Wystartowała kampania „Odwagi z kroplą Maggi!”
Odwaga jest kluczem do odkrywania nowych smaków i eksperymentowania w kuchni. Właśnie ruszyła kampania „Odwagi z kroplą Maggi!”, w ramach której marka zaprasza do odważnych kulinarnych eksploracji. To nie tylko smakowite wyzwania, ale także okazja do wyjścia ze swojej strefy komfortu. Rozpocznij przygodę z gotowaniem, odkrywając tajemnice Maggi.
Nie dla monotonii, tak dla odwagi
Przestrzeń kulinarna dynamicznie ewoluuje, podobnie jak nasze oczekiwania względem jedzenia. Monotonia w kuchni może być prawdziwym niszczycielem apetytu. Odtwarzanie podobnych przepisów i używanie tych samych składników sprawi, że nawet najsmaczniejsze dania zaczną tracić swój urok. Jednak, aby nadać naszym posiłkom więcej kreatywności potrzeba trochę odwagi. To ona pomoże nam odkrywać nowe kombinacje smaków, testować różne techniki kulinarne i tworzyć dania, które staną się prawdziwymi dziełami sztuki. W ten sposób możemy przełamać stereotypy i przygotowywać potrawy, które zachwycą podniebienie i będą smakowicie wyglądać. Kulinarne nowatorstwo oznacza gotowość do eksperymentowania. To podejście, które pozwala nam wychodzić poza granice przyzwyczajeń i poszukiwać nowych inspiracji. Właśnie tak uczymy się łączyć smaki, których jeszcze nie próbowaliśmy, dodawać nowe składniki do tradycyjnych potraw czy próbować nieznanych nam wcześniej przepisów. I choć korzyści są oczywiste, pojawia się pytanie: co zrobić w sytuacji, gdy brakuje nam gotowości do podjęcia ryzyka? Według marki Maggi odpowiedź jest prosta. Wystarczy kropla odwagi.
Maggi – więcej niż przyprawa
Maggi to popularna przyprawa płynna, która od dawna obecna jest w polskiej kuchni. Nie tylko jest częścią naszej tradycji, ale również wpasowuje się w nowoczesne trendy kulinarne. Jej historia sięga 1886 roku, kiedy to Julius Maggi opracował formułę, jak i charakterystyczny wygląd butelki. Dziś dzięki swojej wyjątkowej recepturze, Maggi wzbogaca smak i doświadczenie kulinarne, a także pozwala nadać daniom piątego smaku Umami. Ta wszechstronność sprawia, że jest przydatna na każdym etapie procesu gotowania. Nie stanowi jedynie dodatku do zup – można wzbogacić nią również drugie dania, sosy, marynaty, a także potrawy warzywne i mięsne. Gwarantuje pełnię smaku i charakteru. To idealne wyjście na uniknięcie nudnych i mdłych posiłków.
Konkurs i działania promujące
W ramach kampanii „Odwagi z kroplą Maggi!” marka zachęca swoich konsumentów do eksperymentów kuchennych i otwartości na nowe doświadczenia. Lunch w balonie, obiad w chmurach czy może kolacja w ciemności? Jeśli marzysz o niekonwencjonalnym posiłku z nutą adrenaliny, to idealny czas, aby o niego zawalczyć. Maggi przygotowała konkurs, w którym będzie można wygrać niesamowitą kulinarną przygodę. Od 6 listopada br. można zgłaszać chęć wzięcia udziału w wydarzeniu. Wystarczy pod postem konkursowym na Instagramie podzielić się przepisem na zaskakujące danie doprawione paroma kroplami Maggi. Na zwycięzców czeka masa emocji i niezapomnianych przeżyć. Oprócz nagrody głównej uczestnicy zawalczą również o zdobycie pary niepowtarzalnych skarpetek ze specjalnym wzorem, z bohaterką całej aktywacji – przyprawą Maggi. Odwagi nie zabraknie też znanym i lubianym trendsetterom. Inicjatywę wspierać będą znani influencerzy lifestylowi i kulinarni. W ich prywatnych kuchniach również znajdzie się przestrzeń na wyrażanie kreatywności i eksplorację nowych smaków.
Ponadto 2 października wystartowała kampania telewizyjna kultowej przyprawy w płynie. Widzowie dowiedzą się o szeregu możliwości, jakie oferuje produkt w urozmaicaniu codziennych jadłospisów. Spot przygotowany przez agencję Publicis zobaczymy w telewizji do 29 października.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić
Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.
Prawo
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek. Tylko część firm działa na rzecz równości płci

Luka w zatrudnieniu kobiet i mężczyzn spadła w UE do najniższego poziomu w ostatniej dekadzie. Jednocześnie jednak panie częściej niż na kierowniczych pracują na niższych i gorzej płatnych stanowiskach. W Polsce, jak wynika z danych 30% Club Poland, udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na GPW wynosi 18,4 proc. Wskazuje to na potrzebę wdrożenia skutecznych działań na rzecz zwiększenia udziału kobiet w najwyższych strukturach zarządzania, również na szczeblu unijnym.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.