Komunikaty PR

Wyjątkowa seria w naturalnych barwach ziemi ALOX LIMITED EDITION 2024

2024-01-18  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania Victorinox ( 0.2 MB )

Od dziesięciu lat seria Alox Limited Edition pojawia się w nowej, limitowanej kolorystyce. Tegoroczna ziemistobrązowa barwa okładzin stanowi ucieleśnienie siły, naturalności oraz wyrafinowania. Edycja 2024 obejmuje trzy modele – Classic SD, Pioneer X i po raz pierwszy Evoke – każdy z nich ma nadrukowany na odwrocie rok serii i jest sprzedawany
w pudełku upominkowym wraz z certyfikatem. Alox Limited Edition to doskonały prezent zarówno dla miłośników marki, jak i kolekcjonerów poszukujących wyjątkowych okazów do swoich zbiorów.

Powierzchnie okładzin kolekcji Alox Limited Edition podkreślają jej wyjątkowość oraz funkcjonalność. Wytłaczane z aluminium są poddawane anodyzacji w procesie Eloxal, co tworzy warstwę ochronną i nadaje im charakterystyczny kolor. Twarda powłoka tlenku zapewnia dodatkową ochronę przed uszkodzeniami i korozją, zapewniając łatwy chwyt,
a także stylowe, atrakcyjne wzornictwo.

Mierzący zaledwie 58 mm model Classic SD Alox został wyposażony w ostrze, pilniczek do paznokci, śrubokręt, nożyczki oraz kółko do kluczy, dzięki czemu doskonale sprawdzi się
w każdej codziennej sytuacji.

Z kolei model Pioneer X Alox o długości 93 mm to wyjątkowo niezawodne narzędzie, które posiada ostrze, rozwiertak, szpikulec i otwieracz do puszek (z 3-milimetrowym śrubokrętem), otwieracz do kapsli (z 7-milimetrowym śrubokrętem i przyrządem do zdejmowania izolacji), nożyczki i kółko do kluczy.

Evoke Alox to model, który z pewnością przypadnie do gustu nowoczesnemu mężczyźnie. Ten elegancki i praktyczny nóż składany został wyposażony w duże ostrze, otwór do przymocowania smyczy, zawieszkę z linki paracord oraz klips dla wygody noszenia.

Alox Limited Edition 2024 dostępny jest do wyczerpania zapasów w salonach Victorinox, w stacjonarnych sklepach partnerskich oraz online.

Victorinox szczyci się ponad 135-letnim doświadczeniem w produkcji najwyższej jakości szwajcarskich noży, scyzoryków i narzędzi wielofunkcyjnych. Marka gwarantuje, iż wszystkie ostrza i narzędzia są wykonane z najwyższej jakości stali nierdzewnej. Każdy scyzoryk posiada wieczystą gwarancję na wszelkie wady materiałowe i produkcyjne. Ochrona środowiska i zrównoważony rozwój stanowią część DNA marki, dlatego produkty tworzone są tak, aby służyły klientom przez całe życie.

 

Szczegóły - 

 
   

Classic SD Alox Limited Edition 2024

  • Małe ostrze
  • Nożyczki
  • Pilniczek do paznokci
  • Śrubokręt 2,5 mm
  • Kółko do kluczy
  • Wysokość: 6 mm
  • Długość: 58 mm
  • Waga: 17 g

 

Pioneer X Alox Limited Edition 2024

  • Duże ostrze
  • Rozwiertak, szpikulec
  • Otwieracz do puszek
  • Śrubokręt 3 mm
  • Otwieracz do kapsli
  • Śrubokręt 7 mm
  • Przyrząd do zdejmowania izolacji
  • Nożyczki
  • Kółko do kluczy
  • Wysokość: 14,9 mm
  • Długość: 93 mm
  • Waga 94,5 g.

 

Evoke Alox Limited Edition 2024

  • Duże ostrze
  • Obustronny zdejmowany trzpień
  • Klips do noszenia, zdejmowany
  • Otwór do przymocowania smyczy
  • Zawieszka z linki paracord
  • Wysokość: 18 mm
  • Długość: 136 mm
  • Waga: 190 g

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.