Wywiad z Konradem Jezierskim: jak kampania „Satysfakcja” zmienia reklamę?
W czerwcu br. sieć sklepów Komfort zaskoczyła rynek reklamowy wyjątkową platformą komunikacyjną „Satysfakcja”, która wywołała poruszenie w mediach społecznościowych. Kampania szybko stała się tematem licznych dyskusji, nawiązujących również do tego, co właściwie kryje się za jej kulisami? O backstage’u jej powstania, celach, zastosowanych technologiach i strategii opowiedział Konrad Jezierski, Członek Zarządu i OmniSales Director marki Komfort, w wywiadzie dla Spider's Web.
„Pokazaliśmy alternatywę dla klasycznego nagrywania i poszliśmy trochę w przeciwnym kierunku, niż sugerują domy produkcyjne czy agencje kreatywne” – zdradza Konrad Jezierski, opisując, w jaki sposób marka połączyła sztuczną inteligencję z silnikiem Unreal Engine, znanym głównie z branży gier wideo. Komfort stworzył tym samym kampanię, która łamie utarte schematy tradycyjnych reklam konsumenckich. W rozmowie Jezierski podkreślił, że zastosowanie tych technologii umożliwiło realizację elementów, które w tradycyjnej produkcji byłyby trudne do osiągnięcia lub znacznie bardziej kosztowne.
„Problem tradycyjnej reklamy oraz formatu nagrywania w postaci studia i planowania zdjęć polega na tym, że po wyjściu ze studia nie ma miejsca na poprawki. To, co zostało nagrane, trzeba wykorzystać. W przypadku wybranej przez nas formy, można to poprawiać cały czas” – tłumaczy. Dzięki Unreal Engine powstało 9 dynamicznych spotów reklamowych, osadzonych w 16 różnych scenografiach, a do produkcji użyto aż 12 narzędzi sztucznej inteligencji.
Dyskusja wokół kampanii - komentarz Komfortu
„Na pewno wywołaliśmy lawinę komentarzy - i to jest ok. Ta reklama miała polaryzować. Wiedzieliśmy, że będzie polaryzować, więc zależało nam na tym, aby nie przechodzić obok niej obojętnie, tylko żeby była zapamiętywalna i aby Komfort, który przez lata stał się nieco przykurzoną marką, nie mówiącą o sobie w mediach szeroko zasięgowych, wrócił i powiedział: 'Tak, jesteśmy. Tak, jesteśmy ekspertem w kategorii łazienka, podłoga, drzwi i kuchnie.” – mówi Jezierski. Strategia ta okazała się skuteczna – kampania zainicjowała wiele dyskusji, a Komfort ponownie zwrócił na siebie uwagę jako istotny konkurent w swojej branży.
„Satysfakcja” zyskała znaczące zainteresowanie zarówno ze strony odbiorców, jak i ekspertów z dziedziny reklamy. Spoty promocyjne, ze względu na swoją intensywność, mogą wzbudzać różne reakcje, jednak liczne pozytywne komentarze w mediach społecznościowych świadczą o ich szerokim zasięgu i atrakcyjności. Odbiorcy docenili innowacyjne podejście marki, które zdecydowanie wyróżnia ją na tle konkurencji.
Jak wynika z rozmowy na łamach Spider’s Web, połączenie niekonwencjonalnych pomysłów i nowatorskich rozwiązań pozwoliło Komfortowi stworzyć kampanię, która nie tylko przyciąga uwagę, ale także na długo zapada w pamięć.
Pełny wywiad z Konradem Jezierskim, w którym zdradza więcej szczegółów o kulisach powstawania kampanii, można obejrzeć na kanale Spider's Web na YouTube pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=OFATr8w5q2w.
***
Sklepy Komfort S.A.
Sklepy Komfort S.A. to wiodąca marka w branży wyposażenia wnętrz, która od ponad 30 lat jest obecna w Polsce. W swojej ofercie posiada wszystko, co potrzebne do kompleksowego urządzenia łazienki, wykończenia podłóg, wyboru drzwi oraz zaprojektowania kuchni i innych domowych wnętrz. To profesjonalne usługi i produkty od renomowanych producentów. Firma stawia na innowacyjność i nowoczesność, dbając na każdym kroku o satysfakcję swoich klientów w każdym z ponad 160 salonów stacjonarnych i w sklepie internetowym komfort.pl.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku
Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Medycyna
Diagnostyka zaburzeń snu może być łatwiejsza. Inteligentna piżama monitoruje bruksizm i bezdech senny

Naukowcy z Uniwersytetu Cambridge opracowali inteligentną piżamę, której zadaniem jest monitorowanie w warunkach domowych wzorców oddechu podczas snu i wykrywanie jego zaburzeń takich jak bezdech senny, chrapanie czy bruksizm. Jest to możliwe dzięki znajdującym się w materiale zaawansowanym grafenowym czujnikom tensometrycznym. Urządzenie może stać się alternatywą dla często niekomfortowej dla pacjentów diagnostyki w warunkach szpitalnych lub z wykorzystaniem nieporęcznego sprzętu.
Gwiazdy
Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz

Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.