Komunikaty PR

Wypełnij dzień smakiem! Nowa kampania marki Wasa z Agnieszką Radwańską

2021-02-05  |  09:35

„Wypełnij dzień smakiem” to hasło nowej kampanii marki Wasa z udziałem Agnieszki Radwańskiej, rozpoznawalnej na całym świecie, utytułowanej polskiej tenisistki. Działania marketingowe będą realizowane w kanałach digital oraz sklepach. Kampania rozpoczęła się 1 lutego. 

 Nasza dotychczasowa współpraca z Agnieszką Radwańską jako ambasadorką marki Wasa przynosi znakomite efekty. W 2020 roku zanotowaliśmy doskonałe wyniki sprzedażowe, odświeżyliśmy też wizerunek marki. W nowej kampanii chcemy podkreślić, że bogate w błonnik, pełnoziarniste pieczywo chrupkie to dobry wybór dla ludzi aktywnych, dla których ważny jest zdrowy styl życia, a jednocześnie wygoda – mówi Damian Podawca, Marketing Manager w firmie Barilla, do której należy marka Wasa.

Produkty marki Wasa są dostępne w Polsce w formie klasycznego pieczywa chrupkiego, pieczywa lekkiego, jak również przekąsek z linii Delicate oraz kanapek. Daje to klientom szeroki, sprawdzony wybór na wiele różnych okazji.  

 Pieczywo chrupkie z ulubionymi dodatkami to świetny sposób na to, by dobrze i smacznie zacząć dzień. Stąd hasło naszej kampanii – „Wypełnij dzień smakiem”. Z kolei przekąski z linii Delicate to doskonała propozycja na domowe popołudnie. Wiemy, że konsumenci są coraz bardziej świadomi, zwracają uwagę na skład produktów, chcą jeść lepiej. Jako lider sprzedaży pieczywa chrupkiego odpowiadamy na te potrzeby – dodaje Damian Podawca. 

– Jako były sportowiec doskonale wiem, jak ważne dla prawidłowego funkcjonowania organizmu jest zdrowe, regularne odżywianie. Zwracam uwagę na jakość i skład produktów, dlatego wybieram markę Wasa – mówi Agnieszka Radwańska. 

– Na co dzień często mamy mało czasu na przygotowanie posiłków dla siebie i rodziny. Jestem osobą aktywną, do tego mamą, potrzebuję więc produktów, które pozwolą mi szybko zrobić smaczne śniadanie lub przekąskę. Produkty marki Wasa z ulubionymi dodatkami są więc dla mnie idealnym rozwiązaniem – dodaje ambasadorka marki.

Kampania „Wypełnij dzień smakiem” będzie obecna w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram) oraz w formie spotów (15’’ i 6’’) na portalu YouTube. 

Za kreację materiałów do kampanii opowiada Publicis Lion. Wsparcie w mediach społecznościowych zapewnia F11. Materiały in-store przygotowuje agencja Fortis.  Działania PR prowadzi agencja Big Picture. Działania mediowe wspiera agencja Media Direction OMD.

Zachęcamy do obejrzenia nowego spotu z udziałem ambasadorki:

https://www.youtube.com/watch?v=dukGwGNJQQ0&list=PLQDFaP5SApAgZOESrO99lvMaTw38ztdj1&index=6

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Problemy społeczne

Otyłość i insulinooporność zwiększają ryzyko rozwoju alzheimera. Do 2050 roku liczba chorych może się podwoić

Według Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) liczba pacjentów chorujących na chorobę Alzheimera będzie wzrastać. Eksperci szacują, że do 2030 roku na całym świecie będzie ich 50–65 mln, a do 2050 roku – nawet dwa razy więcej. Prognozy są alarmujące, dlatego specjaliści zwracają uwagę na konieczność profilaktyki, w tym leczenia otyłości, cukrzycy typu 2 i insulinooporności. Liczne badania potwierdzają, że znacznie zwiększają one ryzyko zachorowania na choroby neurodegeneracyjne.

Media

Doda: Realizacja filmu o moim życiu obudziła wielu ludzi, którzy mi bardzo źle życzą. Wśród moich byłych też są jakieś nerwowe ruchy

Wokalistka czuje się zaszczycona tym, że pojawił się pomysł na realizację filmu dokumentalnego, w którym będzie mogła ujawnić szczegóły swojego życia prywatnego i zawodowego. Jak zauważa, nie każdy artysta jest w ten sposób doceniony. Dlatego też ona postanowiła wykorzystać tę szansę i chce jak najlepiej zaprezentować się w tej produkcji. Doda przyznaje również, że ten projekt wywołał wiele negatywnych emocji.