Wywiad z Konradem Jezierskim: jak kampania „Satysfakcja” zmienia reklamę?
W czerwcu br. sieć sklepów Komfort zaskoczyła rynek reklamowy wyjątkową platformą komunikacyjną „Satysfakcja”, która wywołała poruszenie w mediach społecznościowych. Kampania szybko stała się tematem licznych dyskusji, nawiązujących również do tego, co właściwie kryje się za jej kulisami? O backstage’u jej powstania, celach, zastosowanych technologiach i strategii opowiedział Konrad Jezierski, Członek Zarządu i OmniSales Director marki Komfort, w wywiadzie dla Spider's Web.
„Pokazaliśmy alternatywę dla klasycznego nagrywania i poszliśmy trochę w przeciwnym kierunku, niż sugerują domy produkcyjne czy agencje kreatywne” – zdradza Konrad Jezierski, opisując, w jaki sposób marka połączyła sztuczną inteligencję z silnikiem Unreal Engine, znanym głównie z branży gier wideo. Komfort stworzył tym samym kampanię, która łamie utarte schematy tradycyjnych reklam konsumenckich. W rozmowie Jezierski podkreślił, że zastosowanie tych technologii umożliwiło realizację elementów, które w tradycyjnej produkcji byłyby trudne do osiągnięcia lub znacznie bardziej kosztowne.
„Problem tradycyjnej reklamy oraz formatu nagrywania w postaci studia i planowania zdjęć polega na tym, że po wyjściu ze studia nie ma miejsca na poprawki. To, co zostało nagrane, trzeba wykorzystać. W przypadku wybranej przez nas formy, można to poprawiać cały czas” – tłumaczy. Dzięki Unreal Engine powstało 9 dynamicznych spotów reklamowych, osadzonych w 16 różnych scenografiach, a do produkcji użyto aż 12 narzędzi sztucznej inteligencji.
Dyskusja wokół kampanii - komentarz Komfortu
„Na pewno wywołaliśmy lawinę komentarzy - i to jest ok. Ta reklama miała polaryzować. Wiedzieliśmy, że będzie polaryzować, więc zależało nam na tym, aby nie przechodzić obok niej obojętnie, tylko żeby była zapamiętywalna i aby Komfort, który przez lata stał się nieco przykurzoną marką, nie mówiącą o sobie w mediach szeroko zasięgowych, wrócił i powiedział: 'Tak, jesteśmy. Tak, jesteśmy ekspertem w kategorii łazienka, podłoga, drzwi i kuchnie.” – mówi Jezierski. Strategia ta okazała się skuteczna – kampania zainicjowała wiele dyskusji, a Komfort ponownie zwrócił na siebie uwagę jako istotny konkurent w swojej branży.
„Satysfakcja” zyskała znaczące zainteresowanie zarówno ze strony odbiorców, jak i ekspertów z dziedziny reklamy. Spoty promocyjne, ze względu na swoją intensywność, mogą wzbudzać różne reakcje, jednak liczne pozytywne komentarze w mediach społecznościowych świadczą o ich szerokim zasięgu i atrakcyjności. Odbiorcy docenili innowacyjne podejście marki, które zdecydowanie wyróżnia ją na tle konkurencji.
Jak wynika z rozmowy na łamach Spider’s Web, połączenie niekonwencjonalnych pomysłów i nowatorskich rozwiązań pozwoliło Komfortowi stworzyć kampanię, która nie tylko przyciąga uwagę, ale także na długo zapada w pamięć.
Pełny wywiad z Konradem Jezierskim, w którym zdradza więcej szczegółów o kulisach powstawania kampanii, można obejrzeć na kanale Spider's Web na YouTube pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=OFATr8w5q2w.
***
Sklepy Komfort S.A.
Sklepy Komfort S.A. to wiodąca marka w branży wyposażenia wnętrz, która od ponad 30 lat jest obecna w Polsce. W swojej ofercie posiada wszystko, co potrzebne do kompleksowego urządzenia łazienki, wykończenia podłóg, wyboru drzwi oraz zaprojektowania kuchni i innych domowych wnętrz. To profesjonalne usługi i produkty od renomowanych producentów. Firma stawia na innowacyjność i nowoczesność, dbając na każdym kroku o satysfakcję swoich klientów w każdym z ponad 160 salonów stacjonarnych i w sklepie internetowym komfort.pl.
Canon na Międzynarodowy Dzień Druku: tworzenie wartości poprzez obraz
Agencja hoh wzmacnia zespół – dwa kluczowe awanse w agencji
Remont w rytmie “Satysfakcji” - kulisy powstawania kampanii marki Komfort
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.