Komunikaty PR

Wyjątkowe zeszyty Lidl i WK Dzik w sieci Lidl Polska

2022-08-10  |  16:00

Niebawem rozpocznie się rok szkolny, ale kompletowanie szkolnej wyprawki warto zacząć już teraz. Zwłaszcza, że w sklepach Lidl Polska klienci jak co roku znajdą szereg artykułów papierniczych wysokiej jakości, dostępnych w atrakcyjnych cenach. Tym razem sieć przygotowała dwie wyjątkowe serie zeszytów, które będą w sprzedaży od czwartku 11 sierpnia: z logo własnym oraz ekipy zakręconych, polskich youtuberów sportowych – WK Dzik.

Choć w szkołach pojawia się coraz więcej nowoczesnego, multimedialnego sprzętu, zeszyt wciąż jest nieodłącznym atrybutem ucznia i z tego powodu powinien prezentować się estetycznie. Zeszyty Lidl Polska będą dostępne w wielu wariantach kolorystycznych oraz rozmiarach – od A4 (60 kartek, 5,99 zł/ 1 szt.), przez standardowe A5 (60 kartek, 2,49 zł/ 1 szt.) po kieszonkowe A7 (100 kartek, 1,79 zł/ 1 szt.). Dzięki temu sprawdzą się na wszystkich lekcjach: pozwolą wykonać skomplikowane obliczenia, przelać na papier myśli, narysować szkic. Notes Lidl A7 przyda się także poza szkołą, ponieważ ze względu na niewielkie rozmiary idealnie nadaje się do przygotowania listy zakupów.

 


DZIKie zeszyty

Notatek nie sporządza się jedynie na wf-ie, ale w najnowszej ofercie Lidl Polska znajdą się także zeszyty dla młodych sportowców. WK Dzik to marka stworzona przez 4 polskich youtuberów – Robura, Sakera, Ponczka i Owcę – którzy za cel stawiają sobie popularyzowanie aktywności fizycznej. Opracowują sportowe ubrania, wprowadzili na rynek własny napój energetyczny i prowadzą na Youtube kilka kanałów, mających łącznie ponad 2 miliony subskrybentów. Niedawno oferta produktów WK Dzik poszerzyła się o zeszyty, które będą dostępne wyłącznie w sieci Lidl Polska od czwartku 11 sierpnia. One także różnią się wzorami i rozmiarami, ich cechą wspólną jest natomiast bardzo wysoka jakość wykonania – wybrane warianty mają np. twardą, gumowaną oprawę. To doskonała okazja dla każdego fana sportu, by zaopatrzyć się w zeszyty z logo ulubionej ekipy.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Top 5 Legalnych Stron z Mystery Boxami w Polsce Biuro prasowe
2025-08-18 | 12:00

Top 5 Legalnych Stron z Mystery Boxami w Polsce

Rynek mystery boxów w Polsce dynamicznie się rozwija, przyciągając zarówno kolekcjonerów, jak i osoby szukające emocji związanych z rozpakowywaniem
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Sylwia Butor: Badania profilaktyczne powinny być częścią naszej codzienności. Jak zrobienie paznokci czy koloryzacja włosów

Influencerka uważa, że nawet o tak trudnym temacie jak choroby nowotworowe można mówić w social mediach w taki sposób, żeby nie straszyć, ale skutecznie przekonywać chociażby do profilaktyki. Raport „Polki a profilaktyka raka piersi – motywacje, bariery oraz opinie o zaangażowaniu marek w kwestie prozdrowotne” pokazuje, że kobiety w tej kwestii coraz częściej sięgają po informacje z internetu, mediów społecznościowych oraz kampanii edukacyjnych, webinarów czy warsztatów. Dlatego też Sylwia Butor w swoich rolkach zamierza w sposób przystępny i niebudzący niepotrzebnego lęku jak najczęściej zachęcać swoje obserwatorki do badań profilaktycznych.

Prawo

Koszty certyfikacji wyrobów medycznych sięgają milionów euro. Pacjenci mogą stracić dostęp do wyrobów ratujących życie

Od 2027 roku wszystkie firmy produkujące wyroby medyczne w Unii Europejskiej będą musiały posiadać certyfikat zgodności z rozporządzeniem MDR (Medical Devices Regulation). Nowe przepisy wprowadzają dużo ostrzejsze wymagania w zakresie dokumentacji, badań klinicznych oraz procedur certyfikacyjnych. Branża ostrzega, że część małych i średnich producentów nie zdąży się dostosować. Problemem jest także wysoki koszt i długi czas uzyskiwania certyfikatów. W konsekwencji z rynku mogą zniknąć urządzenia ratujące życie.

Ochrona środowiska

Lasy Państwowe wywiozły w zeszłym roku z lasów 820 tirów śmieci. Kosztowało to 34 mln zł

Lasy traktowane są nierzadko jak dzikie wysypiska śmieci, gdzie można bezkarnie wyrzucać różne odpady, nie tylko resztki jedzenia czy plastikowe torby, butelki czy puszki, ale też elektrośmieci i toksyczne substancje. Z wyliczeń Lasów Państwowych wynika, że w ubiegłym roku wywóz śmieci kosztował spółkę 34 mln zł. Każda wycieczka do lasu wymaga przestrzegania podstawowych zasad, a nieśmiecenie jest jedną z nich. Leśnicy przestrzegają także przed wjeżdżaniem do lasów samochodami, płoszeniem dzikich zwierząt czy rozpalaniem ogniska czy grilla.