Wyjątkowe zeszyty Lidl i WK Dzik w sieci Lidl Polska
Niebawem rozpocznie się rok szkolny, ale kompletowanie szkolnej wyprawki warto zacząć już teraz. Zwłaszcza, że w sklepach Lidl Polska klienci jak co roku znajdą szereg artykułów papierniczych wysokiej jakości, dostępnych w atrakcyjnych cenach. Tym razem sieć przygotowała dwie wyjątkowe serie zeszytów, które będą w sprzedaży od czwartku 11 sierpnia: z logo własnym oraz ekipy zakręconych, polskich youtuberów sportowych – WK Dzik.
Choć w szkołach pojawia się coraz więcej nowoczesnego, multimedialnego sprzętu, zeszyt wciąż jest nieodłącznym atrybutem ucznia i z tego powodu powinien prezentować się estetycznie. Zeszyty Lidl Polska będą dostępne w wielu wariantach kolorystycznych oraz rozmiarach – od A4 (60 kartek, 5,99 zł/ 1 szt.), przez standardowe A5 (60 kartek, 2,49 zł/ 1 szt.) po kieszonkowe A7 (100 kartek, 1,79 zł/ 1 szt.). Dzięki temu sprawdzą się na wszystkich lekcjach: pozwolą wykonać skomplikowane obliczenia, przelać na papier myśli, narysować szkic. Notes Lidl A7 przyda się także poza szkołą, ponieważ ze względu na niewielkie rozmiary idealnie nadaje się do przygotowania listy zakupów.
DZIKie zeszyty
Notatek nie sporządza się jedynie na wf-ie, ale w najnowszej ofercie Lidl Polska znajdą się także zeszyty dla młodych sportowców. WK Dzik to marka stworzona przez 4 polskich youtuberów – Robura, Sakera, Ponczka i Owcę – którzy za cel stawiają sobie popularyzowanie aktywności fizycznej. Opracowują sportowe ubrania, wprowadzili na rynek własny napój energetyczny i prowadzą na Youtube kilka kanałów, mających łącznie ponad 2 miliony subskrybentów. Niedawno oferta produktów WK Dzik poszerzyła się o zeszyty, które będą dostępne wyłącznie w sieci Lidl Polska od czwartku 11 sierpnia. One także różnią się wzorami i rozmiarami, ich cechą wspólną jest natomiast bardzo wysoka jakość wykonania – wybrane warianty mają np. twardą, gumowaną oprawę. To doskonała okazja dla każdego fana sportu, by zaopatrzyć się w zeszyty z logo ulubionej ekipy.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Muzyka

Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system
Wokalistka zapewnia, że mocno kibicuje Justynie Steczkowskiej w drodze po zwycięstwo w 69. Konkursie Piosenki Eurowizji w Szwajcarii. I choć te zmagania mają drugie dno i nie zawsze liczą się tylko umiejętności wokalne reprezentantów poszczególnych krajów, to Marta Wiśniewska wierzy, że talent i potencjał polskiej gwiazdy będą ponad wszelkimi podziałami. Tancerka zaznacza też, że ona sama nie wzięłaby udziału w tym konkursie.
Konsument
Eksperci apelują do Ministerstwa Zdrowia o zmianę w polityce nikotynowej. Powinna lepiej chronić dzieci i młodzież

Wprowadzanie kolejnych zakazów w ustawie tytoniowej nie przyniesie spodziewanego rezultatu – oceniają lekarze i terapeuci pracujący z osobami uzależnionymi. Według nich należy osobno rozpisać działania rozwiązujące problem na poziomie osób dorosłych, które już palą, i te, które będą nakierowane na ochronę dzieci i młodzieży przed dostępem do wyrobów nikotynowych. Stowarzyszenie Jump93 wraz z przedstawicielami środowisk psychiatrycznych i zdrowia publicznego zaapelowało o systemowe podejście do polityki nikotynowej, z uwzględnieniem potencjału strategii redukcji szkód.
Prawo
Rząd planuje dalsze zmiany w opiece wczesnodziecięcej. Ma to pomóc odwrócić negatywne trendy demograficzne

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej prowadzi prekonsultacje dotyczące dalszych etapów reformy opieki wczesnodziecięcej i podkreśla, że jest to jedno z kluczowych zadań podjętych przez resort. Ma to pomóc w zatrzymaniu negatywnych trendów demograficznych. W 2024 roku w Polsce urodziło się 252 tys. dzieci, czyli o ponad 20 tys. mniej niż w poprzednim roku i najmniej w całym okresie powojennym.