Komunikaty PR

Wyprawka szkolna za 50 złotych? W Pepco to możliwe!

2024-08-09  |  14:00
Biuro prasowe

Wyprawka szkolna za 50 złotych? W Pepco to możliwe!

Już niedługo w szkołach wybrzmi dzwonek, a uczniowie zasiądą w ławkach po wakacyjnej przerwie. To właśnie z myślą o nich i ich rodzicach, Pepco stworzyło podstawowy zestaw szkolny, który można skompletować za jedyne 50 zł! W tej cenie rodzice wyposażą swoje pociechy w: zeszyt, blok, długopisy, ołówki, gumki i nożyczki, a także koszulkę i spodenki. Oprócz podstawowych przyborów szkolnych, w sklepach na uczniów czeka już szeroki wybór plecaków, ubrań, obuwia i innych akcesoriów przydatnych w powrocie do szkoły, a to wszystko w konkurencyjnie niskich cenach.

Wakacje w pełni, ale szkoła tuż tuż…

Wakacyjny odpoczynek trwa w najlepsze, a dzieci cieszą się beztroskim czasem zabaw i wycieczek. Inaczej wygląda sytuacja rodziców, którzy pod koniec lipca już rozpoczynają przygotowania dziecka do nowego roku szkolnego. Skompletowanie szkolnej wyprawki może być prawdziwym wyzwaniem, wymagającym nie tylko czasu i energii, ale także wydatków, zwłaszcza jeśli dziecko idzie do szkoły po raz pierwszy. Pepco doskonale zna potrzeby i oczekiwania – zarówno uczniów, jak i ich rodziców. Dlatego oferuje funkcjonalne, wysokiej jakości akcesoria szkolne w atrakcyjnych cenach i do kupienia w jednym miejscu.

Wyprawka szkolna za 50 złotych

Podstawowa wyprawka szkolna w sklepach Pepco może kosztować tylko 50 złotych! W jej skład wchodzą: zeszyt A5 (1,5 zł), zestaw 8 kolorowych długopisów (3 zł), opakowanie 6 ołówków z gumką HB (1,5 zł), temperówka z pojemnikiem (2 zł), zestaw dwóch gumek do mazania (1,5 zł), nożyczki dziecięce (3 zł), piórnik (5 zł), blok rysunkowy A4 (2 zł), t-shirt (10 zł) oraz spodnie z bajkowymi motywami ze 100% bawełny (20 zł).

Pierwsze dni w szkole to dla dziecka ogromne przeżycie – powrót do codziennych obowiązków związanych ze zdobywaniem wiedzy, kształtowanie relacji z rówieśnikami, a także wiele nowych doświadczeń. Zdajemy sobie sprawę, że rozpoczęcie roku szkolnego może wiązać się z wieloma emocjami także u rodziców. Zwłaszcza wtedy, gdy przychodzi do skompletowania wyprawki szkolnej. Dlatego wychodzimy naprzeciw wyzwaniom opiekunów, tworząc szeroką i różnorodną ofertę wyposażenia ucznia. Chcemy, aby każdy rodzic mógł łatwo znaleźć coś, co spełni oczekiwania ich dziecka, a równocześnie będzie w niskiej cenie – mówi Agnieszka Jaworska, Commercial Director Pepco Group.

 

 

Plecaki, bidony, lunch boxy i superbohaterowie

Poza podstawowymi produktami potrzebnymi każdemu uczniowi, Pepco przygotowało także zróżnicowaną ofertę szkolną obejmującą m.in. plecaki, zestawy przyborów artystycznych, czy lunch boxy i bidony. Fani popularnych bajek również znajdą coś dla siebie w szerokiej ofercie ubrań i akcesoriów, uwzględniającej także modne nadruki przygotowane we współpracy z Marvel, Disney, Barbie czy Hot Wheels. Dzięki kolorowym i ciekawym motywom powrót do szkoły będzie dla dziecka jeszcze bardziej ekscytujący.

***

Grupa Pepco

Grupa Pepco powstała w 2015 roku i składa się z silnych sieci detalicznych, tzn. Pepco, Dealz i Poundland, współpracujących z PGS, globalnym dostawcą. Grupa Pepco ma obecnie ponad 4900 sklepów w 20 krajach i zatrudnia ok. 47 000 osób.

 

Pepco

Pepco, tak zwany value retailer, to jedna z największych w Europie sieci handlowych, oferujących odzież dla całej rodziny i artykuły dla domu w bardzo atrakcyjnych cenach. Po blisko 20 latach nieprzerwanego rozwoju sklepy Pepco są obecnie odwiedzane przez klientów przeprowadzających 30 milionów transakcji miesięcznie. Firma, której główna siedziba mieści się w Poznaniu, zatrudnia obecnie ponad 30 tysięcy pracowników w 18 krajach w całej Europie i posiada sieć ponad 3700 sklepów.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Doda: Udało mi się całkowicie zwalczyć przyczynę Hashimoto, a nie tylko skutki tej choroby. Nadal będę się dzielić moimi doświadczeniami i nie dam się zastraszyć

Niedawno piosenkarka podzieliła się swoim sposobem na wyleczenie się z hashimoto. Jak podkreśla, kiedy ona sama kilka lat temu usłyszała diagnozę, postanowiła zrobić wszystko, by zatrzymać rozwój przewlekłego zapalenia tarczycy o podłożu autoimmunologicznym. Przede wszystkim zaczęła prowadzić zdrowy styl życia i postawiła na restrykcyjną dietę. Skutecznym antidotum miały się też okazać suplementy. Jej wypowiedź wywołała spore kontrowersje. Lekarze podkreślają bowiem, że całkowite wyleczenie się z tego schorzenia nie jest możliwe, a rozwój choroby mogą powstrzymać wyłącznie leki.

Konsument

Po debacie prezydenckiej wzrosło zainteresowanie woreczkami nikotynowymi. Niesłusznie mylone są z nielegalnymi w Polsce snusami

Debata prezydencka 23 maja br. pokazała, że Polacy nie wiedzą, czym są saszetki nikotynowe oraz snusy, a także czym się różnią. Sztab wyborczy Karola Nawrockiego podał, że kandydat na prezydenta podczas debaty przyjął snus. Sam Karol Nawrocki sprostował, że była to saszetka nikotynowa. Tymczasem różnica między oboma produktami jest ogromna. Snus zawiera tytoń, którego nie ma w saszetce, a jego sprzedaż w UE – z wyjątkiem Szwecji – jest zabroniona.

Transport

SUV-y dominują rynek motoryzacyjny. Hyundai wprowadzi latem do sprzedaży nowy siedmioosobowy model

Na polskich i europejskich drogach królują SUV-y. W kwartale br. stanowiły już 60 proc. nowych rejestracji w Polsce. Latem w sprzedaży pojawi się nietypowa odmiana SUV-a: siedmioosobowy elektryczny Hyundai IONIQ 9. Marka zapewnia, że to pokaz jej możliwości technologicznych.