Komunikaty PR

Wyprawka szkolna za 50 złotych? W Pepco to możliwe!

2024-08-09  |  14:00
Biuro prasowe

Wyprawka szkolna za 50 złotych? W Pepco to możliwe!

Już niedługo w szkołach wybrzmi dzwonek, a uczniowie zasiądą w ławkach po wakacyjnej przerwie. To właśnie z myślą o nich i ich rodzicach, Pepco stworzyło podstawowy zestaw szkolny, który można skompletować za jedyne 50 zł! W tej cenie rodzice wyposażą swoje pociechy w: zeszyt, blok, długopisy, ołówki, gumki i nożyczki, a także koszulkę i spodenki. Oprócz podstawowych przyborów szkolnych, w sklepach na uczniów czeka już szeroki wybór plecaków, ubrań, obuwia i innych akcesoriów przydatnych w powrocie do szkoły, a to wszystko w konkurencyjnie niskich cenach.

Wakacje w pełni, ale szkoła tuż tuż…

Wakacyjny odpoczynek trwa w najlepsze, a dzieci cieszą się beztroskim czasem zabaw i wycieczek. Inaczej wygląda sytuacja rodziców, którzy pod koniec lipca już rozpoczynają przygotowania dziecka do nowego roku szkolnego. Skompletowanie szkolnej wyprawki może być prawdziwym wyzwaniem, wymagającym nie tylko czasu i energii, ale także wydatków, zwłaszcza jeśli dziecko idzie do szkoły po raz pierwszy. Pepco doskonale zna potrzeby i oczekiwania – zarówno uczniów, jak i ich rodziców. Dlatego oferuje funkcjonalne, wysokiej jakości akcesoria szkolne w atrakcyjnych cenach i do kupienia w jednym miejscu.

Wyprawka szkolna za 50 złotych

Podstawowa wyprawka szkolna w sklepach Pepco może kosztować tylko 50 złotych! W jej skład wchodzą: zeszyt A5 (1,5 zł), zestaw 8 kolorowych długopisów (3 zł), opakowanie 6 ołówków z gumką HB (1,5 zł), temperówka z pojemnikiem (2 zł), zestaw dwóch gumek do mazania (1,5 zł), nożyczki dziecięce (3 zł), piórnik (5 zł), blok rysunkowy A4 (2 zł), t-shirt (10 zł) oraz spodnie z bajkowymi motywami ze 100% bawełny (20 zł).

Pierwsze dni w szkole to dla dziecka ogromne przeżycie – powrót do codziennych obowiązków związanych ze zdobywaniem wiedzy, kształtowanie relacji z rówieśnikami, a także wiele nowych doświadczeń. Zdajemy sobie sprawę, że rozpoczęcie roku szkolnego może wiązać się z wieloma emocjami także u rodziców. Zwłaszcza wtedy, gdy przychodzi do skompletowania wyprawki szkolnej. Dlatego wychodzimy naprzeciw wyzwaniom opiekunów, tworząc szeroką i różnorodną ofertę wyposażenia ucznia. Chcemy, aby każdy rodzic mógł łatwo znaleźć coś, co spełni oczekiwania ich dziecka, a równocześnie będzie w niskiej cenie – mówi Agnieszka Jaworska, Commercial Director Pepco Group.

 

 

Plecaki, bidony, lunch boxy i superbohaterowie

Poza podstawowymi produktami potrzebnymi każdemu uczniowi, Pepco przygotowało także zróżnicowaną ofertę szkolną obejmującą m.in. plecaki, zestawy przyborów artystycznych, czy lunch boxy i bidony. Fani popularnych bajek również znajdą coś dla siebie w szerokiej ofercie ubrań i akcesoriów, uwzględniającej także modne nadruki przygotowane we współpracy z Marvel, Disney, Barbie czy Hot Wheels. Dzięki kolorowym i ciekawym motywom powrót do szkoły będzie dla dziecka jeszcze bardziej ekscytujący.

***

Grupa Pepco

Grupa Pepco powstała w 2015 roku i składa się z silnych sieci detalicznych, tzn. Pepco, Dealz i Poundland, współpracujących z PGS, globalnym dostawcą. Grupa Pepco ma obecnie ponad 4900 sklepów w 20 krajach i zatrudnia ok. 47 000 osób.

 

Pepco

Pepco, tak zwany value retailer, to jedna z największych w Europie sieci handlowych, oferujących odzież dla całej rodziny i artykuły dla domu w bardzo atrakcyjnych cenach. Po blisko 20 latach nieprzerwanego rozwoju sklepy Pepco są obecnie odwiedzane przez klientów przeprowadzających 30 milionów transakcji miesięcznie. Firma, której główna siedziba mieści się w Poznaniu, zatrudnia obecnie ponad 30 tysięcy pracowników w 18 krajach w całej Europie i posiada sieć ponad 3700 sklepów.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.