Komunikaty PR

Wywiad z Konradem Jezierskim: jak kampania „Satysfakcja” zmienia reklamę?

2024-10-16  |  08:00
Biuro prasowe
Do pobrania Komfort ( 0.3 MB )

W czerwcu br. sieć sklepów Komfort zaskoczyła rynek reklamowy wyjątkową platformą komunikacyjną „Satysfakcja”, która wywołała poruszenie w mediach społecznościowych. Kampania szybko stała się tematem licznych dyskusji, nawiązujących również do tego, co właściwie kryje się za jej kulisami? O backstage’u jej powstania, celach, zastosowanych technologiach i strategii opowiedział Konrad Jezierski, Członek Zarządu i OmniSales Director marki Komfort, w wywiadzie dla Spider's Web. 

Pokazaliśmy alternatywę dla klasycznego nagrywania i poszliśmy trochę w przeciwnym kierunku, niż sugerują domy produkcyjne czy agencje kreatywne zdradza Konrad Jezierski, opisując, w jaki sposób marka połączyła sztuczną inteligencję z silnikiem Unreal Engine, znanym głównie z branży gier wideo. Komfort stworzył tym samym kampanię, która łamie utarte schematy tradycyjnych reklam konsumenckich. W rozmowie Jezierski podkreślił, że zastosowanie tych technologii umożliwiło realizację elementów, które w tradycyjnej produkcji byłyby trudne do osiągnięcia lub znacznie bardziej kosztowne.

Problem tradycyjnej reklamy oraz formatu nagrywania w postaci studia i planowania zdjęć polega na tym, że po wyjściu ze studia nie ma miejsca na poprawki. To, co zostało nagrane, trzeba wykorzystać. W przypadku wybranej przez nas formy, można to poprawiać cały czas” – tłumaczy. Dzięki Unreal Engine powstało 9 dynamicznych spotów reklamowych, osadzonych w 16 różnych scenografiach, a do produkcji użyto aż 12 narzędzi sztucznej inteligencji.

Dyskusja wokół kampanii - komentarz Komfortu 

Na pewno wywołaliśmy lawinę komentarzy - i to jest ok. Ta reklama miała polaryzować. Wiedzieliśmy, że będzie polaryzować, więc zależało nam na tym, aby nie przechodzić obok niej obojętnie, tylko żeby była zapamiętywalna i aby Komfort, który przez lata stał się nieco przykurzoną marką, nie mówiącą o sobie w mediach szeroko zasięgowych, wrócił i powiedział: 'Tak, jesteśmy. Tak, jesteśmy ekspertem w kategorii łazienka, podłoga, drzwi i kuchnie.” – mówi Jezierski. Strategia ta okazała się skuteczna – kampania zainicjowała wiele dyskusji, a Komfort ponownie zwrócił na siebie uwagę jako istotny konkurent w swojej branży.

„Satysfakcja” zyskała znaczące zainteresowanie zarówno ze strony odbiorców, jak i ekspertów z dziedziny reklamy. Spoty promocyjne, ze względu na swoją intensywność, mogą wzbudzać różne reakcje, jednak liczne pozytywne komentarze w mediach społecznościowych świadczą o ich szerokim zasięgu i atrakcyjności. Odbiorcy docenili innowacyjne podejście marki, które zdecydowanie wyróżnia ją na tle konkurencji. 

Jak wynika z rozmowy na łamach Spider’s Web, połączenie niekonwencjonalnych pomysłów i nowatorskich rozwiązań pozwoliło Komfortowi stworzyć kampanię, która nie tylko przyciąga uwagę, ale także na długo zapada w pamięć.

Pełny wywiad z Konradem Jezierskim, w którym zdradza więcej szczegółów o kulisach powstawania kampanii, można obejrzeć na kanale Spider's Web na YouTube pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=OFATr8w5q2w.

***

Sklepy Komfort S.A.

Sklepy Komfort S.A. to wiodąca marka w branży wyposażenia wnętrz, która od ponad 30 lat jest obecna w Polsce. W swojej ofercie posiada wszystko, co potrzebne do kompleksowego urządzenia łazienki, wykończenia podłóg, wyboru drzwi oraz zaprojektowania kuchni i innych domowych wnętrz. To profesjonalne usługi i produkty od renomowanych producentów. Firma stawia na innowacyjność i nowoczesność, dbając na każdym kroku o satysfakcję swoich klientów w każdym z ponad 160 salonów stacjonarnych i w sklepie internetowym komfort.pl.  

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.