Wyjątkowe doświadczanie światła i designu - Lena Lighting zaprasza projektantów
Lena Lighting po raz kolejny stawia na innowacyjne podejście do światła. W Środzie Wielkopolskiej powstały nowoczesne przestrzenie dla projektantów i architektów, poszukujących najnowocześniejszych rozwiązań oświetleniowych. Właśnie tu mogą oni doświadczać światła w jego najlepszym wydaniu i odnaleźć inspirację dla kolejnych projektów, w centrum których znajdą się indywidualne potrzeby człowieka.
Showroom Lena Lighting jest strefą chill-out, w której goście mogą obcować z oryginalnym designem i zapoznać się z najnowocześniejszymi rozwiązaniami oświetleniowymi. Prezentowane są tu najnowsze lampy oraz systemy oświetleniowe producenta z Wielkopolski, zaprojektowane w myśl koncepcji Human Centric Lighting. Można tu zobaczyć produkty z najnowszych kolekcji Lena Lighting oraz zapoznać się z ich zaawansowanymi funkcjonalnościami, m.in. dopasowywaniem natężenia i barwy światła do warunków panujących na zewnątrz, czy programowaniem różnorodnych scen świetlnych. Przestrzeń ta jest doskonałym miejscem spotkań i rozmów o architekturze, designie i projektowaniu innowacyjnych systemów oświetleniowych.
Dołożyliśmy wszelkich starań, aby showroom Lena Lighting stał się inspirującą i przyjazną przestrzenią do swobodnej konwersacji oraz zapoznania się z naszymi wysoce energooszczędnymi lampami oraz systemem sterowania światłem Clue. Najważniejsze pozostaje dla nas bowiem projektowanie w myśl idei HCL, która zapewnia ogromne możliwości dostosowania światła do indywidualnych wymagań użytkownika. Dzięki temu nasze oświetlenie pomaga w kreowaniu odpowiedniego nastroju, ale też w budowaniu emocji i tworzeniu specjalnych stref – od tych wspierających odpoczynek i głęboki relaks, po sprzyjające efektywnej pracy czy zakupom. Stanowi również samodzielną dekorację wnętrza, którą można poddawać szerokiej personalizacji – mówi Marzena Lesińska Pełnomocnik Zarządu ds. Marketingu w Lena Lighting
W showroomie Lena Lighting zaprezentowano całą gamę różnorodnych rozwiązań. Można tu zobaczyć m.in. przykłady nowoczesnego oświetlenia biurowego z linii Baris LED, ograniczającej efekt olśnienia i pozwalającej na tworzenie zjawiskowych kompozycji, czy lampy akustyczne Colline xTerrano, które pochłaniają dźwięki z otoczenia, a przy tym tworzą przyjemną przestrzeń do odpoczynku lub pracy. Zamontowano też liczne kasetony i downlighty. Wreszcie znajdują się tu także zachwycające modele z kolekcji Messaggio, zaprojektowane przez Dorotę Koziarę, lampy Solanto oraz Sizzano, docenione w Red Dot Design Award oraz wiele innych innowacyjnych produktów oświetleniowych.
Nowy showroom Lena Lighting pozwala na zapoznanie się z najnowocześniejszymi rozwiązaniami oświetleniowymi w przyjemnym otoczeniu. Goście mogą odpocząć przy ulubionej kawie i spędzić czas na rozmowach z ekspertami marki, którzy chętnie opowiedzą o rozwiązaniach produktowych i branżowych innowacjach. Wizytę można zarezerwować, kontaktując się z przedstawicielem producenta pod adresem e-mail: kontakt@lenalighting.pl lub telefonicznie +48 612 860 486.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.