia są wykonane z najwyższej jakości stali nierdzewnej. Każdy scyzoryk posiada wieczystą gwarancję na wszelkie wady materiałowe i produkcyjne. Ochrona środowiska i zrównoważony rozwój stanowią część DNA marki, dlatego produkty tworzone są tak, aby służyły klientom przez całe życie.

 

Szczegóły - 

 
   

Classic SD Alox Limited Edition 2024

  • Małe ostrze
  • Nożyczki
  • Pilniczek do paznokci
  • Śrubokręt 2,5 mm
  • Kółko do kluczy
  • Wysokość: 6 mm
  • Długość: 58 mm
  • Waga: 17 g

 

Pioneer X Alox Limited Edition 2024

  • Duże ostrze
  • Rozwiertak, szpikulec
  • Otwieracz do puszek
  • Śrubokręt 3 mm
  • Otwieracz do kapsli
  • Śrubokręt 7 mm
  • Przyrząd do zdejmowania izolacji
  • Nożyczki
  • Kółko do kluczy
  • Wysokość: 14,9 mm
  • Długość: 93 mm
  • Waga 94,5 g.

 

Evoke Alox Limited Edition 2024

  • Duże ostrze
  • Obustronny zdejmowany trzpień
  • Klips do noszenia, zdejmowany
  • Otwór do przymocowania smyczy
  • Zawieszka z linki paracord
  • Wysokość: 18 mm
  • Długość: 136 mm
  • Waga: 190 g

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl

Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.

Edukacja

Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.

Edukacja

Polki coraz bardziej świadomie podchodzą do profilaktyki nowotworów piersi. Wciąż jednak blisko połowa się nie bada

Profilaktyka raka piersi przestaje być dla Polek źródłem lęku i tematem tabu. Coraz częściej motywacją do wykonania badań jest odpowiedzialność za siebie i bliskich – wynika z najnowszego badania Maison & Partners dla Henkel Polska. 36 proc. kobiet jako motywację wskazało rekomendacje lekarskie, a 30 proc. – potrzebę dbania o swój organizm. Mimo że około 40 proc. kobiet w wieku 20–60 lat bada się regularnie, wykonując badania palpacyjne czy USG, podobny odsetek nie bada się wcale, a co piąta deklaruje, że w ogóle nie interesuje się tym tematem.