Komunikaty PR

Wystawa prac Macieja „Świętego” w Galerii Dominikańskiej

2021-05-04  |  12:00
Biuro prasowe

Ulubione miejsce zakupów wrocławian już niebawem może także przyciągnąć uwagę osób pasjonujących się sztuką. Od wtorku w Galerii Dominikańskiej będzie można zobaczyć wystawę prac wrocławskiego artysty – Macieja „Świętego” Święcickiego. Ekspozycję tworzą wyjątkowe plakaty związane z Wrocławiem oraz ze znanymi postaciami ze świata filmu, muzyki i sportu. Prace można oglądać do 4 czerwca.

 

Galeria Dominikańska od lat aktywnie angażuje się w projekty z obszaru kultury oraz sztuki. Możliwość wystawienia niepowtarzalnych grafik Macieja „Świętego” w przestrzeni handlowej, to przykład takiej współpracy z jednym z wybitnych lokalnych artystów.

 

Wystawa w Galerii Dominikańskiej podzielona jest na dwie części. Pierwsza z nich składa się z 10 plakatów, które, jak sam autor przyznaje, powstały inspirowane miłością do Wrocławia. Przedstawiają one wyjątkowe miejsca, nierozerwalnie związane z historią miasta i jego mieszkańcami, a także wydarzenia o charakterze społecznym – Wrocławska Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy czy Gitarowy Rekord Guinnessa. Druga część ekspozycji przedstawia 10 podobizn znanych i lubianych aktorów, gwiazd estrady, postaci ze świata sportu, a także Prezydenta Miasta Wrocławia, Jacka Sutryka. Obecność w tak zaszczytnym gronie przypadła również Galerii Dominikańskiej, symbolizującej kultowe miejsce zakupów wrocławian.

 

Ekspozycja znajduje się na pasażu na poziomie +1. Można ją zwiedzać codziennie, w godzinach otwarcia Galerii Dominikańskiej. Wystawa potrwa od 4 maja do 4 czerwca.

 

- Maciej „Święty” tworzy wyjątkowe prace artystyczne, bliskie wielu osobom, gdyż nawiązuje w nich do naszego miasta i jego mieszkańców. Wrocław jest nad wyraz bogaty kulturalnie i piękny architektonicznie, a  prezentowana wystawa jest doskonałą okazją do tego, aby poznać nowe miejsca w mieście lub odkryć je na nowo. Zwiedzającym z pewnością spodoba się także galeria perfekcyjnie sportretowanych postaci sławnych osób - mówi Ewa Hiller, dyrektor Galerii Dominikańskiej. –  Czujemy się częścią lokalnej społeczności, dlatego chętnie wspieramy ich przedstawicieli na różnych polach aktywności społecznej i kulturowej. Po prostu chcemy być bliżej wrocławian– dodaje Ewa Hiller.

 

Maciej „Święty” Święcicki to wrocławski rysownik, który z pasji zrobił rzemiosło – artystyczne. Rysuje w rożnych stylach, kolorach i kreskach. Przedstawia rzeczywistość, którą zna i lubi. Bawi się barwami, technikami, interpretacjami. W swoim dorobku ma zarówno duże, ogólnopolskie projekty, jak współpraca z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, Gitarowym Rekordem Guinnessa, Urzędem Miasta Wrocławia i Prezydentem, Fundacją Marcina Gortata, Joanną Koroniewską czy Małgorzatą Kożuchowską, oraz autorskie serie plakatów tematycznych, dedykowane placówkom kulturalnym i urzędom, czy nawiązujące do różnych miast i miejsc Polski. Projektuje też serie filmowe, muzyczne i sportowe.

 

Więcej informacji na temat wydarzenia oraz oferty Galerii znajduje się na stronie https://galeria-dominikanska.pl/ oraz na facebooku Galerii Dominikańskiej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.