Wypatruj nowych smartfonów Huawei z serii P i odbierz 50 zł na zakupy
Huawei zachęca konsumentów do śledzenia informacji na temat nadchodzącej premiery nowych smartfonów z serii P. Z tej okazji, każdy, kto do południa 4 marca zapisze się do newslettera marki na stronie: https://shop.huawei.com/pl/promo-teaser.html, otrzyma 50 zł do wykorzystania na zakupy w sklepie internetowym huawei.pl. Zaraz po zakończeniu akcji promocyjnej, Huawei odkryje karty co do polskiej oferty dla dwóch modeli z nowej serii – P40 lite i P40 lite E.
„Przygotuj się na mistrzowską ofertę” – to hasło nowej akcji promocyjnej Huawei. Aby wziąć w niej udział i otrzymać 50 zł do wykorzystania na zakupy w sklepie internetowym huawei.pl, wystarczy do 4 marca do 12:00 wejść na stronę https://shop.huawei.com/pl/promo-teaser.html i w odpowiednim polu wpisać swój adres e-mail. Następnie, na ten sam adres, zostanie wysłany kupon rabatowy, który będzie można wykorzystać do 25 marca. Warunkiem jest, aby minimalna wartość zamówienia wynosiła 200 zł.
Promocją objęte są również dwa nowe smartfony, które Huawei zaprezentuje oficjalnie podczas konferencji 4 marca.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.