Komunikaty PR

Wystartowała kampania „Odwagi z kroplą Maggi!”

2023-11-06  |  14:30
Biuro prasowe

Odwaga jest kluczem do odkrywania nowych smaków i eksperymentowania w kuchni. Właśnie ruszyła kampania „Odwagi z kroplą Maggi!”, w ramach której marka zaprasza do odważnych kulinarnych eksploracji. To nie tylko smakowite wyzwania, ale także okazja do wyjścia ze swojej strefy komfortu. Rozpocznij przygodę z gotowaniem, odkrywając tajemnice Maggi.

 

Nie dla monotonii, tak dla odwagi

Przestrzeń kulinarna dynamicznie ewoluuje, podobnie jak nasze oczekiwania względem jedzenia. Monotonia w kuchni może być prawdziwym niszczycielem apetytu. Odtwarzanie podobnych przepisów i używanie tych samych składników sprawi, że nawet najsmaczniejsze dania zaczną tracić swój urok. Jednak, aby nadać naszym posiłkom więcej kreatywności potrzeba trochę odwagi. To ona pomoże nam odkrywać nowe kombinacje smaków, testować różne techniki kulinarne i tworzyć dania, które staną się prawdziwymi dziełami sztuki. W ten sposób możemy przełamać stereotypy i przygotowywać potrawy, które zachwycą podniebienie i będą smakowicie wyglądać. Kulinarne nowatorstwo oznacza gotowość do eksperymentowania. To podejście, które pozwala nam wychodzić poza granice przyzwyczajeń i poszukiwać nowych inspiracji. Właśnie tak uczymy się łączyć smaki, których jeszcze nie próbowaliśmy, dodawać nowe składniki do tradycyjnych potraw czy próbować nieznanych nam wcześniej przepisów. I choć korzyści są oczywiste, pojawia się pytanie: co zrobić w sytuacji, gdy brakuje nam gotowości do podjęcia ryzyka? Według marki Maggi odpowiedź jest prosta. Wystarczy kropla odwagi.

 

Maggi – więcej niż przyprawa

Maggi to popularna przyprawa płynna, która od dawna obecna jest w polskiej kuchni. Nie tylko jest częścią naszej tradycji, ale również wpasowuje się w nowoczesne trendy kulinarne. Jej historia sięga 1886 roku, kiedy to Julius Maggi opracował formułę, jak i charakterystyczny wygląd butelki. Dziś dzięki swojej wyjątkowej recepturze, Maggi wzbogaca smak i doświadczenie kulinarne, a także pozwala nadać daniom piątego smaku Umami. Ta wszechstronność sprawia, że jest przydatna na każdym etapie procesu gotowania. Nie stanowi jedynie dodatku do zup – można wzbogacić nią również drugie dania, sosy, marynaty, a także potrawy warzywne i mięsne. Gwarantuje pełnię smaku i charakteru. To idealne wyjście na uniknięcie nudnych i mdłych posiłków.

 

Konkurs i działania promujące

W ramach kampanii „Odwagi z kroplą Maggi!” marka zachęca swoich konsumentów do eksperymentów kuchennych i otwartości na nowe doświadczenia. Lunch w balonie, obiad w chmurach czy może kolacja w ciemności? Jeśli marzysz o niekonwencjonalnym posiłku z nutą adrenaliny, to idealny czas, aby o niego zawalczyć. Maggi przygotowała konkurs, w którym będzie można wygrać niesamowitą kulinarną przygodę. Od 6 listopada br. można zgłaszać chęć wzięcia udziału w wydarzeniu. Wystarczy pod postem konkursowym na Instagramie podzielić się przepisem na zaskakujące danie doprawione paroma kroplami Maggi. Na zwycięzców czeka masa emocji i niezapomnianych przeżyć. Oprócz nagrody głównej uczestnicy zawalczą również o zdobycie pary niepowtarzalnych skarpetek ze specjalnym wzorem, z bohaterką całej aktywacji – przyprawą Maggi. Odwagi nie zabraknie też znanym i lubianym trendsetterom. Inicjatywę wspierać będą znani influencerzy lifestylowi i kulinarni. W ich prywatnych kuchniach również znajdzie się przestrzeń na wyrażanie kreatywności i eksplorację nowych smaków.

Ponadto 2 października wystartowała kampania telewizyjna kultowej przyprawy w płynie. Widzowie dowiedzą się o szeregu możliwości, jakie oferuje produkt w urozmaicaniu codziennych jadłospisów. Spot przygotowany przez agencję Publicis zobaczymy w telewizji do 29 października.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.